klempic
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CitizenDildo zei:Kijk ik ben gewoon 1 van die massa mensen, maar ik zal je uitleggen waarom!
Les aardrijkskunde, zo'n half jaar geleden, onze docent vertelde 'dat het goed is om zoveel verschillende culturen in een land te hebben etc.' ik kan je vertellen, NIEMAND was het met hem eens, waarom niet?
Simpel voorbeeld, ELKE vrijdag staat er een groep marokanen van een stuk of 20-30, voor onze school om PUUR herrie en ruzie te trappen, ELKE vrijdag is er wel weer iemand aan de beurt, dan slaan er 5 werkelijk en de rest staat er om indruk te maken.
OOK ik ben daar keer het slachtoffer van geweest.
Allemaal van dat soort dingen, ze zeggen wel'ja dat brengt veel meer leukere en verscheidenere dingen in de samenleving( ging die kneus van een docent, vertellen dat hij gerechten uitwisselde met een Japanse buurman van hem') HEEL leuk en aardig, maar veel volwassen weten niet hoe het af en toe is , en dat meen ik. Hun hebben er geen flauw benul van dat het gewoon HUN zijn die steeds maar weer herrie lopen te trappen.
Maargoed zo heb ik nog 10000 verhalen , maar die bespaar ik jullie wel.
EricR zei:Jaarlijkse verdubbeling sociale kosten? Jordees heb je weer wat cijfers uit je duim gezogen? Rest van je punten zijn ook tendentieus te noemen.
Jordees zei:Wat heeft het multiculturele nu gebracht?
voordelen:
- Verschillende soorten voedsel
- Leuke/gezellige kleurtjes op straat (hoorde een leraar me dat ooit vertellen de randdebiel)
nadelen:
- verviervoudiging misdaad
Dat zou best kunnen
- verpaupering van complete woonwijken (getto's)
Dit komt meer omdat allochtonen elkaar gewoon opzoeken en autochtonen verhuizen dan liever naar buurten waar weinig buitenlanders zijn. Zo ontstaat die splitsing. Allochtonen zijn hier dus niet alleen de oorzaak van
- verdeeldheid tussen burgers (autochtonen gaan steeds minder om met allochtonen nu.nl)
Ook hier zijn allochtonen niet de enige oorzaak van. Beide kanten zijn hier schuldig
- Afgunst
![]()
- Jaarlijkse verdubbeling sociale kosten door te afhankelijke (niet werkende) allochtoon
Dit zou wel kunnen...Nederland is gewoon te 'lief' geweest op dit gebied
- Verkrachtingen
Die waren er ook voor er buitenlanders waren in Nederland
- Mishandelingen
Die waren er ook voor er buitenlanders waren in Nederland
- Samenzwering/groepering van allochtone jeugd
Geld ook voor de autochtone jeugd
laatst op nieuws:
- Moslimmeisjes die hun leeftijdsgenootjes steeds meer hun leefwijze opdringen aan autochtonen en de moslimmannetjes die vervolgens de druk opvoeren door deze autochtonen te bedreigen.
Dit zou best kunnen
Wie nog een aantal voordelen of nadelen meer kan geven die ik niet genoemd heb, mag me aanvullen.
ReyMysterio zei:Ik ben het deels met hem eens hoor!
Wat dacht je van "ik woon hier en wil een dubbele uitkering terwijl ik een huis bezit daar"
"mijn zoon/dochter is ontvoerd door mijn man en ik wil ze terug en heb daar geen geld voor de gemeente betaald het snoepreisje wel"
"ik heb kinderen in Turkije dus ik heb recht op kinderbijslag hier"
Dan nog stijgen de kosten van de sociale zekerheid niet in die mate. Dat zou binnen een aantal jaren namelijk het faillisement van Nederland betekenen namelijk.ReyMysterio zei:Ik ben het deels met hem eens hoor!
Wat dacht je van "ik woon hier en wil een dubbele uitkering terwijl ik een huis bezit daar"
"mijn zoon/dochter is ontvoerd door mijn man en ik wil ze terug en heb daar geen geld voor de gemeente betaald het snoepreisje wel"
"ik heb kinderen in Turkije dus ik heb recht op kinderbijslag hier"
ik vind dat niet logisch. Ik vind het zelfs schofterig en getuigen van volstrekt gebrek aan niveau. Stelen is stelen, ook als het geld van de staat is -- wat uiteindelijk toch ook weer jouw geld is. Dit soort "mensen" mag van mij dan ook direct gedeporteerd worden. Het enig spijtige is dat de Tokkies en ander oer-Hollands tuig daar niet gelijk mee meegestuurd kan worden.Corazon zei:Tja dit zijn toch echt fouten van onze wetgeving vind ik ... logisch dat er dan mensen gebruik van maken.
ZoutZak zei:zijn mensen vergeten waarom die lui in de eerste plaats hierheen zijn GEHAALD?
ZoutZak zei:zijn mensen vergeten waarom die lui in de eerste plaats hierheen zijn GEHAALD?
dj_phreak zei:ik vind dat niet logisch. Ik vind het zelfs schofterig en getuigen van volstrekt gebrek aan niveau. Stelen is stelen, ook als het geld van de staat is -- wat uiteindelijk toch ook weer jouw geld is. Dit soort "mensen" mag van mij dan ook direct gedeporteerd worden. Het enig spijtige is dat de Tokkies en ander oer-Hollands tuig daar niet gelijk mee meegestuurd kan worden.
Blijkbaar. Vandaar dat de term gastarbeider niet meer modieus is sinds de jaren 90, want dan klinkt het wel erg alsof de arme sloebers ook daadwerkelijk wat moeten doen voor hun geld.ZoutZak zei:zijn mensen vergeten waarom die lui in de eerste plaats hierheen zijn GEHAALD?
Helaas, ja.Corazon zei:

ReyMysterio zei:Ja alleen die lui ja omdat wij te beroerd waren vies werk te doen!
Maar dat betekent niet dat we heel Turkije en Marokko hier naar toe hoeven te halen!
Evenals de andere culturen die hier naar toe worden gehaald omdat Duitsland, Engeland en Italië hun niet willen hebben en maar doorsturen naar NL!