XXL Nutrition

mondelinge afspraak , gezeik met een winkel

Hoppa,
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
slotje.

:popcorn:

Ben benieuwd hoe het gaat aflopen!

• Like
Waarderingen: Lork
100213-hudsonbay-hmed-3p.grid-6x2.jpg

Je hebt getuigen die jouw afspraak bevestigen, dan heb je gewoon een afspraak. Wrijf het er maar goed in dat je het echt niet gaat pikken als hij deze prijs vraagt. Dingen die je kan doen:
- Geld terugkrijgen via gerechtelijke weg
- Hem bang maken en geld eisen, bang maken kan zijn door verspreiding van zijn slechte service etc.
- Hem kapotslaan en z'n hele kassa inhoud mee nemen
De mondelijke afspraak is er nu wel, maar het leuke is dat er helemaal geen bewijs is.
En zover is weet tellen vrienden niet mee als getuigen in dit soort zaken. Die zijn voor een rechter onbetrouwbaar.

Zoals iemand in dit topic al zei, als een van de personen zegt dat het niet gebeurt is dan is het zijn woord tegen de andere.

Wat de verkoper sowieso had moeten doen is contact met jou opnemen als het duurder uitviel, maar dit is niet gebeurt en dus een fout van de verkoper.
Helaas heb je hier nu weinig aan.

Daarom altijd alles op papier laten zetten!

Er is maar 1 oplossing.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Zo even een update bro's

Zou eigenlijk al eerder terug gaan maar door omstandigheden kon dat niet. Vandaag is me broertje daar geweest , zelf moest ik werken. Nja na wat heen en weer gelul van beide kanten , zat de eigenaar toch weer dingen te vertellen die niet klopten. Me broertje zei daarop dat hij niet meer ging betalen dan was afgesproken. Vervolgens zei de eigenaar dat ik en hij hadden afgesproken dat de prijs weleens uit kon lopen , ik zou zelfs iets hebben getekend waarop stond dat ik daarmee akkoord was.

Natuurlijk vroeg me broertje gelijk naar dat zogenaamde contract maar daarop begon hij te brabbelen dat het ergens thuis lag in de bureau. Omdat me broertje het extra bedrag niet wou betalen , bood hij daarom aan om het aanbetaalde bedrag te betalen en me woofer terug te geven. Moest daar echter wel een week op wachten omdat hij weer terug gestuurd moest worden. Daarmee gingen we beiden akkoord. Vervolgens belde de eigenaar me broertje weer onderweg op om te vertellen dat er iets mis is gegaan en dat hij alsnog de afgesproken bedrag kan betalen ( raar :D )

Nja dus het is eindelijk toch opgelost, wou ik toch even laten weten omdat ik een update had beloofd :D

Goed afgelopen dus:D

Wou al deze tip geven;

[Link niet meer beschikbaar]

Vraag of je die extra kosten volgende maand betaald en gewoon niet terugkeren, problem solved.

Ow al opgelost nevermind dan :p

Laatst bewerkt:
Broertje opgelost.

Fail @ you

Terug
Naar boven