TimeforTravel
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
Hoi, zeg ik vraag me af, ik fitness drie keer per week en heb een goed krachttrainingschema. Is voeding nu wel zo belangrijk?
Ik eet wat meer eiwitten, kwark alleen na de fitness en de dag daarop, en eet gewoon tot ik redelijk vol zit. Tussendoortjes komt er niet altijd van en anders is het wat fruit of zo.
Zal dit wel effect hebben? Vaste voedingsschema's samenstellen is niet echt voor mij weggelegd. Het kan misschien optimaler, maar zal ik hiermee ook vooruitgang boeken?
Ik eet wat meer eiwitten, kwark alleen na de fitness en de dag daarop, en eet gewoon tot ik redelijk vol zit. Tussendoortjes komt er niet altijd van en anders is het wat fruit of zo.
Zal dit wel effect hebben? Vaste voedingsschema's samenstellen is niet echt voor mij weggelegd. Het kan misschien optimaler, maar zal ik hiermee ook vooruitgang boeken?

Mijn ervaring is dat het eerste probleem bij beginners is dat ze geen schema hebben, ze weten dus niet eens of ze genoeg eten, welke verhoudingen ze hanteren, etc. Het begint dus bij alles mooi uitrekenen en op papier zetten.