Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flowergrrl is een sl*t. En nu weer ontopic of ik ga kaarten uitdelen.

Flowergrrl is een sl*t. En nu weer ontopic of ik ga kaarten uitdelen.
someone has to do itsorrie te sterk

Zo lang je full body doet en niet heel de tijd het zelfde aantal reps doet en goed eet, komt het wel goed met dat doel van je volgens mij![]()
Thanks bro, ik doe nu splitschema en ga in maart met Fullbody beginnen.
Waarom denk je dat als ik fullbody doe mijn doelstellingen kan realiseren?
Afwisseling en vreten zit helemaal goed bij mij!
Weeg inmiddels 100 kg...in november nog 97,3 kg
Gr,
Mossad
helpt erg goed vooral alsje 2 dage erna weer dezelfde spieren moet pompe.Netjes.
Fullbody kan jou doelstelling realiseren imo omdat fullbody natuurlijk is en bijna altijd goed werkt:
Elke keer in de gym wordt heel je lichaam groter ipv op elk lichaamsdeel een stukje. Je lichaam werkt als 1 unit.
Plus, fullbody stoot een hele hoop testosteron je lichaam binnen, en je verbrandt meer..dus kan je ook weer meer eten![]()
Ik moet zeggen uit eigen ervaring dat fullbody ook heel motiverend werkt want je hebt nooit het idee dat je geen zin heb in "dat ene lichaamsdeel".
(je hebt 3x per week pomp in je arme en overal)
Kijk wel uit met fullbody dat je niet teveel oefeningen neemt. Nog een tip:
Ga niet van split gelijk over naar 3x per week full body maar doe t rustig aan.
Doe altijd 1 oefening voor 1 spiergroep en geef alles. Owja, als je last hebt van spierpijn..neem een koude douche na het traine gevolgt door heethelpt erg goed vooral alsje 2 dage erna weer dezelfde spieren moet pompe.
Als je nog vragen hebt wat betreft fullbody. ask me
hit lezen van arthur jones , die zweert bij fb , wel tot in het extreme , maar toch
verstandig die Allstars.. heb ze zelf ook staan (2paar) Maar gbruik ze nooit.. Maar als het echt sgeint tehelpen ga ik ze ook ffies afstoffen!