AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

De paradise met een paar ultra black besteld. Erg benieuwd naar de paradise, nog niet gehad. De black al maanden niet meer gehad :heart:
Deze week even een weekje geen monster, zat echt op elke dag 1 ondertussen en reed naar de winkel als ik ze was vergeten te kopen

De paradise met een paar ultra black besteld. Erg benieuwd naar de paradise, nog niet gehad. De black al maanden niet meer gehad :heart:
Deze week even een weekje geen monster, zat echt op elke dag 1 ondertussen en reed naar de winkel als ik ze was vergeten te kopen
Herkenbaar wel:roflol:. Hoewel, echt 1 per dag doe ik al een tijdje niet meer.

Ik schat 3 a 4 per week..:rolleyes:

Is dat niet goed dan elke dag (minimaal) eentje? :D

Is dat niet goed dan elke dag (minimaal) eentje? :D
Ja hoor, is best prima. Maar je moet niet op een bepaald punt als een soort junkie voor het schap energydrink staan of inderdaad kilometers gaan rijden om maar aan dat ene blik te komen..

Aan je instagram te zien zit je volgensmij al op dat punt :D
Precies dit:roflol:

Ik zal mezelf niet verslaafd noemen, want ben er zeker niet afhankelijk van. Echter ben ik niet te beroerd om voor nieuwe smaken 6euro/blik te betalen en dat doe ik voor het mooie ook iets te regelmatig.
Verder weten een hoop vrienden en bekenden van mijn 'verslaving' en nemen die zonder het te vragen gerust een paar blikken mee uit het buitenland bijvoorbeeld.
Eindstand weet ik dat in combi met mijn preworkout consumptie voor het gezonde mijn caffeine/stim consumptie wat aan 'de hoge kant' is:bang:

Mijn week geen monster zometeen verbreken omdat ik de paradise (groen) binnen heb, even koud worden in diepvries en we gaan testen :D

Het blik: mokerdik design weer, oogt altijd heel vet.
Smaak: wel lekker maar niet mijn ding, appelachtig
Voor de afwisseling zou ik het kopen maar daar stopt het ook

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren coca cola zero Cinnamon op, ik ben sowieso al gek op Kaneel dus ik had hoge verwachtingen en ik moet zeggen dat hij heerlijk is. 9/10 score:D.

Gisteren coca cola zero Cinnamon op, ik ben sowieso al gek op Kaneel dus ik had hoge verwachtingen en ik moet zeggen dat hij heerlijk is. 9/10 score:D.
IK vind ehm ook erg lekker! Maar heb er ook al een hoop gehoord die ehm te weinig kaneel vonden. Moet zeggen dat ik ehm ook erg hoog waardeer:thumbs:
Deze mag je overslaan, niet te pruimen
Thanks voor de waarschuwing! Hoe durven ze zo te promoten dan?!:eek!:

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat er te weinig kaneel smaak aan zit maar dat vinden andere ook bij de vanille variant. Ik vind dat juist lekker, beetje een subtiel smaakje maar dat je hem goed genoeg proeft.

Geniet nu van mijn blauwe ultra...hoop dat ze in Duitsland nog wel in de schappen blijven liggen.
Ga over een maand naar Gambia, benieuwd of daar nog wat te scoren valt. De groene zal toch wel te krijgen zijn daar? Die 2 weken mag ik eindeloos kcal tot mij nemen dus groen is toegestaan.

Heb in Nederland nog geen favoriete zero energy kunnen vinden sinds blauw weg is. Smaak is zo veel minder van de bekende merken dat ik hier maar redbull light neem. (zero redbull is echt goor).

Buitenland valt best tegen qua monster energy als ik het zo kijk de afgelopen vakanties. Groen hebben ze meestal overal wel maar vind ik niet te pruimen en dus zeker niet de kcal waard:P.

Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat er te weinig kaneel smaak aan zit maar dat vinden andere ook bij de vanille variant. Ik vind dat juist lekker, beetje een subtiel smaakje maar dat je hem goed genoeg proeft.
Precies mijn gedachte! Qua cherry wint pepsi max overigens, die is zoveel lekkerder dan de coca cola variant!
Geniet nu van mijn blauwe ultra...hoop dat ze in Duitsland nog wel in de schappen blijven liggen.
Ga over een maand naar Gambia, benieuwd of daar nog wat te scoren valt. De groene zal toch wel te krijgen zijn daar? Die 2 weken mag ik eindeloos kcal tot mij nemen dus groen is toegestaan.

Heb in Nederland nog geen favoriete zero energy kunnen vinden sinds blauw weg is. Smaak is zo veel minder van de bekende merken dat ik hier maar redbull light neem. (zero redbull is echt goor).
Heb je de Monster Lewis hamilton weleens op? Weliswaar geen echte zero, maar met slecht ~100kcals IMO een goede vervanger voor de blauwe absolutly zero (want vermoed dat je die bedoeld).

In Gambia zal ik niet al te veel verwachten. In de meeste EU landen verder dan Belgie of Duitsland is het vaak al drama wat ze hebben..
Buitenland valt best tegen qua monster energy als ik het zo kijk de afgelopen vakanties. Groen hebben ze meestal overal wel maar vind ik niet te pruimen en dus zeker niet de kcal waard:P.
Precies dit! Griekenland had er toentertijd nog wel aardig wat..
Geen idee, kregen ze gratis na het zien van de Monsterkoelkast in de fitness. Ik weet niet of ze dachten te concurreren ermee, maar de 25 cent blikjes doen niet onder qua smaak
Aha, duidelijk:thumbs:

Heb je de Monster Lewis hamilton weleens op?
In Gambia zal ik niet al te veel verwachten. In de meeste EU landen verder dan Belgie of Duitsland is het vaak al drama wat ze hebben..

Ja de Hamilton is er goed en veel verkrijgbaar bij tankstations. Wil die onderweg nog weleens nemen omdat ik 500ml toch liever heb dan een kleine redbull voor dezelfde prijs.
De helft minder kcal vergeleken groen, vind deze beetje op het merk Burn lijken.

Heb je de Monster Lewis hamilton weleens op? Weliswaar geen echte zero, maar met slecht ~100kcals IMO een goede vervanger voor de blauwe absolutly zero (want vermoed dat je die bedoeld).
De "Lewis Hamilton" is één van mijn favorieten. Lekkere smaak voor weinig cals. Btw eens met de Pepsi Max Cherry-smaak!

Ik verwacht in Gambia toch wel schappen als deze in Duitsland.
Gewoon 12 soorten Monster in één supermarkt!

Bijlagen

• 20190930_115501.jpg
    20190930_115501.jpg
    291,7 KB · Weergaven: 123
  • 20190930_115456.jpg
    20190930_115456.jpg
    285,5 KB · Weergaven: 122
Terug
Naar boven