Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Review jij vast? Dan wacht ik nog even met bestellen.Psst, nieuwe monsters op energycans..
Monster maxx
2 nieuwe Java's![]()
Vandaag de rode monster Maxx op. Was wel ok, om een keer te proberenReview jij vast? Dan wacht ik nog even met bestellen.
Ik moet alle java's sowieso nog proberen eigenlijk

Ik zag gisteren een witte red bull voorbij komen, al geprobeerd?Vandaag de rode monster Maxx op. Was wel ok, om een keer te proberen![]()
Vandaag de rode monster Maxx op. Was wel ok, om een keer te proberen![]()

Waarschijnlijk wel..coconut denk?Ik zag gisteren een witte red bull voorbij komen, al geprobeerd?

Die was wel mega goor trouwens!Eigenlijk was Red Bull gewoon een aantal jaar te vroeg met die energy shot. Het stikt van de Pre-Workout shots ondertussen![]()
Eens, ijskoud blijft die erg nice. Eens in de zoveel tijd heb ik er die 240-260 kcal wel voor over.Ben even aan een soort binge bezig, daarom ff schijt aan de suikers en shit. Maar de originele black monster blijft wat mij betreft toch de beste energy drink ooit... damn. Ongeëvenaarde smaak.
Ik denk het wel.
Eens, ijskoud blijft die erg nice. Eens in de zoveel tijd heb ik er die 240-260 kcal wel voor over.
Lauw/warm smaakt hij als vloeibare chemo tho.
Die groene vind k altijd wel primaIk ga zo een monster nemen in de hoop dat ik die wel proef! Door corona zowat al mijn smaak kwijt..
Welk zou ik nemen (of ervaren jullie als het zoetste?):
Ultra Violet
Ultra Paradise
Ultra blue
Absolutely zero
![]()
.