Fitness Seller

Modellen lichaam!

Gewoon jezelf zijn. Iedereen is zo panisch en bekrompen tegenwoordig door die metoo wokey beweging. De meeste mensen kunnen het gewoon prima waarderen.
Ja, eens. Merk wel dat de sfeer gewoon anders is dan vroeger. Dit is dan ook wel iets minder hardcore gym waar ik nu train. Ben van mijzelf gewoon heel open en vriendelijk. Al zeg ik het zelf 😇 Zeg ook liever een keer te vaak hoi, dan als sommige alleen maar boos kijken 🤣

In hardcore gym gaat het sws wel anders. Maar deze zit echt op 200m van mijn huis😅

Ja, eens. Merk wel dat de sfeer gewoon anders is dan vroeger. Dit is dan ook wel iets minder hardcore gym waar ik nu train. Ben van mijzelf gewoon heel open en vriendelijk. Al zeg ik het zelf 😇 Zeg ook liever een keer te vaak hoi, dan als sommige alleen maar boos kijken 🤣

In hardcore gym gaat het sws wel anders. Maar deze zit echt op 200m van mijn huis😅
als jij het oprecht gewoon vriendelijk en complimenteus bedoeld dan komt dat wss ook zo over bij een ander. De energie daarbij is leidend voor de ontvanger. Enkel vrouwen met aandachtsproblemen zouden hier een probleem van maken of iets achter zoeken.

Moet je nagaan hoe ver we op sociaal vlak zijn zijn afgezakt sinds dat MeToo geouwetyfushoer als je al moet gaan peilen of dit wel mag of kan als man.... we kunnen voor ons gevoel amper meer normaal communiceren in de echte wereld met een ander geslacht. Belachelijk.

dat ligt vooral aan de ontvangende partij als dat het een de complimenterende partij ligt imo.

Gewoon jezelf zijn. Iedereen is zo panisch en bekrompen tegenwoordig door die metoo wokey beweging. De meeste mensen kunnen het gewoon prima waarderen.

Waarom gelijk met een vinger wijzen aan wie het dan ligt? Om vervolgens te beweren dat de meeste mensen dat prima kunnen waarderen? Alsof jij dat kunt invullen voor de meeste mensen en in dit geval ook nog vrouwen 😑.

Waarom gelijk met een vinger wijzen aan wie het dan ligt? Om vervolgens te beweren dat de meeste mensen dat prima kunnen waarderen? Alsof jij dat kunt invullen voor de meeste mensen en in dit geval ook nog vrouwen 😑.
Als iemand het puur vriendelijk en als compliment zonder bijbedoelingen bedoeld en dat ook aangeeft en de ander vat het als creep met bijbedoelingen op. Aan wie ligt het dan? Aan de partij die het verkeerd intepreteert toch?

Heb nog nooit problemen gehad sommige gevallen schrikken mensen omdat ze alleen gewend zijn om in dm gecomplimenteerd te worden, als je aanspreekt met "mag ik je complimenteren?"

Dat was de vraag wel want je stelde verder geen vraag.

Hahahaha kon je echt niet met wat beters komen 🤣

Ik citeer de vraag waar ik antwoord op gaf. Ik stelde inderdaad geen vraag maar gaf antwoord waarop jij weer zo nodig moest reageren met een wijzende vinger aan wie het lag. Wat overigens niemand ergens vroeg.

kan je tegenwoordig nog in de gym zeggen als een meid een goed figuur heeft dat ze er goed uit ziet?

mijn antwoord bevat geen vraagteken hoor 🤦‍♀️

Heb dan wel gelijk het gevoel dat je iets van mij wilt inderdaad 😁

Als iemand het puur vriendelijk en als compliment zonder bijbedoelingen bedoeld en dat ook aangeeft en de ander vat het als creep met bijbedoelingen op. Aan wie ligt het dan? Aan de partij die het verkeerd intepreteert toch?
Waarom zou een vrijgezelle man puur vriendelijk en zonder bedoelingen een aantrekkelijke vrouw met wie hij nog nooit een woord heeft gewisseld in een sportschool complimenteren? Ook jij gelooft toch niet dat dat zonder bedoelingen is?

In een ander onderwerp hier werd nog vermeld dat met een andere man afwisselend bankdrukken niet kon omdat dan een schijf of twee telkens gewisseld moet worden en dat zou afleiden van de training. Maar vrouwen worden wel zonder bijbedoelingen gecomplimenteerd. Geloofwaardigheid van nul.

Waarom zou een vrijgezelle man puur vriendelijk en zonder bedoelingen een aantrekkelijke vrouw met wie hij nog nooit een woord heeft gewisseld in een sportschool complimenteren? Ook jij gelooft toch niet dat dat zonder bedoelingen is?
Waarom zou ik twijfelen aan iemand zn bedoeling die zelf zegt er verder niks mee te bedoelen? Dat ligt dan meer aan diegene die onzin verteld als aan mij die er hopelijk vanuit mag gaan dat diegene als man een beetje eer en respect heeft.

Waarom zou ik twijfelen aan iemand zn bedoeling die zelf zegt er verder niks mee te bedoelen? Dat ligt dan meer aan diegene die onzin verteld als aan mij die er hopelijk vanuit mag gaan dat diegene als man een beetje eer en respect heeft.
Laten wij het van een andere kant benaderen. Een man, overduidelijk homofiel, spreekt jou uit het niets in de Jack&Jones aan en zegt dat jouw benen zo mooi uitkomen in die broek. In essentie is dat hetzelfde. Ben jij daar dan van gediend? Ik durf voor 99% hier te antwoorden dat zij dat niet als prettig en complimenteus ervaren.

Er is niets mis met iemand aanspreken of complimenteren. Ontkennen dat er een bedoeling achter zit is alleen onnodig.

En als de vrouw lelijk is mag ik die dan wel complimentjes geven?

dat ligt vooral aan de ontvangende partij als dat het een de complimenterende partij ligt imo.
Dus jij kan het wel waarderen als een andere man tegen jou zegt dat je lekkere billen hebt? Of dat je een geil broekje aan hebt? :)

Als het complimenten zijn die je als man ook naar een andere man kan maken, ben ik het met je eens. Maar 100% dat @Buttie88 ook wel andere dingen te horen krijgt.

Dus jij kan het wel waarderen als een andere man tegen jou zegt dat je lekkere billen hebt? Of dat je een geil broekje aan hebt? :)
Jij zet er woorden voor…

Maar een vrouw traint vooral benen / billen vaak en een man wat anders. Ik zeg wel eens tegen gasten die ik voor eerst zie dat ze een goed fysiek hebben. Dit zou bijvoorbeeld tegen een vrouw ook moeten kunnen? Denk dat mijn voorbeeld het zelfs zou kunnen waarderen aangezien ze vet oud boven de 40 was.

Maar voor iemand die duidelijk kinderen had gehad echt een goed getraind lichaam had. Toen dacht ik wat zou het mooi zijn om gewoon iets positiefs te zeggen.

Ik zou het waarderen als iemand het tegen mij zou zeggen. Maar goed dat doet alleen @Brownie88 helaas 😇

Zolang je het niet irl doet is het geen probleem, de opmerkingen worden zelfs gewaardeerd.

Wat een leuke en mooie fitchick, die heeft zich goed onderhouden :thumb:

Jammer dat er nog veel vrouwen (en mannen) zijn die een gespierde vrouw niet kunnen waarderen omdat ze er "te mannelijk" uit zien.

Slaat echt nergens op en is vaak alleen maar een reflectie van hun eigen onzekerheid.

Ben het dan ook helemaal met je eens dat dit een leuke en mooie vrouw is.

Dat is in het geval van deze dame toch totaal niet aan de orde?

Kan je dat uitleggen?

Jij zet er woorden voor…

Maar een vrouw traint vooral benen / billen vaak en een man wat anders. Ik zeg wel eens tegen gasten die ik voor eerst zie dat ze een goed fysiek hebben. Dit zou bijvoorbeeld tegen een vrouw ook moeten kunnen? Denk dat mijn voorbeeld het zelfs zou kunnen waarderen aangezien ze vet oud boven de 40 was.

Maar voor iemand die duidelijk kinderen had gehad echt een goed getraind lichaam had. Toen dacht ik wat zou het mooi zijn om gewoon iets positiefs te zeggen.

Ik zou het waarderen als iemand het tegen mij zou zeggen. Maar goed dat doet alleen @Brownie88 helaas 😇
Ja, is toch leuk om een compliment over je resultaten te ontvangen?

Terug
Naar boven