XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
+1 Je schrijft het iets handiger als mij; ben zelf tijdens autodeadlift genadeloos door mijn rug gegaan. De hele wervel was 2cm van zijn plaats gegaan en dat was...pijnlijk. Wil ik graag anderen besparen.Kon een maand lang mijn sokken niet zelf meer aantrekken.:eek::D
Ik heb het gehad tijdens Squats...
Krak in de rug, toch even verder uitstrekken, schijven opruimen, en naar huis...
Even gaan liggen, en nooit meer recht kunnen komen!
Allez ja, na 11 dagen weer wel...
En nu, ruim 20 jaar later door weer een beetje te trainen eindelijk weer "better than ever!" :thumb:

Behoorlijk "of topic" sorry....

Misschien is het wel een mooie fysiotherapeute;) Maar neen, je hebt gelijk, je moet zelf bepalen wanneer een riem dragen noodzakelijk wordt voor jou.
De laatste die ik had, voor ik ging trainen was zeker de moeite waard! :ds:

Af John!!!! :hamer:

De laatste die ik had, voor ik ging trainen was zeker de moeite waard! :ds:

Af John!!!! :hamer:
:roflol:

Ik denk dat de riem idd een veilig gevoel kan geven, en ik zeg ook niet dat het onzin is en je er niet mee moet gaan trainen. Maar ik denk wel dat het natuurlijker is om zonder te trainen. Mensen die met riem 200kg kunnen deadliften kunnen dat niet zonder riem. Dat geeft al aan dat je een natuurlijke grens die je lichaam op dat moment aankan uitschakeld. Kan mijn lichaam het niet aan dan train ik met lichtere gewichten die alle spieren in mijn lichaam moeten dragen.

Ik geef wel toe dat als ik een grens over wil gaan bij bijvoorbeeld de squat ik die sets wel kneewraps gebruik om blessures te voorkomen. Maar om eerlijk te zijn kan ik 10 a 20kg meer liften met wraps dan zonder.

:roflol:

Ik denk dat de riem idd een veilig gevoel kan geven, en ik zeg ook niet dat het onzin is en je er niet mee moet gaan trainen. Maar ik denk wel dat het natuurlijker is om zonder te trainen. Mensen die met riem 200kg kunnen deadliften kunnen dat niet zonder riem. Dat geeft al aan dat je een natuurlijke grens die je lichaam op dat moment aankan uitschakeld. Kan mijn lichaam het niet aan dan train ik met lichtere gewichten die alle spieren in mijn lichaam moeten dragen.

Ik geef wel toe dat als ik een grens over wil gaan bij bijvoorbeeld de squat ik die sets wel kneewraps gebruik om blessures te voorkomen. Maar om eerlijk te zijn kan ik 10 a 20kg meer liften met wraps dan zonder.

Juist mc maar laat het nu net de bedoeling zijn om dat beetje meer te heffen. Daarom ook dat er bij het gebruik van hoge gewichten ook flink wat gecheat wordt. Niet altijd de veiligste manier maar wel de manier om extra spierwinst te geven. Want laten we duidelijk zijn, trainen met zeer zware gewichten is niet altijd zo veilig.

goeie flimpies sarge - uitgebreid bespreken doe ik ze niet , is ook niet zo nodig hier - maar bij de belangrijkste de deadlift zijn er gewoon een aantal simpele dingen belangrijk - kop omhoog - goeie rechte rug - probeer hem in een vloeiende beweging naar boven te trekken , nu pak je hem volgens mij nog teveel met je benen -

het zag er goed uit sgt

t.a.v de belt , als ik wat zwaarder ga gebruik ik ook een belt , gewoon doen hoor

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie reacties...mc chick en grr3rr bedankt voor jullie advies maar deze keer doe ik er niks mee(ik heb wel al veel adviezen van jullie opgevolgd)...die belt blijft aan!
Ik ben namelijk al een keer flink door mijn rug gegaan met klinchen tijdens het sparren het geeft mij idd een veilig gevoel...en **** de nike air max ik koop vandaag nog all stars! Ik ben blij dat iedereen in dit log gewoon zijn oprechte en ongeventileerde mening geeft.
Dit log is niet bedoeld voor homo`s maar voor bikkels degene die nu gereageerd hebben zijn dat allemaal volgens mij. Ik word echt schijtziek van al die loggen met elkaar een veer in de reet steken op niks af. Ongelooflijk gewoon mensen die zichzelf een doel voorhouden en dat niet eens 1 week kunnen volhouden nurds zijn het in het echte leven zullen ze niks bereiken. Daarin moet je ook knokken en jezelf doelen voorhouden en realiseren....
Maak dan geen doelen en schrijf daar niks over op in je libelle dagboekje in plaats van een naar ijzer stinkend, zweet,bloed en tranen dagboek.
Ik vraag mezelf ook wel eens af waar ik wil staan over 5 jaar en schrijf dat voor mezelf op....tot nu toe heb ik elke 5 jaar meer dan mijn doelen gerealiseerd. Die 105 kg 10%bf zal een opgave worden maar ik ga er alles aan doen om het bereiken! En excuses van die is overleden of ik heb dat meegemaakt...**** it.
Ik heb ook hele heftige dingen meegemaakt maar zal daar nooit zielig over doen en al helemaal niet op het internet. Het is niet handig om daar over te gaan battelen maar erger nog dan over het dramatische gebeuren waar die gozer het over had. Dat is werkelijk echt triest om het overlijden van een dierbaar iemand te gebruiken als excuses voor 10 jaar trainen zonder resultaat hij moest zich diep schamen. Je moet de schuld van zaken of problemen in het leven altijd bij jezelf zoeken en nooit gebeurtenissen of andere de schuld geven.

Sterker nog ; iemand die echt een beest is die weet met tegenslagen om te gaan en gebruikt ze als kracht en agressie in zijn training of hobby, werk of wat dan ook... zo zet je negatieve energie om in positieve!
Het leven is een jungle of boksring je krijgt contstant met tegenslagen te maken de vraag is hoe je er mee omgaat...mentaal bedoel ik dan.
Dat kan ook van toepassing zijn op krachttraining en op andere sporten

Het zal wel niet zo hip staan platvoeten maat 48 in all stars....:D

Thanks beesten.......

all.jpg

all.jpgThanks voor jullie reacties...mc chick en grr3rr bedankt voor jullie advies maar deze keer doe ik er niks mee(ik heb wel al veel adviezen van jullie opgevolgd)...die belt blijft aan!
Ik ben namelijk al een keer flink door mijn rug gegaan met klinchen tijdens het sparren het geeft mij idd een veilig gevoel...en **** de nike air max ik koop vandaag nog all stars!
Ik ben blij dat iedereen in dit log gewoon zijn oprechte en ongeventileerde mening geeft.
Dit log is niet bedoeld voor homo`s maar voor bikkels degene die nu gereageerd hebben zijn dat allemaal volgens mij. Ik word echt schijtziek van al die loggen met elkaar een veer in de reet steken op niks af. Ongelooflijk gewoon mensen die zichzelf een doel voorhouden en dat niet eens 1 week kunnen volhouden nurds zijn het in het echte leven zullen ze niks bereiken. Daarin moet je ook knokken en jezelf doelen voorhouden en realiseren....
Ik vraag mezelf ook wel eens af waar ik wil staan over 5 jaar en schrijf dat voor mezelf op....tot nu toe heb ik elke 5 jaar meer dan mijn doelen gerealiseerd. Die 105 kg 10%bf zal een opgave worden maar ik ga er alles aan doen om het bereiken! En excuses van die is overleden of ik heb dat meegemaakt...**** it.
Ik heb ook hele heftige dingen meegemaakt maar zal daar nooit zielig over doen. Het is niet handig om daar over te gaan battelen maar veel erger nog dan over het dramatische gebeuren waar die gozer het over had.
Sterker nog ; iemand die echt een beest is die weet met tegenslagen om te gaan en gebruikt ze als kracht en agressie in zijn training of hobby, werk of wat dan ook... zo zet je negatieve energie om in positieve!
Het leven is een jungle of boksring je krijgt contstant met tegenslagen te maken de vraag is hoe je er mee omgaat...mentaal bedoel ik dan.
Dat kan ook van toepassing zijn op krachttraining en op andere sporten

Het zal wel niet zo hip staan platvoeten maat 48 in all stars....:D

all.jpg
Thanks beesten.......

Wablief, maat 48:eek: Dan wordt jij vast veel op de tenen getrapt!

Altijd goed om een plan te hebben; heb ik ook voor mezelf gemaakt t/m 30 juni en daar train en leef ik ook naar; op 1 feestje na (gisteren) dan.;)
De schoentjes uit je voorbeeld zie ik mensen die DL doen vaak gebruiken.

En...je doelen kun je idd alleen bereiken als je een vast leefpatroon aanhoudt.
De riem gebruik ik bij 60% van mijn max. Greetzzz :)

Ik heb eigenlijk ook helemaal geen vast leefpatroon hoor. Ik drink elke dag mijn bessenjenevertjes en rook mijn sigaartjes. Vroeger als ik jonger was en nog niet getrouwd dan was ik een vaste klant in de kroegen, ik dronk gemakkelijk een 15 tot 20 pinten per dag en vertrok vaak gewoon uit het cafe naar de training. Heb daar nooit geen problemen mee gehad, zolang je maar niet over je grens gaat is dat allemaal niet zo erg denk ik. Nu, op mijn leeftijd, moet ik natuurlijk voorzichtiger zijn, ik bedoel maar als ik nu vanuit het cafe naar de training zou gaan dan werd ik wel ter plaatse bedolven onder een gewicht. Maar als ik het nog moest kunnen dan zou ik het zeker niet laten. Zolang je je voeding maar hebt en je jezelf kunt focussen op de training wanneer dat nodig is dan zit het wel goed denk ik.

Een met Dressed

ALLEEN

AS helpt je wel het minder in vet te laten opslaan.. Dus eet je met een gerust hard meer.. Maar de prestaties doe je zelf..

Over die makreel
Warom makreel? is dat een spierversterkend middel?

Een met Dressed

ALLEEN

AS helpt je wel het minder in vet te laten opslaan.. Dus eet je met een gerust hard meer.. Maar de prestaties doe je zelf..

Over die makreel
Warom makreel? is dat een spierversterkend middel?

Neen Henk...de olie in dat makreel blikje legt een laag in je binnenste zodat je meer drank kan verdragen. Hoe dat juist werkt weet ik ook niet, maar het werkt! Zou wel goedkoop zijn moest het spierversterkend werken, gewoon naar de aldi om wat goedkope blikjes en de spieren vliegen er aan:D
Je hebt een punt als je zegt dat je minder vet opslaat, je gaat dus veel minder kans hebben een bierbuik te krijgen (of een eetbuik).

Yep yep dit is het full contact log zoals Sarge het graag wilt :D

Impo.. No Offence.. Maar Dressed Is mijn mattie.. dus ik zou maar uitpassen!

:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven