Fitness Seller

M'n weg naar Highland Gamer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nog gefeliciteerd trouwens! ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt man.:D

Na de belachelijke fail(s) op maandag een korte maar intense training met een PR:D:

Dips:
15xBW easy
1xBW+20 easy
1xBW+30
1xBW+40
2xBW+50 moeilijk, trillend en tijdens een hartaanval.
3xBW+40
3xBW+40

Chins:
Haha.

Powercleans:
4x60
4x80
4x90
2x100
1x105
0x110
0x110
0x110
0x110
1x110 Met een brutale: **** JAAAAAAA!

Haha, tijdens de fails begon er zo'n ouwe gozer te zeiken dat ik niet de gewichten op de grond moest laten fl*kkeren en gewoon gewichten moest heffen die ik aankon. Direct erop vloog die op m'n schouders, haha..:D

Hehe netjes :) Je mag die ouwe bedanken dat hij je pissig heeft gemaakt :p

Hehe netjes :) Je mag die ouwe bedanken dat hij je pissig heeft gemaakt :p
Nah, ik had ook net een motiverend gesprek met iemand die op een gegeven moment zoiets zei als "Het zit allemaal in je hoofd, 't is gewoon een kwestie van het knopje omzetten. Nu nog het knopje vinden." En daarop hij zei: "Kom, we gaan die ouwe in elkaar hengsten!":D

Epic speech met duidelijk indrukwekkende gevolgen.

Die oude pencil necked geek.. vergeet hem!

110 Powerclean = Good stuff.

Brute powerclean, wist niet dat je zo sterk was. Of is die powerclean een squatclean?

Boven parallel = powerclean
Onder parallel = squatclean

squatclean is vele male moeilijker (voor mij althans...)

nog Gefeliciteerd inderdaad! 16 ! mag je eindelijk brommer rijden :D

squatclean is vele male moeilijker (voor mij althans...)

nog Gefeliciteerd inderdaad! 16 ! mag je eindelijk brommer rijden :D
Bij een squat clean kom ik soms niet meer omhoog lol.. Terwijl m'n front squat hoger is dan de gewichten die ik clean.

Nu net besloten dat ik 1-1.5 week rust ga houden, ook geen HG. Drie van de afgelopen vier trainingen gingen niet echt lekker, en dat zegt voor mij genoeg. Ik heb denk ik ook een vitaminedeefficient of whatever opgebouwd in die 6-8 weken dat ik verschrikkelijk weinig at. Want ik heb de hele dag belachelijk veel zin in fruit en shit terwijl ik normaal nooit echt veel fruit eet.

De training van vandaag was ook weer te belachelijk voor woorden met een fail op de 6e rep van 150kg squats PL sT. Push press ging nergens over en OHP ook niet. Ik wacht gewoon tot ik weer zin heb om te trainen en ik voldoende ben uitgerust.

Ik heb ook sinds vanmiddag behoorlijk last van m'n rechterheupgewricht tijdens 't lopen waardoor ik min- of meer mank de gym uit liep.

Nja, ik heb 't een beetje gehad met trainen at the moment.:o En ik heb gewoon echt ff rust van fysieke stress nodig.

Je wordt soft Tjok.

Ik hoop maar dat je over anderhalve week weer terug bent!

Bij een squat clean kom ik soms niet meer omhoog lol.. Terwijl m'n front squat hoger is dan de gewichten die ik clean.

Nu net besloten dat ik 1-1.5 week rust ga houden, ook geen HG. Drie van de afgelopen vier trainingen gingen niet echt lekker, en dat zegt voor mij genoeg. Ik heb denk ik ook een vitaminedeefficient of whatever opgebouwd in die 6-8 weken dat ik verschrikkelijk weinig at. Want ik heb de hele dag belachelijk veel zin in fruit en shit terwijl ik normaal nooit echt veel fruit eet.

De training van vandaag was ook weer te belachelijk voor woorden met een fail op de 6e rep van 150kg squats PL sT. Push press ging nergens over en OHP ook niet. Ik wacht gewoon tot ik weer zin heb om te trainen en ik voldoende ben uitgerust.

Ik heb ook sinds vanmiddag behoorlijk last van m'n rechterheupgewricht tijdens 't lopen waardoor ik min- of meer mank de gym uit liep.

Nja, ik heb 't een beetje gehad met trainen at the moment.:o En ik heb gewoon echt ff rust van fysieke stress nodig.

Goedzo, eindelijk een slimme actie.

De zoveelste al he "Jesaja"? Iedereen stopt met trainen en voordat je het weet trainen ze NOOIT MEER.

Rust kan best wel eens helpen in jouw geval.

wtf ben jij pas 16?

Haha.

Dat is inderdaad jammer "Flowegrrl"

Ik en "Tjok" hebben toch een wat hechtere band dan de meeste mensen, als enige 2 actieve n*gers op dit board.. Het doet me pijn als ik zie dat hij het ijzer de rug toekeert.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven