XXL Nutrition

Aankondiging Moderator C4

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.351
Waardering
65.484
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Ik heb een lange tijd veel werk en tijd in het forum gestoken en dit heb ik altijd met veel plezier gedaan, helaas wordt het in mijn privéleven ook steeds drukker en heb ik het steeds moeilijker om alles te blijven handhaven.
Met spijt in het opgelapte hart moet ik dus een stap opzij zetten en het modereren overlaten aan de rest van het team. Ik zal wel blijven trainen en mijn log bijhouden en de logjes blijven volgen die ik al volgde maar ik zal gevoelig minder aanwezig zijn, misschien pik ik het wel terug op als alles een beetje minder hectisch is en ik wat meer tijd overhoud.

Grt.
 
:( Das jammer...
Maar ook begrijpelijk. Privé is gewoon heel belangrijk!
Succes met alles! :thumb: en wie weet tot ziens!
 
Dus je wilt zeggen dat er geen bebaarde moderator meer in het team zit??:(

Succes verder, moge de bebaarde god u de weg wijzen:baard:
 
Zonde Sanca, maar privé gaat voor maat:)
 
Bedankt voor de mooie tijd en de tijd die je in het forum gestoken hebt broeder :heart:
 
Sanca 4 president! :heart:

Jammer maar helaas, wel heel begrijpelijk!
Succes!
 
Eindelijk.

succes man ;)
 
Bedankt voor het begrip allen, het gaat even wennen zijn maar ik moet nu eenmaal even prioriteiten stellen :(

Dus je wilt zeggen dat er geen bebaarde moderator meer in het team zit??:(

Op de wandelpaden der moderators wandelt een legende rond met een zelfs langere baard dan de mijne :baard:
 
Denk plots aan iets...
 
Denk plots aan iets...

Klopt, ik had je beloofd dat nog te regelen voor je, komt goed, dat doe ik nog wel even voor je ;)
 
  • Like
Waarderingen: mat
Heb je werk gevonden, Johan?

Bedankt voor je support!! en succes
 
Inb4 1 April
 
Jongens. Kijk ff naar de datum.
 
Gvd:roflol::roflol: Elk jaar weer houd ik mijzelf er mee bezig en nog trap ik zelf ook in alles:emo:
 
Jongens. De datum...
 
:roflol: goeie ninja verwijdering van posts ook :kiss:
 
Back
Naar boven