AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

De gold van Monster mag wel eens online komen bij webshops, benieuwd of zij ‘m nog weer verbeterd hebben
Verwacht niks anders! Hij is bij energy cans alweer verlaat helaas. Eind deze maand staat die nu gepland

Vind Fiesta misschien wil de lekkerste ultra momenteel, dus die mag van mij er wel 1 vervangen in NL. Regular of 1 mango Loco wat mij betteft

Verwacht niks anders! Hij is bij energy cans alweer verlaat helaas. Eind deze maand staat die nu gepland

Vind Fiesta misschien wil de lekkerste ultra momenteel, dus die mag van mij er wel 1 vervangen in NL. Regular of 1 mango Loco wat mij betteft

Heb jij wel eens overwogen een verzameling van lege of volle blikjes te starten? :p

Psst...

1615817359269.png

Ik vond het meevallen. Heb 2 trays besteld met kortingcode INSTAENERGY en kom dan omgerekend op 1.51euro per blik. Bij 3 trays kom je op ongeveer 1.42euro per blik. In de winkel betaal je gemiddeld 1.29 per blik, dus vind het meevallen voor deze nog niet in de winkel beschikbare variant.

Dit geldt overigens voor verzending in NL. België is helaas nog wat duur qua verzendkosten
Haha, echt hè. Maar hey, bijna weer nieuw loon..

Mix tray van SUPspace bijna op.

Had veel verwachtingen van de Ultra Black, viel tegen. Tot nu toe Paradise en Blue het lekkerst. Citron wordt overmorgen opengetrokken en ben erg benieuwd naar Sunrise.

Zijn de duurdere blikken het geld waard?

Had veel verwachtingen van de Ultra Black, viel tegen. Tot nu toe Paradise en Blue het lekkerst. Citron wordt overmorgen opengetrokken en ben erg benieuwd naar Sunrise.

Naar mijn mening niet, de groene, paarse en witte ultra’s blijven de lekkerste

Leuk om een keer te proberen maar niet het geld waard. Absolutely blue blijft de beste vind ik, Citron vind ik ook erg nice. Black vond ik wel oke maar niet het geld waard, zou ik alleen halen als hij voor +-1,2 per blik te koop zou zijn.

Citron staat bij mij helemaal onderop de lijst, wat vond ik dat troep zeg...
Mijn nummer 1 tot zover is van monster ultra fiesta en stieken gedeelde plek met reign sour apple. Ultra blue een solide 2

• Like
Waarderingen: Onit
Citron staat bij mij helemaal onderop de lijst, wat vond ik dat troep zeg...
Mijn nummer 1 tot zover is van monster ultra fiesta en stieken gedeelde plek met reign sour apple. Ultra blue een solide 2
Hier kan ik me grotendeels wel in vinden!

Als het smaakt als hun protein shakes kan ik je alvast vertellen dat die energy drinks van MP niet te zuipen zijn

Hoppa, weer 3 traytjes energy binnen :D

2x ultra fiesta 1x sour apple.
Energycans kan wel veel beter hun shit verpakken dan supspace zeg...

20210326_122953.jpg

Is dit wat?
De Penny heeft deze in de aanbieding. Stomme van die winkel is dat dit altijd producten zijn die ze verder nooit aanbieden. Dus dit is eenmalig en op=op.

Bang is mierzoet, maar wel lekker opzich. Zou ze wel in Nederland willen hebben af en toe

Terug
Naar boven