XXL Nutrition

Aankondiging Moderator gezocht voor de PL/S/G sectie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk dat jullie me nomineren wel maar ik vraag me sterk af of ik er tijd voor heb om mod te zijn.

Bedankt voor de nominatie maar in juni vervalt mijn zee van vrije tijd normaal en zal ik hoogstwaarschijnlijk terug enkel 's avonds online zijn hier

Volgens mij is hier zelden een mod nodig. Het is dat @Joopie weer eens de lul moest uithangen anders was dit niet eens een issue. Anders denk ik wel dat jullie 2 + @tymboo het meest geschikt zijn.

Waar blijft die poll?

Volgens mij is hier zelden een mod nodig. Het is dat @Joopie weer eens de lul moest uithangen anders was dit niet eens een issue.

Ik respecteer je mening als 10 jaar+ lid, maar toch moet ik een belangrijke kanttekening maken bij jouw opmerking. Big-T wees er al op, maar de trainingslogs zijn bedoeld om ON-TOPIC te zijn: https://forum.bodybuilding.nl/topics/belangrijk-bericht-mbt-de-logs.168428/

Wat er gebeurde in het log van @meaantje was dat hij eerst een video van zijn eigen lifts plaatste. Daarna plaatste hij een video van vier en een half uur van een powerliftwedstrijd, waar uiteraard buiten hijzelf vele andere lifters aan deelnamen, off-topic. Vervolgens reageerden een aantal mensen in zijn logs op zijn bericht, met vragen over een van de deelnemers. Ik gaf vervolgens antwoord op een van deze vragen, kennelijk tot het ongenoegen van enkelen. Hoe heeft dit zo kunnen komen?

Het ordeverstorende moment ontstaat niet op het moment dat ik vragen beantwoord, het ordeverstorende moment ontstaat niet op het moment dat deelnemers vragen stellen over een video van vier en een half uur in de thread waar die video is gepost, het ordeverstorende moment ontspringt op het moment dat @meaantje (en @KapiteinKoolvis ook) een video van vier en een half uur plaatsen in een trainingslog.

Wanneer benoemd als moderator zou ik de post van @meaantje uit het log halen en een aparte thread daartoe aanmaken, ook de reacties daarop zou ik naar de nieuwe thread verplaatsen. Moderator @Joopie: systematisch en consequent.

Ik respecteer je mening als 10 jaar+ lid, maar toch moet ik een belangrijke kanttekening maken bij jouw opmerking. Big-T wees er al op, maar de trainingslogs zijn bedoeld om ON-TOPIC te zijn: https://forum.bodybuilding.nl/topics/belangrijk-bericht-mbt-de-logs.168428/

Wat er gebeurde in het log van @meaantje was dat hij eerst een video van zijn eigen lifts plaatste. Daarna plaatste hij een video van vier en een half uur van een powerliftwedstrijd, waar uiteraard buiten hijzelf vele andere lifters aan deelnamen, off-topic. Vervolgens reageerden een aantal mensen in zijn logs op zijn bericht, met vragen over een van de deelnemers. Ik gaf vervolgens antwoord op een van deze vragen, kennelijk tot het ongenoegen van enkelen. Hoe heeft dit zo kunnen komen?

Het ordeverstorende moment ontstaat niet op het moment dat ik vragen beantwoord, het ordeverstorende moment ontstaat niet op het moment dat deelnemers vragen stellen over een video van vier en een half uur in de thread waar die video is gepost, het ordeverstorende moment ontspringt op het moment dat @meaantje (en @KapiteinKoolvis ook) een video van vier en een half uur plaatsen in een trainingslog.

Wanneer benoemd als moderator zou ik de post van @meaantje uit het log halen en een aparte thread daartoe aanmaken, ook de reacties daarop zou ik naar de nieuwe thread verplaatsen. Moderator @Joopie: systematisch en consequent.
Helemaal 300%!
Laat die poll maar komen.

• Topic Starter Topic Starter
Wel ff erop wijzen dat het resultaat van de poll nog door de andere mods beoordeeld zal worden en de uiteindelijke keuze bij het hele huidige mod-team ligt.

Tymboo. Moet ie z'n werk en gezin maar laten vallen.

Ik zei alleen dat mn zus op de thumbnail stond. Dat jij haar voor aandachtsh**r uit moet maken, haar vriend belachelijk maakt en random pics van haar post en het topic probeert te kapen noem je er even niet bij.

De PL sectie is eigenlijk een vrij rustig gebeuren en ik heb nog nooit meegemaakt dat het uit de hand liep, behalve door Joopie

Allemaal te dik en vadsig om druk te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven