Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nette training, niets mis mee, kotsneigingen horen er gewoon bij vind ik :p
die 150kg squat zou pas echt geweldig zijn als het full was :p

Monnik of niet, je traint zeker zoals het hoort! Keep it up!

brute squats sarge , zo hoort het , niet lullen maar poetsen met die hap - ik kan me voorstellen na die squats dat die stifs dan gemeen zeer gaan doen

lekker hoor op de zo - mijn training zie je nog wel voorbij komen vandaag - eerst zo effe een bakkie doen met het meisje

brute squats sarge , zo hoort het , niet lullen maar poetsen met die hap - ik kan me voorstellen na die squats dat die stifs dan gemeen zeer gaan doen

lekker hoor op de zo - mijn training zie je nog wel voorbij komen vandaag - eerst zo effe een bakkie doen met het meisje

Wat moet ik verstaan onder 'een bakkie doen met het meisje'? Toch niets onbehoorlijks hoop ik!

een bakkie koffie doen , zo heet dat bij ons db

een jat kaffie, hier:p

Goede training en congratzz met je PR's.
Heb je het gevoel dat je nog (veel) zwaarder kan???
Keep up the good work and eat iron.;)

Ik denk dat er maar weinig mensen zo`n training neerzetten na 4 maanden trainen....zo niet verneem ik het graag want dat is een beest!

Heb je dit nu zelf geschreven in de derde persoon..? ???
Of is het een soort van quote..? ;)

Goede training! :thumb:
Flink aan het beesten Dude.
Je bent toch niet stiekem bij de "apotheker" geweest éh..?
Zonder het te melden aan je lezerspubliek...

Ik ga er van uit dat je gewoon een grote sterke kerel bent, die eindelijk zijn krachtpotentie aan gaat spreken!
Als je zo doorgaat, en je kan blessures vermijden (pas daar voor op!) dan zie ik je toekomst rooskleurig in! :cool:

Misschien wordt je nog wel eens net zo als Tsjok, je vriend! :D

hier gaan we weer...

ik heb werkelijk geen idee hoe sterk tjok is??? ik heb alleen 1 filmpie van hem gezien in een varkens-stal - of zo iets , en daar was ik nou niet bepaald van onder de indruk , maar goed misschien is hij wel heel sterk???

van een jaar geleden uit zen log:
M'n huidige krachtstats zijn:
Squat: 165kg
Deadlift: 200kg
Bank: Geen idee, 115 zal er nog wel inzitten.
Snatch: 80kg
(Power)clean: 100kg
Strikt OHP: 85kg

Stukje sterker dus

• Topic Starter Topic Starter
Pff net een half uur op bed gelegen want ik ben helemaal gebroken..
Net drugs ik voel mij loom en tintelig...

nette training, niets mis mee, kotsneigingen horen er gewoon bij vind ik :p
die 150kg squat zou pas echt geweldig zijn als het full was :p

Wat wil je hiermee beweren? Dat mijn doel niet geweldig is?
Voor mij persoonlijk is dat een mijlpaal 8x squatten met 160 kg na 12 maanden trainen. Ik vind het niet handig als je mijn doelen bagetaliseert doe ik bij jou ook niet. Sommige mensen preferen de below parallel andere de full ik vind beiden goed/geweldig..

Monnik of niet, je traint zeker zoals het hoort! Keep it up!

Thanks beest...een beetje Dressed ingredienten in mijn squatsessie gegooid!.....

Thanks bro...ik ben benieuwd naar je training!
Die stiffed ja ik kon niet meer was helemaal leeg...

Goede training en congratzz met je PR's.
Heb je het gevoel dat je nog (veel) zwaarder kan???
Keep up the good work and eat iron.;)

Ik had niet het gevoel dat ik veel zwaarder kon. Sterker nog dit heeft veel impact gehad op mij. Ben gebroken en tijdens het squatten was het behoorlijk zwaar. Wat ik wel merk is dat ik tot nu toe elke week sterker aan het worden.....
Heb je dit nu zelf geschreven in de derde persoon..? ???
Of is het een soort van quote..? ;)

Goede training! :thumb:
Flink aan het beesten Dude.
Je bent toch niet stiekem bij de "apotheker" geweest éh..?
Zonder het te melden aan je lezerspubliek...

Ik ga er van uit dat je gewoon een grote sterke kerel bent, die eindelijk zijn krachtpotentie aan gaat spreken!
Als je zo doorgaat, en je kan blessures vermijden (pas daar voor op!) dan zie ik je toekomst rooskleurig in! :cool:

Misschien wordt je nog wel eens net zo als Tsjok, je vriend! :D

Geen apotheker en geen aspiraties om te worden zoals tjok:D

Tjok is wel een pak sterker denk ik :p

Onzinnige opmerking...ook na 4 maanden krachttraining?...als dat zo is thumbs! Is appels met peren vergelijken....
Ik train voor massa qua bodybuilding niet alleen voor kracht. Mooie proporties op het lichaam en geen truck voorruit trekken of highland games....(appels en peren) Ik heb overigens wel veel respect voor de meeste krachtpatsers want de meesten zijn oersterk net zoals jij snoob.
Je moet alleen goed opletten als je van het krachtgedeelte naar het bodybuild gedeelte surft mensen hun doelen/status etc. in de gaten houden anders kom je een beetje onzinnig over.....Het gaat hier niet alleen om geforced 1x een bruut gewicht met een bepaalde oefening drukken.

van een jaar geleden uit zen log:

Stukje sterker dus
Laten we tjok zijn ding laten doen in zijn schuur van zijn ouders...
Ik vind hem heel gevaarlijk(ben immers al vele malen bedreigd via het internet door hem) en heel sterk en ik hoop dat ik ooit zo sterk, knap en rijk word als hem...:D

Kunnen we het nu svp over mijn trainingen hebben.......
Net maaltijd 5 achter mijn kiezen ....4 brood, 1 ons runderrookvlees, pindakaas, chilisaus, parmezaanse kaas...burp

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven