AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie adviezen.Wat is jullie mening over elke training squatten. Milky is er nu mee begonnen....ben benieuwd wat dit met zijn benen doet.

Ik doe nu 2 van de 3 trainingen een squat variant. Daar gaan je benen zeker beter op groeien.

filmpje is verwijderd op verzoek

Laatst bewerkt:
Ik ben het eens met de explosiviteit alleen het zakken van het gewicht mag dan wel gecontroleerd zijn om zo volledige spanning op de spieren te houden. Doe je dit niet dan is maar een beweging van de rep effectief.

Zal ook is meer gaan powershruggen. Denk dat het wel per persoon verschilt. Ik heb nooit zo'n heel voldaan gevoel na powershrugs. Mag altijd graag ff boven vast houden enzo.

Sterk! mooie filmpjes. Alleen zou ik bij het deadliften je rug hol houden en iets dieper zakken.

Hoe is het met de voeding vandaag bro?

die powershrugs lijken me ideaal om blessures te kweken

Die techniek van die gozert in het witte hempie zuigt, met name de DL en PS.
Hij trekt vanuit zn armen, de ellebogen zo hard laten klappen is niet gezond.

Die DL is beschamend.
Dit is niet hoe het moet, lijkt me geen goed voorbeeld.

Hehe dat is Masallah, volgens mij DL hij momenteel met minder gewicht maar met een betere techniek.

Deadlift en powershrugs

Die techniek van die gozert in het witte hempie zuigt, met name de DL en PS.
Hij trekt vanuit zn armen, de ellebogen zo hard laten klappen is niet gezond.

Die DL is beschamend.
Dit is niet hoe het moet, lijkt me geen goed voorbeeld.

Professor heb jij nog goede voorbeelden van powershrugs and deadlift qua filmpjes van youtube....? Ik ga a.s. maandag mijn deadlift en powershrugs filmen en op mijn log zetten...ben erg benieuwd naar je mening.

Groet,
sergeant mossel

Hoe is het met de voeding vandaag bro?

Voeding is vandaag heel slecht junkdag:D

Mc donalds; big mac menu met 2 fritessaus en chocolade milkshake
Kip hotdog maaltijd met maynaise en ketchup
Appeltaart groot stuk grootmoedersrecept van ambachtelijke bakker.

De rest wel redelijk goed gegeten;

8.00 whey,havermout,lijnzaadolie,halvolle melk, banaan shake
10.00 4 boterhammen met potje kiphotdogs mayo,ketchup en uitjes
12.00 150 gram rijst met 160 gram gemengde groente en 200 gram tartaar
15.00 4 boterhammen met 6 eieren waarvan 2 met eigeel.
18.00 Mc donalds big mac menu
20.00 zalmmoot 200 gram, gebakken aardapellen en 150 gram groente.
21.00 appeltaart
23.00 Magere kwark 500 gram...

Gruwelijke junkdag mijn stofwisseling krijgt weer een megaboost.
Op zich is dit wel goed denk ik en in ieder geval erg lekker!
Ik kan zo genieten van zo`n junkmaaltijd van mcdonalds daar kijk ik de hele week naar uit.;)

Goed weekend toppers

Thanks bro,

Welke voordelen heeft het nou precies om elite te zijn?
Ik begrijp het niet helemaal?

Elite members zijn echte internet warriors heb ik begrepen. :D
Een beetje net als die magere angsthazen in een BMW X5 met de ramen dicht en de deuren op slot die je "de vinger" geven als iets hun niet aan staat. ;)
En als je dan op de parkeerplaats bij de Albert Heijn, ze confronteerd met de situatie, ze helemaal bleek wegtrekken en niet weten hoe vaak en veel ze excuses moeten maken! :rolleyes:
Allez, dat is mij verteld hoor...
Het kan best dat er jelemaal niets van klopt natuurlijk! ;)

Elite members zijn echte internet warriors heb ik begrepen. :D
Een beetje net als die magere angsthazen in een BMW X5 met de ramen dicht en de deuren op slot die je "de vinger" geven als iets hun niet aan staat. ;)
En als je dan op de parkeerplaats bij de Albert Heijn, ze confronteerd met de situatie, ze helemaal bleek wegtrekken en niet weten hoe vaak en veel ze excuses moeten maken! :rolleyes:
Allez, dat is mij verteld hoor...
Het kan best dat er jelemaal niets van klopt natuurlijk! ;)

Je kan het ook zien dat DBB-leden die geen elite-membership hebben zuinige apen zijn ;)

Elite members,

Zijn rougher dan gewone members...dat is niet wat ik heb gehoord spreek uit ervaring.

LOL :)

Nou gefeliciteerd met die gekochte overwinning van je vieze j*de clubje, en AZ word toch wel kampioen stomme (k)neus!
Oja post jij maar eens een filmje ipv van te roepen dat mijn techniek slecht is!

Nou gefeliciteerd met die gekochte overwinning van je vieze j*de clubje, en AZ word toch wel kampioen stomme (k)neus!
Oja post jij maar eens een filmje ipv van te roepen dat mijn techniek slecht is!

Invasion of the powerlifters? Ik heb jouw filmpje ook gezien en jouw techniek IS slecht!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven