XXL Nutrition

Mohammed B. gijzelde jongere zus

Status
Niet open voor verdere reacties.

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
AMSTERDAM - De vermoedelijke moordenaar van cineast Theo van Gogh, Mohammed B. , heeft in 2001 enige tijd zijn jongere zus gegijzeld. Het meisje zou de familie-eer hebben geschonden door een verhouding te hebben met een Marokkaanse jongen zonder dat de familie daarvan op de hoogte was.

B. belette het meisje het ouderlijk huis in Amsterdam-West te verlaten, meldt het documentaireprogramma van de KRO Profiel woensdagavond. Een woordvoerder van de Amsterdamse politie bevestigt het incident maar wil verder niet op de zaak ingaan.

Geweld

De gijzeling deed zich voor kort nadat B. enige tijd had vastgezeten in verband met geweldsdelicten. Het gegijzelde zusje wist de politie op de hoogte te brengen van de situatie. Twee agenten bezochten het gezin en deden een poging tot bemiddeling. De zaak liep met een sisser af toen het vriendje van B.'s zus zich officieel aan de familie voorstelde.

Nu.nl

--------------------------------------------------------------------------

Ik zeg je: Wij hebben en cutuur in dit land laten doorbloeien die de onze niet is, waar we niets van snappen, een wereld van suggestieve 'eer' die verdedigd moet worden en waar wij voor de kosten van plitie en justtitie kunnen opdraaien. Wát een bergholbewoners-volk dat je hier nog op zo'n manier mee omgaat. Wetsvoorstellen?

Waarom verbaasd dit mij niet?? :rolleyes:

Ze hadden die gast veel eerder opgemerkt moeten hebben en schaduwen.

tsjah, als je in een gezin met die normen en waarden leeft moet je met zulke dingen uitkijken he:cool:

ok leuk dbc, maar heb je oplossingen?

boogie zei:
:roflol: er is geen oplossing:cool: althans niet op korte termijn
dit is iets wat jaren terug aangepakt had moeten worden door het beleid strak te houden, jaren geleden klaagde niemand over t strakkere beleid, en nu we 300%versoepeld zijn vinden we dat oude beleid verschrikkelijk maar moet er wel wat gedaan worden:rolleyes: WAT willen we nou eogenlijk met zn allen?

mijn zusje zou het ook niet moeten flikken!! ;)

Sport2000 zei:
:roflol: er is geen oplossing:cool: althans niet op korte termijn
dit is iets wat jaren terug aangepakt had moeten worden door het beleid strak te houden, jaren geleden klaagde niemand over t strakkere beleid, en nu we 300%versoepeld zijn vinden we dat oude beleid verschrikkelijk maar moet er wel wat gedaan worden:rolleyes: WAT willen we nou eogenlijk met zn allen?
probeer zelf eens een antwoord te geven minkukel ;)

dit is alleen mogelijk in een multi culturele samenleving :yes:

DBC01 zei:

Ik zeg je: Wij hebben en cutuur in dit land laten doorbloeien die de onze niet is, waar we niets van snappen, een wereld van suggestieve 'eer' die verdedigd moet worden en waar wij voor de kosten van plitie en justtitie kunnen opdraaien. Wát een bergholbewoners-volk dat je hier nog op zo'n manier mee omgaat. Wetsvoorstellen?

Denk om je hart liefje. Gezellig alle allochtonen weg, behalve diegenen waar er oorlog in hun land is das gemeen.

En MM, die mag ook hier blijven. Hoewel.. in Marokko is ook wel internet.. ;)

Ja, dit hadden ze idd jaren terug moeten aanpakken, maar weet je wat ze deden in het schitterende " linkse " tijdperk? Ze lieten eerwraak als verzachtende omstandigheid meewegen in de uiteindelijke veroordeling. :eek: :mad:

koetje zei:
dit is alleen mogelijk in een multi culturele samenleving :yes:
en daar hebben de ouderen van tegenwoordig dus voor gestemd, zie ik daar samen met mijn vredeliev4endheid ook het respect voor ouderen het raam uitvliegen?:cool:

boogie zei:

De ouders hebben zelf zo geleefd en weten niet anders. Ook de NL'er houdt zn eigen traditie en zn eigen cultuur en manier van leven in het buitenland.

De oplossing zei je??...

Nou, de oplossing is wel nabij denk ik. De generatie buitenlandse jongeren die hier zijn geboren zullen de kinderen toch wat op een andere manier opvoeden. (dit geldt vast niet voor iedereen natuurlijk).

Ben ik nou de enige die een beetje moe word van de 'kijk eens wat die k*tmarrokanen nu weer geflikt hebben! We moeten ze allemaal afschieten zeg ik je!' postings?

Ben echt benieuwd wat de bedoeling hiervan is. Massaal roepen dat het fl**kers zijn en op moeten rotten? Dat is nl het enige wat het oplevert. :cool:

(Ben benieuwd wie nu de eerste gaat zijn die roept dat ik een linkse hond ben die haar kop in het zand steekt, uit is op schouderklopjes van medelinkse honden en de realiteit ontkent....)

Laatst bewerkt:
Dani zei:
Ben ik nou de enige die een beetje moe word van de 'kijk eens wat die k*tmarrokanen nu weer geflikt hebben! We moeten ze allemaal afschieten zeg ik je!' postings?

Ben echt benieuwd wat de bedoeling hiervan is. Massaal roepen dat het fl**kers zijn en op moeten rotten? Dat is nl het enige wat het oplevert. :cool:

(Ben benieuwd wie nu de eerste gaat zijn die roept dat ik een linkse hond ben die haar kop in het zand steekt, uit is op schouderklopjes van medelinkse honden en de realiteit ontkent....)

Dat ga ik niet allemaal zeggen mij teveel werk :D
Hier kun je je hart luchten over wat je irriteert aan die *&^marokkanen :p
En jammer genoeg gebeurt er veel met dat volk alleen de samenscholing van die gastjes in de stad irriteert mij al!
En de verhaaltjes die ik genoeg hoor over het lastig vallen van de Nederlandse meisjes!
Mijn mening heb ik gegeven door wat ik zag,hoorde en ervoer :(

conclusie?... opsluiten en nooit meer vrij laten....

Ze verwachten ook weer aanslagen volgende week als het proces begint tegen Mohammed B.
Enkele ministers krijgen extra bescherming hierom!

Kijk ik ben gewoon 1 van die massa mensen, maar ik zal je uitleggen waarom!

Les aardrijkskunde, zo'n half jaar geleden, onze docent vertelde 'dat het goed is om zoveel verschillende culturen in een land te hebben etc.' ik kan je vertellen, NIEMAND was het met hem eens, waarom niet?

Simpel voorbeeld, ELKE vrijdag staat er een groep marokanen van een stuk of 20-30, voor onze school om PUUR herrie en ruzie te trappen, ELKE vrijdag is er wel weer iemand aan de beurt, dan slaan er 5 werkelijk en de rest staat er om indruk te maken.

OOK ik ben daar keer het slachtoffer van geweest.

Allemaal van dat soort dingen, ze zeggen wel'ja dat brengt veel meer leukere en verscheidenere dingen in de samenleving( ging die kneus van een docent, vertellen dat hij gerechten uitwisselde met een Japanse buurman van hem') HEEL leuk en aardig, maar veel volwassen weten niet hoe het af en toe is , en dat meen ik. Hun hebben er geen flauw benul van dat het gewoon HUN zijn die steeds maar weer herrie lopen te trappen.

Maargoed zo heb ik nog 10000 verhalen , maar die bespaar ik jullie wel.

CitizenDildo zei:
Kijk ik ben gewoon 1 van die massa mensen, maar ik zal je uitleggen waarom!

Les aardrijkskunde, zo'n half jaar geleden, onze docent vertelde 'dat het goed is om zoveel verschillende culturen in een land te hebben etc.' ik kan je vertellen, NIEMAND was het met hem eens, waarom niet?

Simpel voorbeeld, ELKE vrijdag staat er een groep marokanen van een stuk of 20-30, voor onze school om PUUR herrie en ruzie te trappen, ELKE vrijdag is er wel weer iemand aan de beurt, dan slaan er 5 werkelijk en de rest staat er om indruk te maken.

OOK ik ben daar keer het slachtoffer van geweest.

Allemaal van dat soort dingen, ze zeggen wel'ja dat brengt veel meer leukere en verscheidenere dingen in de samenleving( ging die kneus van een docent, vertellen dat hij gerechten uitwisselde met een Japanse buurman van hem') HEEL leuk en aardig, maar veel volwassen weten niet hoe het af en toe is , en dat meen ik. Hun hebben er geen flauw benul van dat het gewoon HUN zijn die steeds maar weer herrie lopen te trappen.

Maargoed zo heb ik nog 10000 verhalen , maar die bespaar ik jullie wel.

Laat hem eens opsporing verzocht kijken heb je hele goeie argumenten!
Scheelt een hoop uitleg ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven