Fitness Seller

Aankondiging Moderator gezocht voor de PL/S/G sectie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zei alleen dat mn zus op de thumbnail stond. Dat jij haar voor aandachtsh**r uit moet maken, haar vriend belachelijk maakt en random pics van haar post en het topic probeert te kapen noem je er even niet bij.

De PL sectie is eigenlijk een vrij rustig gebeuren en ik heb nog nooit meegemaakt dat het uit de hand liep, behalve door Joopie

Wow, het establishment is al begonnen met het draaien van negatieve advertenties tegen mij. Allereerst wil ik benadrukken dat ik mijn campagne voor moderator zelf betaal, ik heb geen Super PAC die negatieve advertenties voor mij koopt. Deze advertentie hierboven staat vol onwaarheden, ik heb eraan gedacht om hier op in te gaan. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Hoe verdedig je jezelf tegen zoiets?

Maar ik heb besloten om hier niet op in te gaan, ik gedraag mij presidentieel. En ook als moderator zal ik mijn taken plichtgetrouw uitvoeren, altijd in voor de rede. Presidentieel.

#PLSGPrimary
#Joopie2016
#MakeDBBGreatAgain
#VoteJoopie

hahahaahhaahaahhahaahhahhah. Ik nomineer Champ (de weg van de duivel) ....wie heeft zijn linkje..Joopie?

hahahaahhaahaahhahaahhahhah. Ik nomineer Champ (de weg van de duivel) ....wie heeft zijn linkje..Joopie?

Een goede keus. Ik noemde de weg van de duivel al in mijn eerste post in deze thread. Ik ben de guru van Champ. Ik en Champ zouden een perfect duo zijn als moderators op DBB. Helaas is Champ sinds 2012 niet meer online geweest.

Met afstand de beste nominatie in deze thread tot nu toe. Ik ben de meest legendarische poster van de PL sectie: https://forum.bodybuilding.nl/topics/de-weg-van-de-duivel.44748/

Buiten mij zijn er alleen losspringende ecto's genomineerd. Te labiel voor woorden, ze beginnen nu al in kliekjes elkaar te bannen. Diep triest. Met zulke droeftoeters kan je nooit een eerlijke, rationele en consequente moderator zijn.

Buiten mij is de enige die geschikt is @Chreiz ik nomineer hem dan ook. Ik spoor iedereen aan om @Joopie en @Chreiz te steunen.

P.S. van Big-T mag ik geen groot lettertype gebruiken in deze sectie.

#PLSGPrimary
#Joopie2016

Wow, het establishment is al begonnen met het draaien van negatieve advertenties tegen mij. Allereerst wil ik benadrukken dat ik mijn campagne voor moderator zelf betaal, ik heb geen Super PAC die negatieve advertenties voor mij koopt. Deze advertentie hierboven staat vol onwaarheden, ik heb eraan gedacht om hier op in te gaan. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Hoe verdedig je jezelf tegen zoiets?

Maar ik heb besloten om hier niet op in te gaan, ik gedraag mij presidentieel. En ook als moderator zal ik mijn taken plichtgetrouw uitvoeren, altijd in voor de rede. Presidentieel.

#PLSGPrimary
#Joopie2016
#MakeDBBGreatAgain
#VoteJoopie

Doe toch eens normaal man. Kinderachtig ventje. Je post ook alleen maar onzin zie ik, wat doe jij überhaupt op dit forum naast trollen?
Heb jij geen dagbesteding of is dat wegbezuinigd?

• Topic Starter Topic Starter
De PL sectie is eigenlijk een vrij rustig gebeuren en ik heb nog nooit meegemaakt dat het uit de hand liep, behalve door Joopie
Toch best om een mod te hebben hier, die er zelf ook mee bezig is en er wat goede kennis over heeft. Sticky's moeten ook eens nagekeken worden, zijn er IMO veel teveel geworden.

Doe toch eens normaal man. Kinderachtig ventje. Je post ook alleen maar onzin zie ik, wat doe jij überhaupt op dit forum naast trollen?
Wow, wat triest. Weer een valse beschuldiging. Ik heb heel veel bereikt voor dit forum, dit forum heeft veel aan mij te danken. Tweemaal zijn records gezet qua bezoekersaantallen, tweemaal dankzij mij. Ik heb hier niet genoeg lof voor gekregen.
Ook heb ik Champ zijn bench press tot ongekende hoogtes gebracht als zijn trainer en zijn guru. Een bench van 135 is een mooi begin, maar Champ drukte dat per hand, per hand! Dat is wel even een verschil.

Voor de leden die zich op feiten willen baseren, ik heb een proven record: https://forum.bodybuilding.nl/topics/de-weg-van-de-duivel.44748/

Heb jij geen dagbesteding of is dat wegbezuinigd?

@KapiteinKoolvis heeft 698 post sinds 22 mei 2015 = 2,096 posts per dag
@Joopie heeft 394 posts sinds 30 september 2003 = 0,086 post per dag.

De feiten spreken voor zichzelf, daarom #Joopie2016

Het lijkt mij dat deze sectie geen moderator maar eerder een terminator nodig heeft.... :o;)

stel jij jezelf nu beschikbaar?:eek:

Lijkt me zeer onverstandig, ik modereer thuis al de sectie 'apenkooi' en daardoor houd ik weinig tijd en geduld over voor dit soort dingen.

Als ik dan een narrige bui heb en het staat me niet aan, geef ik iedereen hier zonder pardon een ban, inclusief mezelf!

Laatst bewerkt:
Lijkt me zeer onverstandig, ik modereer thuis al de sectie 'apenkooi' en daardoor houd ik weinig tijd en geduld over voor dit soort dingen.

Als ik dan een narrige bui heb en het staat me niet aan, geef ik iedereen hier zonder pardon een ban, inclusief mezelf!
Mister10 zou waarschijnlijk per direct iedereen die ooit een topic is gestart in de AAS-sectie bannen, om vervolgens de gehele sectie te verwijderen en z'n eigen subforum 'True Natural Bodybuilding' aan te maken.

Wat betekenen de true natty schalen ook alweer? @Mister10

Mod moet wel natty zijn

• Like
Waarderingen: Inb4
ik nomineer zure creatine

@Cools

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven