- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor deze warme woorden. Ik hoop dat 't zo weer terug is.. Nu zit ik weer op een 2 cijferig getal BW.......![]()

Positief puntje: Weest blij dat het niet in de file gebeurde, en dat je nu geen 3,5kg schijt in je auto hebt liggen.

Bedankt voor deze warme woorden. Ik hoop dat 't zo weer terug is.. Nu zit ik weer op een 2 cijferig getal BW.......![]()
Ik denk dat het de chips waren die al 3 dagen open lagen... Heb geen idee wat het anders zou kunnen zijn. Hoofdpijn is er nog, darmkrampen zijn spontaan en ook snel weer weg, unlike vanochtend en vannacht, en 't gaat beter in general.
Brutal spierpijn in m'n schenen en nek.
Ik denk dat het de chips waren die al 3 dagen open lagen... Heb geen idee wat het anders zou kunnen zijn. Hoofdpijn is er nog, darmkrampen zijn spontaan en ook snel weer weg, unlike vanochtend en vannacht, en 't gaat beter in general.
Brutal spierpijn in m'n schenen en nek.
Ik weet 't, ik weet 't! Multivitaminesap... Zo'n eentje waar ze in Afrika 4 miljoen stervende kindjes mee kunnen redden. Die je per glas al 50% van al je vitaminebehoeftes voorziet. Ik heb daar twee liter van op. Haha.
Ik weet 't, ik weet 't! Multivitaminesap... Zo'n eentje waar ze in Afrika 4 miljoen stervende kindjes mee kunnen redden. Die je per glas al 50% van al je vitaminebehoeftes voorziet. Ik heb daar twee liter van op. Haha.
Laat me raden: het was twee maanden over datum?Nee, ik had het gister (geloof ik) gekocht in de AH. Ik wou alleen ff snel wat te zuipen maar had geen zin in melk/fanta/chocolademelk/etc... Dus dacht ik gezond te doen, weet ik veel dat je niet zo'n pak in 1 keer mag opdrinken.![]()