g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
brute squats sarge , zo hoort het , niet lullen maar poetsen met die hap - ik kan me voorstellen na die squats dat die stifs dan gemeen zeer gaan doen
lekker hoor op de zo - mijn training zie je nog wel voorbij komen vandaag - eerst zo effe een bakkie doen met het meisje
Ik denk dat er maar weinig mensen zo`n training neerzetten na 4 maanden trainen....zo niet verneem ik het graag want dat is een beest!

Ik had gehoopt dat de "
" wel aangaf dat ik hem een beetje wilde opruien... 
Ik had gehoopt dat de "" wel aangaf dat ik hem een beetje wilde opruien...
![]()

Ik had gehoopt dat de "" wel aangaf dat ik hem een beetje wilde opruien...
![]()
ik heb alleen 1 filmpie van hem gezien in een varkens-stal - of zo iets , en daar was ik nou niet bepaald van onder de indruk , maar goed misschien is hij wel heel sterk
ik heb werkelijk geen idee hoe sterk tjok isik heb alleen 1 filmpie van hem gezien in een varkens-stal - of zo iets , en daar was ik nou niet bepaald van onder de indruk , maar goed misschien is hij wel heel sterk
![]()
M'n huidige krachtstats zijn:
Squat: 165kg
Deadlift: 200kg
Bank: Geen idee, 115 zal er nog wel inzitten.
Snatch: 80kg
(Power)clean: 100kg
Strikt OHP: 85kg
van een jaar geleden uit zen log:
Stukje sterker dus
nette training, niets mis mee, kotsneigingen horen er gewoon bij vind ik
die 150kg squat zou pas echt geweldig zijn als het full was![]()
Monnik of niet, je traint zeker zoals het hoort! Keep it up!
brute squats sarge , zo hoort het , niet lullen maar poetsen met die hap - ik kan me voorstellen na die squats dat die stifs dan gemeen zeer gaan doen
lekker hoor op de zo - mijn training zie je nog wel voorbij komen vandaag - eerst zo effe een bakkie doen met het meisje
Goede training en congratzz met je PR's.
Heb je het gevoel dat je nog (veel) zwaarder kan
Keep up the good work and eat iron.![]()
Heb je dit nu zelf geschreven in de derde persoon..?
Of is het een soort van quote..?
Goede training!
Flink aan het beesten Dude.
Je bent toch niet stiekem bij de "apotheker" geweest éh..?
Zonder het te melden aan je lezerspubliek...
Ik ga er van uit dat je gewoon een grote sterke kerel bent, die eindelijk zijn krachtpotentie aan gaat spreken!
Als je zo doorgaat, en je kan blessures vermijden (pas daar voor op!) dan zie ik je toekomst rooskleurig in!
Misschien wordt je nog wel eens net zo als Tsjok, je vriend!![]()

Laten we tjok zijn ding laten doen in zijn schuur van zijn ouders...van een jaar geleden uit zen log:
Stukje sterker dus