AndroidHealthClinic

Monster Energy (Ultra Zero)

Bezoekers in dit topic

Ze zeggen dat die naar kers smaakt, heb die een aantal keer op, maar kan er niet zo iets in ontdekken, wat vond jij?
Ja ik kan mij er wel in vinden opzich, maar echt echt kers zoals je kers verwacht is het niet. Maar buiten citroen/sunrise kan ik de Ultra smaak nooit 1:1 uitleggen
 
Ja ik kan mij er wel in vinden opzich, maar echt echt kers zoals je kers verwacht is het niet. Maar buiten citroen/sunrise kan ik de Ultra smaak nooit 1:1 uitleggen
true, true!
Toch redelijk wat ja, veranderd wel vaak.
dat is zowel een voordeel als een nadeel. Zo kut wanneer je favo uit het assortiment wordt gehaald..
Jumbo in de stad heeft andere dan de jumbo hier in de buurt:(
klopt, reden om af en toe langs andere supers te gaan ;)
Besteld?
 
De heuglijke dag is dan eindelijk gekomen: ze hebben de ultra violet bij m'n plaatselijke Jumbo! Helaas ter koste van de witte ultra's, maar die zijn toch goedkoper bij de Action.

Skatermarvin Ik heb het nog eens nagevraagd bij de kassa en vanaf 10 blikken kunnen ze inderdaad ook andere smaken voor je bestellen. Thanks voor de tip!
 
De heuglijke dag is dan eindelijk gekomen: ze hebben de ultra violet bij m'n plaatselijke Jumbo! Helaas ter koste van de witte ultra's, maar die zijn toch goedkoper bij de Action.

Skatermarvin Ik heb het nog eens nagevraagd bij de kassa en vanaf 10 blikken kunnen ze inderdaad ook andere smaken voor je bestellen. Thanks voor de tip!
Super! Wel klote dat ze wit eruit halen voor Violet..

Haal lekker red, citron of een niet zero eruit:sad:

Edit: Graag gedaan:thumbs:
 
Iemand die ice coffee van Monster al gehad? Is dat wat?
 
-
 
Laatst bewerkt:
20200320_142424.jpg


Deze ken ik nog niet :lick:
 
Back
Naar boven