XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Momenteel bekijken: 13 (12 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
tiger4evaH, CocaBusiness, EricR, ItaStaLLion67, Jorin, Mascherano, Murk, SpankSta, Usernamed

****, **** ik heb niets gedaan.

oh shit here we go...... dat wordt 3 pagina's ruime eric, happy friday!

Goede training!

Ga niet schonen maar nu nokken met dat gezeik over en weer. Ga ook niet kickboxen of een strandwandeling maken, maar als het rellen doorgaat wel een paar rode kaarten uitdelen.

Wow! Dit is een ubervet topic!

Tjok, wat laat jij je kennen zeg...:roflol: Hier gaan reageren als je vriendin geplayed wordt op het internet:roflol: Komt gelukkig helemaal niet onzeker over..AHUM!

Bovendien moet je het accepteren, je vriendin is een sl*t. sl*tten trekken lowlife's als jezelf en Mossad aan. Allen kansloos.

Flower is echt het type meisje dat in het dagelijks leven enorm tegenvalt en hierom mensen on-line probeert in te pakken. Al drie mannen van een forum gehad:roflol:

Goede training trouwens, iets dieper duwen.

:roflol::hahaha:

het waarheidsgehalte van deze post is schrikbarend hoog.

Ik doelde natuurlijk op het feit dat het een goede training was en dat er iets dieper geduwd moet worden. Dat offtopic gezeik komt me echt de neus uit hier.

"Heren" het is zo te zien weer tijd voor een training;

Friday Shoulders/Triceps/ Calves/Traps

Warming up 6 minuten roeien na het lezen van Loo zijn artikel:D

Sitting Dumbbell press
1x10x24
1x10x28
1x8x28

Barbell upright row
1x12x40
1x10x50
1x8x50

Side raise
1x10x10
1x10x12
1x10x12

Cable rear delt row (roeimachine)
1x10x40
1x10x50
1x8x50

Barbell shrug
1x12x80
1x10x100
1x10x120
1x10x100
1x10x80 1sec static hold

Standing calf raises Isolated
1x15x100
1x15x120
1x15x140

Seated calf raises
1x15x50
1x15x60
1x15x60

Barbell close grips benchpress
1x10x60
1x10x70
1x8x70

Skull crusher Isolated
1x10x40
1x10x40
1x8x40

Rope pushdown
1x10x20
1x10x25
1x8x25

Redelijke training en iets minder setjes dan de vorige keer...goede pomp.

Fijn weekend allen:D

Vriendelijk groetend,

SgTmoSSad

goeie training sgt - sterk die db sh press - ook je triceps heb je weer goed aangepakt - goed weekend , heb je wel verdiend

Tsja, hier pleeg ik het niet mee eens te zijn...
Ik ben juist begonnen met trainen om van mijn rugklachten af te geraken, en ben heel blij met de progresse die ik daar mee heb geboekt.
Ik deadlift niet zwaar, maar ga inmiddels wel gewoon sleuren aan 170kg, en altijd zonder riem.
Een gewicht van 120kg aangeven kun je vind ik niet zomaar doen.
Sarge is redelijk lang, en misschien iets kwetsbaarder dan kortere mensen, al hoeft dit zeker niet het geval te zijn...
Je moet goed letten op het gevoel tijdens de training, en zo bepalen wat je wel, en niet kan doen IMO.
Ik trek wel geregeld mijn buik in.
Door dit te doen forceer je de wervels en tussenwervels om mooi op hun plaats te gaan zitten.
En die van mij zaten niet op hun plaats éh, toen ik begon!
Nu doe ik het denk ik ongemerkt bij de zwaar belastende oefeningen voor de rug.
Ik heb wel heel sterk het idee dat trainen zonder riem je "core" (wat een benaming weer éh?!) goed versterkt.
Aan de andere kant ben ik het er ook wel mee eens dat je bij heel zware gewichten zeker wel een riem kan gebruiken ivm de druk die op gaat treden, en dat je dan de buikspieren flink tegen die riem aandrukt, en zo gebruik maakt van die extra steun.
Bij welk gewicht dat voor iemand is, is nader te bepalen gaandeweg denk ik...
Conclusie: ik ben niet tegen riemen, maar koester wel de versterkende werking van trainen zonder riem. :thumb:

Wat een bullshit, een riem is beter om zwaar te liften omdat je je buikspieren ertegen kan duwen en extra intra-abdominale druk kan opbouwen. Zou verdeel je de druk die op je rug komt over gans je core.
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, maar hé?!
Ik wasal 27 uur wakker éh!

Interessant logje dit :)

bitchfight, nu is het over :(

* 5 - sterren rating toegevoegd aan dit topic *

Ook 5 sterren van mij!

Ik heb voor 1 ster gekozen.. Onoverzichtelijke bende

• Topic Starter Topic Starter
:roflol::hahaha:
het waarheidsgehalte van deze post is schrikbarend hoog.
Ik doelde natuurlijk op het feit dat het een goede training was en dat er iets dieper geduwd moet worden. Dat offtopic gezeik komt me echt de neus uit hier.

+1 thanks voor het compliment over de training Loo:D

Zeker.
Ik moest even zoeken, maar op pagina 14 vond ik dan toch een degelijke training.

Daarna werd het feest.
:popcorn:

Bedankt bro..ik heb ook behoorlijk spierpijn inderdaad!

Thanks bro

Ik heb voor 1 ster gekozen.. Onoverzichtelijke bende

wtf? lol

Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, maar hé?!
Ik wasal 27 uur wakker éh!

Ga dan eens slapen topper

Thanks topper...normaal gesporken staan er meer interessante dingen.
Over trainingen etc.

* 5 - sterren rating toegevoegd aan dit topic *

Thanks bro en groteman bedankt voor het compliment over de training jij ook een goed weekend toegewenst..

Ik ga hier geen bullshit posten, ik ga hier geen 5*sterren of 1* uitdelen, ik ga je gewoon een fijn weekend toewensen want ik ben dat gezeik vn PLers vs BBers kotsbeu.

• Topic Starter Topic Starter
goed weekend tijger! grrr3rrr

Ik ga hier geen bullshit posten, ik ga hier geen 5*sterren of 1* uitdelen, ik ga je gewoon een fijn weekend toewensen want ik ben dat gezeik vn PLers vs BBers kotsbeu.

Als je tenminste maar weet dat BB'ers de aarde ruleren.

Fijn weekend beesten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven