- Waardering
- 666
IMPO vs Dressed
Sgtmossad vs Tjok
Dumba vs Snoob
Mc chick vs Kraft
Misschien wil DBB sponsor zijn ik kan wel wat vip tafels verkopen dan zijn we in ieder geval kosten dekkend
Mag ik ook nog meedoen?

tegenstander maakt niet uit, wel eentje onder de 100kg svp.
OT;
Ik heb je filmpjes bekeken sgt. Mijn inziens ziet het er goed uit.
Die deadlift kan inderdaad wat "vloeiender", maar dat komt vanzelf. Verder zijn er nog een aantal bruikbare tips gegeven. BOR vond ik netjes, mooi voorover gebogen waardoor het geen halve "yates row" wordt. Ik vind het persoonlijk lekker om de stang tegen m'n buik aan te laten komen ipv mee onderkant borst zoals Dressed Black voorstelt. Het blijft toch een beetje zoeken in welke houding je de meeste muscle connection hebt.
Deadlift idem...het gaat er om dat jij hem het beste voelt waar je hem wilt voelen.
Over die riem; ik probeer pas bij zwaardere sets een riem te gebruiken, omdat ik toch wat core strength wil krijgen/behouden. Boven de 100kg squats of DL's pak ik veiligheidshalve een riem, daaronder vind ik het niet nodig. Later zal ik misschien boven de 120kg een riem pakken.
Mooie vrijdagtraining als afsluiter van de week, dat beginnen serieuze gewichten te worden.
En heerlijk die pagina's rellen, waarbij PM's met bedreigingen sturen wel een absoluut dieptepunt is waarbij de desbetreffende schuldigen zich als über e-thugs kwalificeren. Wat moet dat goed voelen om van achter je pc de held uit te hangen! Ik wou dat ik dat durfde!
Fijn weekend player.