Thanks voor jullie reacties...mc chick en grr3rr bedankt voor jullie advies maar deze keer doe ik er niks mee(ik heb wel al veel adviezen van jullie opgevolgd)...die belt blijft aan!
Ik ben namelijk al een keer flink door mijn rug gegaan met klinchen tijdens het sparren het geeft mij idd een veilig gevoel...en **** de nike air max ik koop vandaag nog all stars!
Ik ben blij dat iedereen in dit log gewoon zijn oprechte en ongeventileerde mening geeft.
Dit log is niet bedoeld voor homo`s maar voor bikkels degene die nu gereageerd hebben zijn dat allemaal volgens mij. Ik word echt schijtziek van al die loggen met elkaar een veer in de reet steken op niks af. Ongelooflijk gewoon mensen die zichzelf een doel voorhouden en dat niet eens 1 week kunnen volhouden nurds zijn het in het echte leven zullen ze niks bereiken. Daarin moet je ook knokken en jezelf doelen voorhouden en realiseren....
Ik vraag mezelf ook wel eens af waar ik wil staan over 5 jaar en schrijf dat voor mezelf op....tot nu toe heb ik elke 5 jaar meer dan mijn doelen gerealiseerd. Die 105 kg 10%bf zal een opgave worden maar ik ga er alles aan doen om het bereiken! En excuses van die is overleden of ik heb dat meegemaakt...**** it.
Ik heb ook hele heftige dingen meegemaakt maar zal daar nooit zielig over doen. Het is niet handig om daar over te gaan battelen maar veel erger nog dan over het dramatische gebeuren waar die gozer het over had.
Sterker nog ; iemand die echt een beest is die weet met tegenslagen om te gaan en gebruikt ze als kracht en agressie in zijn training of hobby, werk of wat dan ook... zo zet je negatieve energie om in positieve!
Het leven is een jungle of boksring je krijgt contstant met tegenslagen te maken de vraag is hoe je er mee omgaat...mentaal bedoel ik dan.
Dat kan ook van toepassing zijn op krachttraining en op andere sporten
Het zal wel niet zo hip staan platvoeten maat 48 in all stars....

Thanks beesten.......