Fitness Seller

Monster Energy (Ultra Zero)

Zie overigens dat energycans ultra gold heeft toegevoegd aan het assortiment. Het blijft alleen spijtig dat je geen losse cans meer kan bestellen..

En deze worden nog verwacht in mei..waarvan de dikgedrukte nieuw in NL zijn naar mijn weten..

• Monster Rehab Watermelon
  • Monster Rehab Strawberry
  • Reign White Gummy Bear
  • Reign Reignbow Sherbet
  • Monster Reserve Watermelon
  • Monster Ultra Rosa
  • Monster Aussie Lemonade
  • Monster Ultra Peachy Keen
  • Monster Import
  • Monster Java Mean Bean
  • Monster Java Irish Blend
  • Monster Java Kona Blend
  • Monster Java French Vanilla
  • Monster Java Mocha
Heel benieuwd naar de Ultra Peachy Keen!

16504514666325965606489536469398.jpg

Deze kunnen bemachtigen vandaag in Brussel.

Goed te doen, 1,25 voor 250ml
Snapchat-1991416178.jpg

2 bullit voor 1€ @ appie aanbieding.

Had van de week de Zero Citroen, 1euro bij Die Grenze (drogist) en tree van 12 voor €8,99. Smaak was redelijk, maar merkte niets van extra energy.

Valt me nog mee Over het algemeen vind ik Duitsland duur met rockstar en monster. ook komt er nog "pfand" overheen, haal het zelf vaak voor de grens daar betaal ik 12 euro voor een tray van 12 blikken. Die Duitsers komen niet voor niets na Nederland blikjes halen:p

Valt me nog mee Over het algemeen vind ik Duitsland duur met rockstar en monster. ook komt er nog "pfand" overheen, haal het zelf vaak voor de grens daar betaal ik 12 euro voor een tray van 12 blikken. Die Duitsers komen niet voor niets na Nederland blikjes halen:p
Vond ik doorgaans ook maar dit viel me mee. Waarschijnlijk ook omdat de Plus hier van die astronomische bedragen vraagt voor Monster 🤣

Was er nog een kortingscode voor energycans.nl? Mijn neefje is te gierig :o

Ho is ff hoezo kende ik die site niet :scratch:

Terug
Naar boven