- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice...
HG:
Hamer stuk of 6 worpen totdat ie weer in de sloot flikkerde.
Consequent over de 23 meter met als hoogtepunt bijna 24.5m.
Kogel:
Zo'n 20-25 keer gestoten. Eerst allemaal vanuit stilstand, daarna paar met voeten naast elkaar en daarna met aanglijden.
Aanglijden ging 't verste met een uitschieter van 15.5m met een steen van 5-6kg.
Vanuit stilstand ging beter naar het einde toe, sommige voelen nog verdoet maar andere voelen heel soepel en goed voor m'n schouder. Allemaal rond de 12-13m.
Voeten naast elkaar ging weer minder ver dan voeten achter elkaar..![]()

Ja, nja.. Eigenlijk met 't ijzer tot 1 augustus.. :S Had ik beloofd aan flowergrrl voor een paar redenen. En ik geloof dat ik anders gecastreerd zou worden.
Met plyos en HG tot en met afgelopen weekend.
Ik ruik chantage.Een beetje.

Dat voel jezelf het beste..
maar ik dacht dat je zou rusten tot na het weekend ? Of was dat dit weekend (time flyes...)
Ja, nja.. Eigenlijk met 't ijzer tot 1 augustus.. :S Had ik beloofd aan flowergrrl voor een paar redenen. En ik geloof dat ik anders gecastreerd zou worden.
Met plyos en HG tot en met afgelopen weekend.
Volgens mij hadden we afgesproken dat je het (=rusten) voor jezelf deed. Maar als je echt zo eigenwijs wilt zijn en toch weer wilt trainen... Ga je gang. Licht bankdrukken kan misschien niet zoveel kwaad... Maar ik ken jou, als je bezig bent kun je jezelf niet inhouden. 
One flew over the cuckoo's nest?
Haha, Ivo? Heb je je adres naar al die mailadressen gestuurd want ik heb je adres for no reason at all...![]()