MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
IMPO vs Dressed
Sgtmossad vs Tjok
Dumba vs Snoob
Mc chick vs Kraft

Misschien wil DBB sponsor zijn ik kan wel wat vip tafels verkopen dan zijn we in ieder geval kosten dekkend

Mag ik ook nog meedoen? :D

tegenstander maakt niet uit, wel eentje onder de 100kg svp.

OT;

Ik heb je filmpjes bekeken sgt. Mijn inziens ziet het er goed uit.
Die deadlift kan inderdaad wat "vloeiender", maar dat komt vanzelf. Verder zijn er nog een aantal bruikbare tips gegeven. BOR vond ik netjes, mooi voorover gebogen waardoor het geen halve "yates row" wordt. Ik vind het persoonlijk lekker om de stang tegen m'n buik aan te laten komen ipv mee onderkant borst zoals Dressed Black voorstelt. Het blijft toch een beetje zoeken in welke houding je de meeste muscle connection hebt.
Deadlift idem...het gaat er om dat jij hem het beste voelt waar je hem wilt voelen.
Over die riem; ik probeer pas bij zwaardere sets een riem te gebruiken, omdat ik toch wat core strength wil krijgen/behouden. Boven de 100kg squats of DL's pak ik veiligheidshalve een riem, daaronder vind ik het niet nodig. Later zal ik misschien boven de 120kg een riem pakken.

Mooie vrijdagtraining als afsluiter van de week, dat beginnen serieuze gewichten te worden.
En heerlijk die pagina's rellen, waarbij PM's met bedreigingen sturen wel een absoluut dieptepunt is waarbij de desbetreffende schuldigen zich als über e-thugs kwalificeren. Wat moet dat goed voelen om van achter je pc de held uit te hangen! Ik wou dat ik dat durfde!

Fijn weekend player.

• Topic Starter Topic Starter
O ja nog helemaal vergeten deze mossel weegt inmiddels 100kg!!!!
Vanochtend gewogen in de gym 100,5 zonder schoenen - 0,5 kg aan kleding = 100kg.
Zal ook wel een beetje vet&vocht zijn ben ik bang.
Maar we worden in ieder geval zwaarder!

Gefeliciteerd Mossel, fijn weekend.

cool!ik wil ook mee doen aan het kickboxgala!!
i'll fight any man!! :roflol:

Beter mossad, de magische 100

Mag ik ook nog meedoen? :D

tegenstander maakt niet uit, wel eentje onder de 100kg svp.

OT;

Ik heb je filmpjes bekeken sgt. Mijn inziens ziet het er goed uit.
Die deadlift kan inderdaad wat "vloeiender", maar dat komt vanzelf. Verder zijn er nog een aantal bruikbare tips gegeven. BOR vond ik netjes, mooi voorover gebogen waardoor het geen halve "yates row" wordt. Ik vind het persoonlijk lekker om de stang tegen m'n buik aan te laten komen ipv mee onderkant borst zoals Dressed Black voorstelt. Het blijft toch een beetje zoeken in welke houding je de meeste muscle connection hebt.
Deadlift idem...het gaat er om dat jij hem het beste voelt waar je hem wilt voelen.
Over die riem; ik probeer pas bij zwaardere sets een riem te gebruiken, omdat ik toch wat core strength wil krijgen/behouden. Boven de 100kg squats of DL's pak ik veiligheidshalve een riem, daaronder vind ik het niet nodig. Later zal ik misschien boven de 120kg een riem pakken.

Mooie vrijdagtraining als afsluiter van de week, dat beginnen serieuze gewichten te worden.
En heerlijk die pagina's rellen, waarbij PM's met bedreigingen sturen wel een absoluut dieptepunt is waarbij de desbetreffende schuldigen zich als über e-thugs kwalificeren. Wat moet dat goed voelen om van achter je pc de held uit te hangen! Ik wou dat ik dat durfde!

Fijn weekend player.

Goede tips! mbt tot die 100 kg dat ik ga ook doen voorlopig! tot 100 kg no belt vanaf 100 kg belt thanks bro!

Gefeliciteerd Mossel, fijn weekend.

Topper, als impo ,trasher of dressed mij als grapje mossel noemen kan ik het hebben omdat het beesten zijn...als jij mijn mossel begint te noemen
begin ik aan mijzelf te twijvelen als ik een mossel ben wat ben jij dan in godsnaam een vlo:D?

goed weekend mossel! (kom ik er wel mee weg je mossel te noemen):D

Ja ja de magische grens, 100 kg, doe zo verder!

kom op mannen laat het nou rusten zand erover en niet zand met een strandwandeling of een bezoekje aan pitoreske Vlaanderen...jullie zijn allebei beesten.
En het zou zonde zijn van al die kilo`s spiermassa als jullie elkaar pijn zouden doen...

Gewoon on topic.... NU!

TRIEST?
Weet je wat TRIEST is al je een sukkeltje als vriend hebt die mensen bedreigd via het internet en jezelf als vrouw verlaagd tot het niveau dat je de dbb sl*t van 2007/2008 omdat je al met 3 DBB leden een relatie hebt gehad dat is TRIEST.deze handtekening
Seriously, I don't give a shit.
Living in my own little world.
DBB-chick van het jaar 2007/2008

DBB-sl*t van het jaar 2007/2008

En als je mijn log triest vindt waarom lees je het dan?rot dan op en ga iemand anders zijn log vervuilen DBB sl*t van 2007/2008 .:D

Iedereen svp on topic...ik ga weekend vieren en svp vetes onderling via PM uitvechten...
We kunnen ook een kickboxgala organiseren in het zonnehuis is Amsterdam gewoon met officiele regel.
Er staan alvast een paar goede partijen op het affice;

IMPO vs Dressed
Sgtmossad vs Tjok
Dumba vs Snoob
Mc chick vs Kraft

Misschien wil DBB sponsor zijn ik kan wel wat vip tafels verkopen dan zijn we in ieder geval kosten dekkend

:haha:

Ik heb niemand lopen bedreigen voor de goede orde.
Chick moet niet meedoen aan dat beeld schetsen, wat Opa in de hand werkt.

Opa is de enige die hier de bedreigingen heeft geschreven niet ik.
Ik heb het enkel gehad over een strandwandeling.
Ik schets helemaal niets, ben er ook niet opuit om jou zwart te lopen maken. Mijn reactie was op het filmpje van opa, die reeds verwijderd is. Dat wilde ik zeggen dat dat toch allemaal niet nodig is.

Dressed hoeft natuurlijk ook niet zo fel te reageren, het is maar internet. Ik kan me er echt niet meer druk om maken, dat heb ik geleerd.

Hielenlikker? Ik spreek jou aan op je post die je snel weer verwijderd en ik ben een hielenlikker? Het moet niet gekker worden!
kom op mannen laat het nou rusten zand erover en niet zand met een strandwandeling of een bezoekje aan pitoreske Vlaanderen...jullie zijn allebei beesten.
En het zou zonde zijn van al die kilo`s spiermassa als jullie elkaar pijn zouden doen...

Gewoon on topic.... NU!
Hee mossel :D, pas op he en ga geen scheidsrechtertje spelen. Ik kan me herinneren dat iemand daar moelijk tegen kan... wie was dat ookal weer? :p

Laatst bewerkt:
VANAF NU ON TOPIC NURDS ander ga ik een strandwandeling maken met imp en kom ik naar Belgie gerenden om 10.00 uur s`ochtends,

Kom op nou mannen hou nou op met deze onzin dit slaat echt helemaal nergens op en chick jij oud dun wijf rot eens op met je opstokende opmerkingen en ga die luciferstokjes trainen ipv de hele dag achter je pc tje te zitten.

ON TOPIC

Dressen en Impo zijn weer vriendjes...zoals in alle avonturenboeken een goed einde!

TRIEST?
Weet je wat TRIEST is al je een sukkeltje als vriend hebt die mensen bedreigd via het internet en jezelf als vrouw verlaagd tot het niveau dat je de dbb sl*t van 2007/2008 omdat je al met 3 DBB leden een relatie hebt gehad dat is TRIEST.deze handtekening
Seriously, I don't give a shit.
Living in my own little world.
DBB-chick van het jaar 2007/2008

DBB-sl*t van het jaar 2007/2008

En als je mijn log triest vindt waarom lees je het dan?rot dan op en ga iemand anders zijn log vervuilen DBB sl*t van 2007/2008 .:D

Iedereen svp on topic...ik ga weekend vieren en svp vetes onderling via PM uitvechten...
We kunnen ook een kickboxgala organiseren in het zonnehuis is Amsterdam gewoon met officiele regel.
Er staan alvast een paar goede partijen op het affice;

IMPO vs Dressed
Sgtmossad vs Tjok
Dumba vs Snoob
Mc chick vs Kraft

Haha, ben ik een sukkeltje die mensen op het internet bedreigd? Ik ren zogenaamd ook weg met m'n staart tussen m'n poten toch? Ik wacht nog steeds op je. Ik heb gewoon geen zin m'n 06 aan je geven om een 'afspraak' te maken. Kom maar gewoon hier naartoe, ik wacht nog steeds maar ik heb nog niemand die zo lelijk als jij is voor m'n deur zien staan. Jammer genoeg. Haha, een 'kickboxgala'. Jongen, als jij voor me staat hou ik me niet meer aan regels.

Nog wat. Wie is hier triest? Jij was gister nog flower aan het 'versieren' in een PM nadat je mij zwart probeerde te maken bij haar. Je praatte over dat je leven zo geweldig is en die van mij zo klote. En dat zij beter bij jou kon zijn en de 'coole & hippe' tenten kan opzoeken. Haha, toen wou je d'r nummer en werd je vervolgens gezegd dat je achterlijk, irritant en triest en dergelijke bent en nu is zij ineens triest? :roflol:

Jij weet echt helemaal niks van mijn leven, ventje, en triester en lager dan jij kunnen mensen bijna niet zakken.

Respect voor de gerespecteerden.

Haha, wat een geweldig topic!

Hier mijn nummer: 0612345678

Haha, je wilde even testen :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven