Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Flowergrrl is een sl*t. En nu weer ontopic of ik ga kaarten uitdelen.

Wil er dan niemand met mij vechten :( ?

• Topic Starter Topic Starter
On topic

Dit log is geen chat en logboek vanaf heden alleen bedoeld om nuttige opmerkingen te plaatsen m.b.t. mijn trainingen onzinnige OT opmerkingen worden direct gerapporteerd. Lees svp de sticky over de nieuwe regels in het dagboek overzicht.

ON TOPIC......

k*t, ik ben te laat. Iedereen heeft zn leuke posts al verwijderd of 'aangepast' :sad:

Ot:
Goede trainings.

on topic begin b , on topic he

Zo lang je full body doet en niet heel de tijd het zelfde aantal reps doet en goed eet, komt het wel goed met dat doel van je volgens mij :)

Laatst bewerkt:
Zo lang je full body doet en niet heel de tijd het zelfde aantal reps doet en goed eet, komt het wel goed met dat doel van je volgens mij :)

Thanks bro, ik doe nu splitschema en ga in maart met Fullbody beginnen.
Waarom denk je dat als ik fullbody doe mijn doelstellingen kan realiseren?

Afwisseling en vreten zit helemaal goed bij mij!
Weeg inmiddels 100 kg...in november nog 97,3 kg

Gr,

Mossad

Vandaag ff geshopt en gekocht;

- een paar grijze all stars om mee te squatten, bro en deadliften.
- nieuwe riem ik gebruikte die van de gym..(ga hem alleen boven de 100kg gebruiken)
- en een weigthed riem om gewichten bij de chin en dip erop te knallen
- straps! De afgelopen weken behoorlijk omhoog gegeaan met deadlift en verlies gewoon mijn grip af en toe. Ook bij de barbell shrug van 130 kg verlies ik de grip

goeie en verstandige aankopen - komen atijd van pas

Thanks bro, ik doe nu splitschema en ga in maart met Fullbody beginnen.
Waarom denk je dat als ik fullbody doe mijn doelstellingen kan realiseren?

Afwisseling en vreten zit helemaal goed bij mij!
Weeg inmiddels 100 kg...in november nog 97,3 kg

Gr,

Mossad

Netjes.

Fullbody kan jou doelstelling realiseren imo omdat fullbody natuurlijk is en bijna altijd goed werkt:
Elke keer in de gym wordt heel je lichaam groter ipv op elk lichaamsdeel een stukje. Je lichaam werkt als 1 unit.
Plus, fullbody stoot een hele hoop testosteron je lichaam binnen, en je verbrandt meer..dus kan je ook weer meer eten ;)
Ik moet zeggen uit eigen ervaring dat fullbody ook heel motiverend werkt want je hebt nooit het idee dat je geen zin heb in "dat ene lichaamsdeel".
(je hebt 3x per week pomp in je arme en overal)

Kijk wel uit met fullbody dat je niet teveel oefeningen neemt. Nog een tip:
Ga niet van split gelijk over naar 3x per week full body maar doe t rustig aan.
Doe altijd 1 oefening voor 1 spiergroep en geef alles. Owja, als je last hebt van spierpijn..neem een koude douche na het traine gevolgt door heet ;) helpt erg goed vooral alsje 2 dage erna weer dezelfde spieren moet pompe.

Als je nog vragen hebt wat betreft fullbody. ask me

hit lezen van arthur jones , die zweert bij fb , wel tot in het extreme , maar toch

verstandig die Allstars.. heb ze zelf ook staan (2paar) Maar gbruik ze nooit.. Maar als het echt sgeint tehelpen ga ik ze ook ffies afstoffen!

Netjes.

Fullbody kan jou doelstelling realiseren imo omdat fullbody natuurlijk is en bijna altijd goed werkt:
Elke keer in de gym wordt heel je lichaam groter ipv op elk lichaamsdeel een stukje. Je lichaam werkt als 1 unit.
Plus, fullbody stoot een hele hoop testosteron je lichaam binnen, en je verbrandt meer..dus kan je ook weer meer eten ;)
Ik moet zeggen uit eigen ervaring dat fullbody ook heel motiverend werkt want je hebt nooit het idee dat je geen zin heb in "dat ene lichaamsdeel".
(je hebt 3x per week pomp in je arme en overal)

Kijk wel uit met fullbody dat je niet teveel oefeningen neemt. Nog een tip:
Ga niet van split gelijk over naar 3x per week full body maar doe t rustig aan.
Doe altijd 1 oefening voor 1 spiergroep en geef alles. Owja, als je last hebt van spierpijn..neem een koude douche na het traine gevolgt door heet ;) helpt erg goed vooral alsje 2 dage erna weer dezelfde spieren moet pompe.

Als je nog vragen hebt wat betreft fullbody. ask me

Bedankt voor je adviezen! Ik hou ze in gedachten en met name de koude douche...je motiveert mij ermee, kan bijna niet wachten tot volgende week.
Nog 1 weekje split en dan FB!

hit lezen van arthur jones , die zweert bij fb , wel tot in het extreme , maar toch

Thanks bro!

verstandig die Allstars.. heb ze zelf ook staan (2paar) Maar gbruik ze nooit.. Maar als het echt sgeint tehelpen ga ik ze ook ffies afstoffen!

Gebruiken voor squats, deadlifts en bor veel meer stabiliteit gewoon afstoffen die handel!

Laatst bewerkt:
Zondag Quads/hamstrings

Sgtmossel sgtmonnik sgtbeginner sgtnewbee is een beetje moe....
Er zijn veel mensen die mij minder serieus nemen na 4 maanden trainen.
Ik denk dat er maar weinig mensen zo`n training neerzetten na 4 maanden trainen....zo niet verneem ik het graag want dat is een beest!
2 nieuw PR`s op de SQUAT!

Een beetje dressed black zijn sT!

Below parralel(zonder schoenen) Compound
1x12x20
1x12x60
1x10x80
1x9x100
1x7x110
1x6x120- PR 2 assisted
1x5x130~PR 3 assisted
1x7x100
1x10x80

Double Leg press (zonder schoenen) Compound
1x12x150
1x10x200
1x8x300
1x8x300

Stiffed leg deadlift Compound
1x12x60
2x10x80

Stuk kon niet meer kotsneigingen pindakaas zure oprispingen bah...

Leg extensions double Isolated
1x10x60
1x10x70

Standing single leg curl Isolated
1x12x35
1x10x45
1x8x55

Dit is de zwaarste training die ik tot nu toe heb uitgevoerd...alweer kotsneigingen. Ik had +- 1,5 uur van te voren brood met kip en pindakaas gegeten. En voelde gewoon pindakaas i.c.m. zure oprispingen opkomen tijdens en na deze benentraining. Toen ik het trappetje naar benenden liep lukte dat bijna niet meer.....echt grappig...en trappen omhoog lopen lukte ook nauwelijks. De stiffed, extension, leg curl heb ik nog wel gedaan maar met heel veel moeite... helemaal leeg en flink bezweet...
De all stars zijn heel goed bevallen bedankt voor de tip beesten!
Nu een vitargo,whey,crea shake gepakt en als beloning een monnikmaaltijd;

rijst,tonijn, wortelen, amandelen en met calve slausaus(olijflolie)..

Ik ben trots op mijn progressie op de squat en wil voor het einde van dit jaar op minimaal 150/160 kg zitten met 8 herhalingen!

Newbee sgtmonnik, sgtmossel, sgtnewbee, sgtbeginneling...
Na 12 maanden trainen op 150/160 kg squat.....8 herhalingen schrijf die maar op dit is een belofte...

Laatst bewerkt:
Whouw, Respect van mijn kant! Zijn dit allemaal gewicht PR'S? Of ook Volume?

Even vraagje

Bijde 9 * 100 en 7 * 110, Kon je toen niet meer? Of gewoon gestopt om nog hoger te gaan?

Mvg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven