g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas op voor overtraining éh..?Pff net een half uur op bed gelegen want ik ben helemaal gebroken..
Net drugs ik voel mij loom en tintelig...
Kunnen we het nu svp over mijn trainingen hebben.......
Net maaltijd 5 achter mijn kiezen ....4 brood, 1 ons runderrookvlees, pindakaas, chilisaus, parmezaanse kaas...burp

Voel je toch niet zo aangevallen man... ik bedoelde niet dat 150kg squat slecht is... ik bedoelde dat 150kf FULLsquat nog beter is...
Als je toch geen opbouwende kritiek wil ben ik hier weg...
Thanks, ik heb gelijk een glaasje halfvolle melk gepakt!Pas op voor overtraining éh..?
Ach welnee, je bent nog jong!
Het schijnt ook goed te zijn om bij iedere maaltijd een beetje magere melkproducten te nemen.
Heb je gelijk nog iets meer eiwitten binnen!![]()
ik bedoelde enkel dat ik een fullsquat van 150kg een nog betere progressie van je zou vinden dan een below parallelsquat van 150kg, snap je het nu...?
. Je bedoelt het goed ga ik vanuit no problem bro!Ja dat weten mijn tenen ook wel dat 170kg beter is dan 150kg...Ja en ik bedoel dat een 170 kg full squat nog beter is dan een 150 kg..squat begrijp jij wat ik nu bedoel?. Je bedoelt het goed ga ik vanuit no problem bro!
Was gewoon mijn mening hoorMag ik ook iets zeggen boys? Er is geen enkele reden waarom de full squat beter zou zijn dan de powerlifting squat (parallel of net daaronder). Vooruitgang op de parallel is dus echt wel genoeg!
natuurlijk is vooruitgng op de gewone squat zeer goed.Mag ik ook iets zeggen boys? Er is geen enkele reden waarom de full squat beter zou zijn dan de powerlifting squat (parallel of net daaronder). Vooruitgang op de parallel is dus echt wel genoeg!

Was gewoon mijn mening hoornatuurlijk is vooruitgng op de gewone squat zeer goed.

Ik zei: "MAGER!"Thanks, ik heb gelijk een glaasje halfvolle melk gepakt!

Ik denk dat er maar weinig mensen zo`n training neerzetten na 4 maanden trainen....zo niet verneem ik het graag want dat is een beest!
[Link niet meer beschikbaar]
Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win!(traps tot je ****ing oren)
Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad.
Je doet die andere kerels nog geen eer aan kerel, harder afbeulen die traps want als er iets achterloopt is het dat. 
Oversized TRAPS...

Ik vind dit beetje rare opmerking, volgens mij zeg je hier dat je jezelf een enorm beest vind.
anyhows goed weekend.

Thanks bro
Traps, I see none...Je doet die andere kerels nog geen eer aan kerel, harder afbeulen die traps want als er iets achterloopt is het dat.
![]()