g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de riem idd een veilig gevoel kan geven, en ik zeg ook niet dat het onzin is en je er niet mee moet gaan trainen. Maar ik denk wel dat het natuurlijker is om zonder te trainen. Mensen die met riem 200kg kunnen deadliften kunnen dat niet zonder riem.

Impotentia nu ben je te ver gegaan. Mij een prive bericht sturen waarin jij mij opa noemt en zegt dat je met mij een strandwandeling wilt maken om mij een lesje te leren. Jij onverbeterlijke lul, ik ga je hier mijn adres geven en zal je van harte verwelkomen. Ik zal er evenwel voor zorgen dat je nog naar huis kunt gaan anders moet ik hier nog ziekenhuiskosten betalen.
SPOORWEGLAAN 67 9100 SINT NIKLAAS. Gelieve te komen tussen 9 en 11 of tussen 2 en half vier, want ik wil niet dat mijn kinderen zien dat hun vader zich verlaagt tot het niveau van een impo en nog wat.
Ik zweer het je op mijn eer mijnheer impo dat deze opa je enkele kleine blessures gaat geven als je het riskeert om op mijn uitnodiging in te gaan.
Cool, iedereen gaat elkaar opzoeken. Dit moet wel het meest trieste log in lange tijd zijn.

Cool, iedereen gaat elkaar opzoeken. Dit moet wel het meest trieste log in lange tijd zijn.

Mooi een inhoudelijke discussie alleen weer jammer om het met bullshit te quantificeren.Wat een bullshit, een riem is beter om zwaar te liften omdat je je buikspieren ertegen kan duwen en extra intra-abdominale druk kan opbouwen. Zou verdeel je de druk die op je rug komt over gans je core.
Is het bull dat ik zeg dat mensen zich veiliger voelen met een riem?Ik denk dat de riem idd een veilig gevoel kan geven, en ik zeg ook niet dat het onzin is en je er niet mee moet gaan trainen. Maar ik denk wel dat het natuurlijker is om zonder te trainen. Mensen die met riem 200kg kunnen deadliften kunnen dat niet zonder riem.
Lekkere training kerel.
Lijkt Me wel een gezellig trainingslog bij momenten.

Goede Shrug, Row en Crusher vandaag Mossel.
Lekker ook wat minder setjes!
Fijn weekend.
Iedereen
? Ik ben weer de enige die tot nu toe heeft gebikkeld...mijn bordje kip,rijst en doperwten staat in de magnetron te pruttelen.Thanks topper jij ook!Lekkere training sarge en heb een fijn weekend ouwe!