MuscleMeat

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jullie praten hem een depressie in.. Straks zit hij net als ik met 40cm wheels en een 100kg back sq achter zn PC.

Ach welnee, komt wel goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.183
9 augustus ben ik er waarschijnlijk weer niet. De naam van dit log wordt steeds belachelijker... Ik ga op vakantie (m'n sort of enige dit jaar, na wat weekendjes weg).

9 augustus ben ik er waarschijnlijk weer niet. De naam van dit log wordt steeds belachelijker... Ik ga op vakantie (m'n sort of enige dit jaar, na wat weekendjes weg).

Misschien kan je een log openen met de naam "Mijn exit als highlandgamer". ;)

Lekker is dat...... is dit een officieel afbericht dan ?
Waarschijnlijk op vakantie, zo een week van te voren ???
Dat weet je toch al eerder ?

In elk geval: geniet ervan en laad je weer op voor een volgende keer !

Lekker is dat...... is dit een officieel afbericht dan ?
Waarschijnlijk op vakantie, zo een week van te voren ???
Dat weet je toch al eerder ?

In elk geval: geniet ervan en laad je weer op voor een volgende keer !

Hij is nu al weg... Hij is waarschijnlijk zondag pas terug (hangt ook af van de personen waarmee hij weg is). Als hij echt héél graag die wedstrijd wil doen komt hij er eerder voor terug... maar waarschijnlijk dus niet.

Jammer

• #1.190
Progressive Pulls:

Powerclean:
1x9x80

High Pull:
1x9x105 Haha, niet te doen.

Deadlift:
1x9x150

SL-Deadlift:
1x9x105

Pendlay:
1x9x85

Bench
4x5
1x3
1x8

Laatst bewerkt:
leuke vakantie.....

• #1.193
Vannacht 4 uur thuisgekomen na 17-18 uur te hebben gereden. Had eigenlijk wel die wedstrijd willen doen maar we kwamen dus 5-6 uur later aan dan geplanned door allemaal files in Deutschland en Austrich. Was echt kapot van vermoeidheid na die 17 uur en de hele week belachelijk oncomfortabel geslapen te hebben en dat nadat ik de 1e dag al 20 uur gereden had... Zat gister op 't laatst te hallucineren van vermoeidheid. Allemaal bomen werden pratende gezichten en ik zag stierenschaduwen meerennen met de auto op de snelweg... :roflol:

Was toen ik wakker werd wel redelijk fit en ben maar gelijk verder gegaan met m'n schema.

Wel jammer, had eigenlijk best wel zin in die wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Ow, op die manier, is idd niet relaxed om dan een wedstrijd tegaan draaien dan...

Wel netjes dat je toch weer in de gewichten vliegt ;)

:D als je gaat hallucineren laatje best iemand anders rijden :D

• #1.196
  • #1.197
WFD-training:

Eerste paar keer voelde klote en lomp, ging ook 3 keer op m'n bek. Daarna ging 't met elke worp beter en uiteindelijk 18.5m gegooid met 9kg... Gemiddelde afstand zal zo'n 17 meter zijn geweest, exclusief de eerste paar worpen. M'n nieuwe tactiek is hook-grip. :)

• #1.198
Heb nog de hamer geprobeerd maar ik hou 'em niet meer echt zonder hars. Ben dus vanavond ook maar, in een wanhopige poging om hars te vinden, naar 't bos gegaan waar ik al eerder een boom had omgekapt en heb daar een gat geslagen in een van de (naald)bomen met een potje eronder. Morgen checken.

Heb nog de hamer geprobeerd maar ik hou 'em niet meer echt zonder hars. Ben dus vanavond ook maar, in een wanhopige poging om hars te vinden, naar 't bos gegaan waar ik al eerder een boom had omgekapt en heb daar een gat geslagen in een van de (naald)bomen met een potje eronder. Morgen checken.

Is het niet veel praktischer om een potje hars of een busje spuithars te bestellen? :dunno:

:roflol:

Dit is de die hard dutchie way.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven