AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bij mij 150kg deadlifts doe ik geen belt aan. ik weeg ongeveer 90kg en heb nooit maar da ook nooit rugklachten. Zal wel voor iedereen anders zijn.

:roflol:

Ik denk dat de riem idd een veilig gevoel kan geven, en ik zeg ook niet dat het onzin is en je er niet mee moet gaan trainen. Maar ik denk wel dat het natuurlijker is om zonder te trainen. Mensen die met riem 200kg kunnen deadliften kunnen dat niet zonder riem.

Wat een bullshit, een riem is beter om zwaar te liften omdat je je buikspieren ertegen kan duwen en extra intra-abdominale druk kan opbouwen. Zou verdeel je de druk die op je rug komt over gans je core.

• Topic Starter Topic Starter
"Heren" het is zo te zien weer tijd voor een training;

Friday Shoulders/Triceps/ Calves/Traps

Warming up 6 minuten roeien na het lezen van Loo zijn artikel:D

Sitting Dumbbell press
1x10x24
1x10x28
1x8x28

Barbell upright row
1x12x40
1x10x50
1x8x50

Side raise
1x10x10
1x10x12
1x10x12

Cable rear delt row (roeimachine)
1x10x40
1x10x50
1x8x50

Barbell shrug
1x12x80
1x10x100
1x10x120
1x10x100
1x10x80 1sec static hold

Standing calf raises Isolated
1x15x100
1x15x120
1x15x140

Seated calf raises
1x15x50
1x15x60
1x15x60

Barbell close grips benchpress
1x10x60
1x10x70
1x8x70

Skull crusher Isolated
1x10x40
1x10x40
1x8x40

Rope pushdown
1x10x20
1x10x25
1x8x25

Redelijke training en iets minder setjes dan de vorige keer...goede pomp.

Fijn weekend allen:D

Vriendelijk groetend,

SgTmoSSad

Weggehaald voor de goede orde!

Laatst bewerkt:
Impotentia nu ben je te ver gegaan. Mij een prive bericht sturen waarin jij mij opa noemt en zegt dat je met mij een strandwandeling wilt maken om mij een lesje te leren. Jij onverbeterlijke lul, ik ga je hier mijn adres geven en zal je van harte verwelkomen. Ik zal er evenwel voor zorgen dat je nog naar huis kunt gaan anders moet ik hier nog ziekenhuiskosten betalen.
SPOORWEGLAAN 67 9100 SINT NIKLAAS. Gelieve te komen tussen 9 en 11 of tussen 2 en half vier, want ik wil niet dat mijn kinderen zien dat hun vader zich verlaagt tot het niveau van een impo en nog wat.
Ik zweer het je op mijn eer mijnheer impo dat deze opa je enkele kleine blessures gaat geven als je het riskeert om op mijn uitnodiging in te gaan.

Calm down tiger

Ha ene van sinnekloas, moe daar toch zondag zijn :D

Cool, iedereen gaat elkaar opzoeken. Dit moet wel het meest trieste log in lange tijd zijn.

Bij een leeftijd van 53 is het technisch gezien mogelijk opa te zijn :p

Ga nou niet rellen om wat internet berichtjes folks ;)

Lekkere training kerel.

Lijkt Me wel een gezellig trainingslog bij momenten.

Alsjeblieft hé.. niet weer...

Ruziën op internet, niet bepaald heldhaftig, eerder dom.
Impo en Dressed, Leg het bij, heb respect voor elkaar, ga elkaar niet lopen beledigen.
Wat heb je er nou aan om iemand te beledigen op internet? Daar voel je je toch niet beter door? Dressed, haal die adresgegevens snel weg, voor je het weet wordt je lid van allerlei duistere praktijken/organisaties.
Mannen, heb respect voor elkaar, het is gewoon ongelooflijk dat je ruziet op een forum.

Hopelijk, hopelijk, doen jullie hier wat op uit....

OT: Goed getraind weer Sgt, je gaat lekker!

Cool, iedereen gaat elkaar opzoeken. Dit moet wel het meest trieste log in lange tijd zijn.

TRIEST?
Weet je wat TRIEST is al je een sukkeltje als vriend hebt die mensen bedreigd via het internet en jezelf als vrouw verlaagd tot het niveau dat je de dbb sl*t van 2007/2008 omdat je al met 3 DBB leden een relatie hebt gehad dat is TRIEST.deze handtekening
Seriously, I don't give a shit.
Living in my own little world.
DBB-chick van het jaar 2007/2008

DBB-sl*t van het jaar 2007/2008

En als je mijn log triest vindt waarom lees je het dan?rot dan op en ga iemand anders zijn log vervuilen DBB sl*t van 2007/2008 .:D

Iedereen svp on topic...ik ga weekend vieren en svp vetes onderling via PM uitvechten...
We kunnen ook een kickboxgala organiseren in het zonnehuis is Amsterdam gewoon met officiele regel.
Er staan alvast een paar goede partijen op het affice;

IMPO vs Dressed
Sgtmossad vs Tjok
Dumba vs Snoob
Mc chick vs Kraft

Misschien wil DBB sponsor zijn ik kan wel wat vip tafels verkopen dan zijn we in ieder geval kosten dekkend

:roflol:

Eerste keer dat ik dit log zie.. geweldig :roflol:

Wat een bullshit, een riem is beter om zwaar te liften omdat je je buikspieren ertegen kan duwen en extra intra-abdominale druk kan opbouwen. Zou verdeel je de druk die op je rug komt over gans je core.
Mooi een inhoudelijke discussie alleen weer jammer om het met bullshit te quantificeren.

Geef eens goed aan wat nou precies bull is want daar ga je niet op in.
Ik denk dat de riem idd een veilig gevoel kan geven, en ik zeg ook niet dat het onzin is en je er niet mee moet gaan trainen. Maar ik denk wel dat het natuurlijker is om zonder te trainen. Mensen die met riem 200kg kunnen deadliften kunnen dat niet zonder riem.
Is het bull dat ik zeg dat mensen zich veiliger voelen met een riem?
Is het bull dat ik zeg dat trainen met een riem GEEN onzin is en dat ik NIET zeg dat je er niet mee moet trainen?
Is het bull dat het natuurlijker is om zonder riem te trainen?
Is het bull dat iemand die met moeite 200kg kan deadliften met riem dat ook zonder riem zou kunnen?

Ik ben het met je eens dat je druk kan opbouwen die je kan helpen maar wat ik wil aangeveb is dat zonder riem je een grens bereikt die je met riem kunt passeren omdat het een hulpmiddel is. Dus imo is trainen zonder riem daardoor natuurlijker omdat het de grens van je lichaam aangeeft, zonder hulpmiddelen.

Je stelt me toch een beetje teleur impo, ja het is nog mogelijk.
Ik dacht dat jij een volwassen gozer was die boven al dit gedoe zou staan.

Ook dressed moet impo met een korreltje zout nemen (misschien wel een zak zout).

Wat een mooie dag weer hier op dbb. Erg vermakelijk allemaal.

Mooie trainingen iedereen! Ga zo verder!

Lekkere training sarge en heb een fijn weekend ouwe!

Lekkere training kerel.

Lijkt Me wel een gezellig trainingslog bij momenten.

Het is altijd gezellig hier je bent welkom Coach:D

Goede Shrug, Row en Crusher vandaag Mossel.
Lekker ook wat minder setjes!

Fijn weekend.

Thanks grote! fijn weekend

Mooie trainingen iedereen! Ga zo verder!
Iedereen;)? Ik ben weer de enige die tot nu toe heeft gebikkeld...mijn bordje kip,rijst en doperwten staat in de magnetron te pruttelen.

Lekkere training sarge en heb een fijn weekend ouwe!
Thanks topper jij ook!;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven