MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
jezus bende wijven hou es op met dat gebitch.

Ik wilde ff testen of ze echt de DBB-sl*t van 2007 was en ik(probeer) versier gewoon je vriendin omdat ik schijt aan je heb.
Ach het kan praten nogmaals doe niet stoer via internet en ga naar de kapper...Jullie komen hier alleen maar om te rellen.. Als je echt wilt komen ; Special Sports Amstelveen a.s. maandag ben ik daar om 10.00 om te trainen...voor de deur ok held? Je bent toch zo mannelijk zonder regels wat jij wil grote vent..

ALS JE GEEN BRUIKBARE OPMERKINGEN HEBT OVER MIJN TRAININGEN ROT DAN OP en die DBB sl*t van je van 2007 ook...
:roflol: Je 'versiert' mijn vriendin? Hahahahahaha... Ok, big guy. Je bent gewoon afgewezen en de grond in geboord. Ik heb het trouwens nooit gehad over naar jou toe komen. Ik ga totaal geen moeite voor je doen, jij kwam in PMs met 'ik kom eraan, ik kom eraan!'.. Nou ik heb de hele avond gewacht & gehoopt maar je lelijke harses heb ik niet gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Haha, ben ik een sukkeltje die mensen op het internet bedreigd? Ik ren zogenaamd ook weg met m'n staart tussen m'n poten toch? Ik wacht nog steeds op je. Ik heb gewoon geen zin m'n 06 aan je geven om een 'afspraak' te maken. Kom maar gewoon hier naartoe, ik wacht nog steeds maar ik heb nog niemand die zo lelijk als jij is voor m'n deur zien staan. Jammer genoeg. Haha, een 'kickboxgala'. Jongen, als jij voor me staat hou ik me niet meer aan regels. Nog wat. Wie is hier triest? Jij was gister nog flower aan het 'versieren' in een PM nadat je mij zwart probeerde te maken bij haar. Je praatte over dat je leven zo geweldig is en die van mij zo klote. En dat zij beter bij jou kon zijn en de 'coole & hippe' tenten kan opzoeken. Haha, toen wou je d'r nummer en werd je vervolgens gezegd dat je achterlijk, irritant en triest en dergelijke bent en nu is zij ineens triest? Jij weet echt helemaal niks van mijn leven, ventje, en triester en lager dan jij kunnen mensen bijna niet zakken.

Ik wilde ff testen of ze echt de DBB-sl*t van 2007 was en ik(probeer) versier gewoon je vriendin omdat ik schijt aan je heb.

Ach het kan praten nogmaals doe niet stoer via internet en ga naar de kapper...Jullie komen hier alleen maar om te rellen.. Als je echt wilt komen ; Special Sports Amstelveen a.s. maandag ben ik daar om 10.00 om te trainen...voor de deur ok held ?mag je al je vriendjes en vriendinnetjes meenemen. Je bent toch zo mannelijk zonder regels wat jij wil grote vent anytime, anywhere..nooit gezegd ik kom eraan ik kom eraan leugenaartje..

ALS JE GEEN BRUIKBARE OPMERKINGEN HEBT OVER MIJN TRAININGEN ROT DAN OP en die DBB sl*t van je van 2007 ook ga lekker elkaar vervelen kinderen......

ON TOPIC EN ANDERS OPROTTEN UIT DEZE LOG

Ach het kan praten nogmaals doe niet stoer via internet en ga naar de kapper...Jullie komen hier alleen maar om te rellen.. Als je echt wilt komen ; Special Sports Amstelveen a.s. maandag ben ik daar om 10.00 om te trainen...voor de deur ok held ?mag je al je vriendjes en vriendinnetjes meenemen. Je bent toch zo mannelijk zonder regels wat jij wil grote vent anytime, anywhere..nooit gezegd ik kom eraan ik kom eraan leugenaartje..

ALS JE GEEN BRUIKBARE OPMERKINGEN HEBT OVER MIJN TRAININGEN ROT DAN OP en die DBB sl*t van je van 2007 ook ga lekker elkaar vervelen kinderen......

ON TOPIC EN ANDERS OPROTTEN UIT DEZE LOG

JA k*t gast, kun je dat niet even later posten ik wil namelijk ook meedoen!! Mag ik dan tegen Gorillor????? :o:o:o

Dat wordt een vriendelijk meet de volgende keer!!!

Ontopic: trainingen gaan lekker zoals altijd gast

'Okee.'

DING DONGGGGGGGG

De Bel!!

Kommoooop stelletje kleuters.. Speelkwartier is over..

Wow! Dit is een ubervet topic!

Tjok, wat laat jij je kennen zeg...:roflol: Hier gaan reageren als je vriendin geplayed wordt op het internet:roflol: Komt gelukkig helemaal niet onzeker over..AHUM!

Bovendien moet je het accepteren, je vriendin is een sl*t. sl*tten trekken lowlife's als jezelf en Mossad aan. Allen kansloos.

Flower is echt het type meisje dat in het dagelijks leven enorm tegenvalt en hierom mensen on-line probeert in te pakken. Al drie mannen van een forum gehad:roflol:

Goede training trouwens, iets dieper duwen.

Wow! Dit is een ubervet topic!

Tjok, wat laat jij je kennen zeg...:roflol: Hier gaan reageren als je vriendin geplayed wordt op het internet:roflol: Komt gelukkig helemaal niet onzeker over..AHUM!

Bovendien moet je het accepteren, je vriendin is een sl*t. sl*tten trekken lowlife's als jezelf en Mossad aan. Allen kansloos.

Flower is echt het type meisje dat in het dagelijks leven enorm tegenvalt en hierom mensen on-line probeert in te pakken. Al drie mannen van een forum gehad:roflol:

Goede training trouwens, iets dieper duwen.

Wat ken je me toch goed. Wanneer heb ik jou ook alweer in het dagelijks leven gezien?

Ik wil me ook inschrijven voor het gala, ik doe alleen mee als arnoldfan ook meedoet.

M'n nummer 06-52327843

Gezellig hier....

Ik wil ook rellen...

Of Flower vernederen, don't care.

Ik wil graag sniperx uitdagen, ik vind hem veel te bijdehand voor zijn leeftijd en wil hem dit graag afleren.

Momenteel bekijken: 13 (12 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
tiger4evaH, CocaBusiness, EricR, ItaStaLLion67, Jorin, Mascherano, Murk, SpankSta, Usernamed

**** ik heb niets gedaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven