AndroidHealthClinic

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Ja.. :roflol:

Trekt je anus deze brutale marteling een beetje? Beterschap!

Je bent niet afgevallen, je bent alleen uitgedroogd. Genoeg drinken en dan is dat gewicht in 1 a 2 dagen weer terug.

Positief puntje: Weest blij dat het niet in de file gebeurde, en dat je nu geen 3,5kg schijt in je auto hebt liggen.

• #1.105
Bedankt voor deze warme woorden. Ik hoop dat 't zo weer terug is.. Nu zit ik weer op een 2 cijferig getal BW....... :(

Haha 3,5kg in één nacht.. dat is pas cutten.

k*tTEN dat is...;)

• #1.110
Ik denk dat het de chips waren die al 3 dagen open lagen... Heb geen idee wat het anders zou kunnen zijn. Hoofdpijn is er nog, darmkrampen zijn spontaan en ook snel weer weg, unlike vanochtend en vannacht, en 't gaat beter in general.

Brutal spierpijn in m'n schenen en nek.

Chill, was dus niet de enige die gister aan de vloeibare poep zat :D

Ik denk dat het de chips waren die al 3 dagen open lagen... Heb geen idee wat het anders zou kunnen zijn. Hoofdpijn is er nog, darmkrampen zijn spontaan en ook snel weer weg, unlike vanochtend en vannacht, en 't gaat beter in general.

Dat lijkt me niet, maar goed, als je maar snel weer beter bent..

Tjok, je bent officieel gepromoveerd in de junkfood groep. Je krijgt verder geen zak, en het betekent niets.. maar je staat een tree hoger!

• #1.114
Daar doe ik het voor. :rolleyes:

Stiekem ga ik door 't lint van blijdschap. :D

• #1.115
Ik weet 't, ik weet 't! Multivitaminesap... Zo'n eentje waar ze in Afrika 4 miljoen stervende kindjes mee kunnen redden. Die je per glas al 50% van al je vitaminebehoeftes voorziet. Ik heb daar twee liter van op. Haha.

Ik weet 't, ik weet 't! Multivitaminesap... Zo'n eentje waar ze in Afrika 4 miljoen stervende kindjes mee kunnen redden. Die je per glas al 50% van al je vitaminebehoeftes voorziet. Ik heb daar twee liter van op. Haha.

Ik hoop dat dit een les voor je is geweest.

• #1.117
Ja, 'gezonde' dingen zijn uit den boze voortaan.

:rolleyes: Laat me raden: het was twee maanden over datum?

• #1.119
Nee, ik had het gister (geloof ik) gekocht in de AH. Ik wou alleen ff snel wat te zuipen maar had geen zin in melk/fanta/chocolademelk/etc... Dus dacht ik gezond te doen, weet ik veel dat je niet zo'n pak in 1 keer mag opdrinken. :(

Nee, ik had het gister (geloof ik) gekocht in de AH. Ik wou alleen ff snel wat te zuipen maar had geen zin in melk/fanta/chocolademelk/etc... Dus dacht ik gezond te doen, weet ik veel dat je niet zo'n pak in 1 keer mag opdrinken. :(

Tuurlijk 'mag' dat wel...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven