Fitness Seller

Modellen lichaam!

Kan je dat uitleggen?

Ja, is toch leuk om een compliment over je resultaten te ontvangen?
Complimenten zijn altijd leuk en zeker over je fysiek💪🏻 Het gekke is hoe groter je wordt hoe meer je het soms verbergt 🙈 Zeker op het werk waar je wel eens scheve blikken krijgt haha

Laten wij het van een andere kant benaderen. Een man, overduidelijk homofiel, spreekt jou uit het niets in de Jack&Jones aan en zegt dat jouw benen zo mooi uitkomen in die broek. In essentie is dat hetzelfde. Ben jij daar dan van gediend
Ik zou daar geen probleem mee hebben als het puur complimenteus is. Daar verschillen we dan in karakter van. Zou toch gewoon moeten kunnen?

Zolang je het niet irl doet is het geen probleem, de opmerkingen worden zelfs gewaardeerd.
Een jaar geleden kreeg ik een compliment van twee meiden/vrouwen die samen ongeveer even oud waren als mij.

Had ik daar iets achter moeten zoeken? ?

ik denk niet eens dat ik ze nu nog zou herkennen. En zo zullen de meeste vrouwen er ook mee omgaan.

Liever een compliment van iemand die mij echt kent.

Dus dat @Seth_Fit mij een compliment soms geeft schuilt meer achter?

En dat ik @Buttie88 kont de hemel in prijs dus ook?

Dat laatste kan wel kloppen.

Mijn dag kan sowieso niet meer stuk. Zie de hele dag al meldingen waarin mijn naam wordt genoemd in een topic met titel modellen lichaam 😁

In jouw post staan andere worden dan in de post waar deze discussie mee begon, dus gaat er iets fout bij het verwerken van de boodschap.
Ik zoek er zelf niet zo snel iets achter. Ik bedoel alleen te zeggen dat je onderscheid kan maken tussen complimenten over resultaten en complimenten over wat jij aantrekkelijk vindt.

Ik zoek er zelf niet zo snel iets achter. Ik bedoel alleen te zeggen dat je onderscheid kan maken tussen complimenten over resultaten en complimenten over wat jij aantrekkelijk vindt.
Misschien ben ik te simpel, maar dit
Leuke offtopic vraag: kan je tegenwoordig nog in de gym zeggen als een meid een goed figuur heeft dat ze er goed uit ziet? Of ben je dan direct die gymcreep ook al bedoel je het oprecht zo?
opvatten als dat de persoon die het zegt de ander aantrekkelijk vindt gebeurt toch echt in het hoofd van de persoon die het hoort of leest.

Misschien ben ik te simpel, maar dit

opvatten als dat de persoon die het zegt de ander aantrekkelijk vindt gebeurt toch echt in het hoofd van de persoon die het hoort of leest.
Ja.

Maar als je dat wil voorkomen, kan je het ook anders insteken.

Ik zou daar geen probleem mee hebben als het puur complimenteus is. Daar verschillen we dan in karakter van. Zou toch gewoon moeten kunnen?
Dat is een positieve karaktereigenschap! Het zou ook moeten kunnen, inderdaad. De manier waarop, en door wie, zal waarschijnlijk een belangrijke factor zijn.

Wat een doelloze discussie dit.

Zeg lekker wat je wilt zeggen. Mensen vatten het toch op hun eigen manier op. Goed of fout.

Ja.

Maar als je dat wil voorkomen, kan je het ook anders insteken.
Ik snap het, maar ...

Waarom zou de verzender meer moeite moeten doen om miscommunicatie te voorkomen dan de ontvanger als de ontvanger meer moeite ervaart door die miscommunicatie en de oorzaak van de miscommunictie feitelijk aan de ontvangende kant ligt.

Jij zet er woorden voor…

Maar een vrouw traint vooral benen / billen vaak en een man wat anders. Ik zeg wel eens tegen gasten die ik voor eerst zie dat ze een goed fysiek hebben. Dit zou bijvoorbeeld tegen een vrouw ook moeten kunnen? Denk dat mijn voorbeeld het zelfs zou kunnen waarderen aangezien ze vet oud boven de 40 was.

Maar voor iemand die duidelijk kinderen had gehad echt een goed getraind lichaam had. Toen dacht ik wat zou het mooi zijn om gewoon iets positiefs te zeggen.

Ik zou het waarderen als iemand het tegen mij zou zeggen. Maar goed dat doet alleen @Brownie88 helaas 😇
Ja is mijn verleidingstechniek😘

Wat een doelloze discussie dit.

Zeg lekker wat je wilt zeggen. Mensen vatten het toch op hun eigen manier op. Goed of fout.
Dit zou wel eens de waarheid kunnen zijn.
Daarom moet je vooral doen wat jou gelukkig maakt. Want er is niets zo mooi als authentieke mensen.

• Like
Waarderingen: Loca
Ik snap het, maar ...

Waarom zou de verzender meer moeite moeten doen om miscommunicatie te voorkomen dan de ontvanger als de ontvanger meer moeite ervaart door die miscommunicatie en de oorzaak van de miscommunictie feitelijk aan de ontvangende kant ligt.
Oh, dat bedoel ik ook niet hoor. Beetje nutteloze discussie zo :)

Terug
Naar boven