- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie praten hem een depressie in.. Straks zit hij net als ik met 40cm wheels en een 100kg back sq achter zn PC.

9 augustus ben ik er waarschijnlijk weer niet. De naam van dit log wordt steeds belachelijker... Ik ga op vakantie (m'n sort of enige dit jaar, na wat weekendjes weg).

Misschien kan je een log openen met de naam "Mijn exit als highlandgamer".![]()

9 augustus ben ik er waarschijnlijk weer niet. De naam van dit log wordt steeds belachelijker... Ik ga op vakantie (m'n sort of enige dit jaar, na wat weekendjes weg).

Lekker is dat...... is dit een officieel afbericht dan ?
Waarschijnlijk op vakantie, zo een week van te voren
Dat weet je toch al eerder ?
In elk geval: geniet ervan en laad je weer op voor een volgende keer !
Het kriebelt weer behoorlijk maar ik hou mezelf in.Ow, op die manier, is idd niet relaxed om dan een wedstrijd tegaan draaien dan...
Wel netjes dat je toch weer in de gewichten vliegt![]()
Hehe, ja normaal wel. Maar ik was de enige die een rijbewijs had.als je gaat hallucineren laatje best iemand anders rijden
![]()

Heb nog de hamer geprobeerd maar ik hou 'em niet meer echt zonder hars. Ben dus vanavond ook maar, in een wanhopige poging om hars te vinden, naar 't bos gegaan waar ik al eerder een boom had omgekapt en heb daar een gat geslagen in een van de (naald)bomen met een potje eronder. Morgen checken.