Fitness Seller

Moloq stelt zich voor

Moloq

Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Hey Allemaal!

Na heel lang rondgekeken te hebben heb ik toch maar weer een account aangemaakt. Ik had er al een maar was helaas de inloggegevens kwijt geraakt :S

Op sportgebied ben ik altijd wel actief geweest. Na 8 jaar op voetbal te hebben gezeten kwam ik erachter dat mijn voorkeur toch iets meer uitging naar vechtsport. Daarom ook rond m'n 16e aan MMA begonnen (gecombineerd met Kickboksen en fitness). Dit heb ik 4 jaar met veel plezier gedaan. Helaas daalde m'n motivatie steeds meer en viel de groep een beetje uiteen. Toen bleef alleen fitness over. Ik was destijds 75kg en wilde gewoon meer, veel meer!

Zoals de meesten was ik al snel opzoek naar 'het wondermiddel' om zo snel mogelijk te groeien etc. Toen ook veel supplementen geprobeerd en ook wat voedingsschema's. Nadat ik gegroeid was naar 96-97kg (lang niet alleen spieren) werd het toch hoog tijd om me wat meer op definitie te gaan richten. Het meest ideale leek me als iemand voor mij een schema op maat zou maken waar ik me volledig op kon richten. Toen dacht ik nog dat dat veel te hoog gegrepen was...

Eind 2012 in aanraking gekomen met een personal trainer. Samen met hem een voedingsschema opgesteld om een nul meting te creëren en onwijs veel goede tips gehad m.b.t. trainen. Denk hierbij vooral aan periodiseren (iedere 3 weken ander trainingsschema) en de technieken om zo optimaal mogelijk te trainen. De eerste meting hier gaf +/- 93kg en 21% vet. Nadat ik me een tijdje me aan dit schema had gehouden was ik iets afgevallen en was mijn vetpercentage iets gedaald (90kg, 20% vet). Helaas is de samenwerking wegens privéomstandigheden van de trainer beëindigd.

Sinds een maandje of 2 ben ik in aanraking gekomen met Body Central Spijkenisse. Bij mijn eerste bezoek gelijk een nieuw voedingsschema van Jeffrey gehad om te kijken hoe mijn lichaam hierop zou reageren. Ook gelijk weer Whey Proteïne gekocht. Na dit schema +/- 3 weken gevolgd te hebben heb ik mezelf weer laten meten: 18,2% en 86kg! Pas ook weer andere supplementen aangeschaft (Creashock, Glutamine & BCT Oil allemaal van XXL Nutrition). Ik merk dat deze supplementen toch goed hun werk doen!

Mijn doel? Heb ik niet echt. Ik wil gewoon zo groot en droog mogelijk worden!! (ondanks m'n 1,78m :D)

Welkom Moloq

Welkom op DBB! Succes met je doelen.

Terug
Naar boven