XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voel je toch niet zo aangevallen man... ik bedoelde niet dat 150kg squat slecht is... ik bedoelde dat 150kf FULLsquat nog beter is...
Als je toch geen opbouwende kritiek wil ben ik hier weg...

Pff net een half uur op bed gelegen want ik ben helemaal gebroken..
Net drugs ik voel mij loom en tintelig...
Kunnen we het nu svp over mijn trainingen hebben.......
Net maaltijd 5 achter mijn kiezen ....4 brood, 1 ons runderrookvlees, pindakaas, chilisaus, parmezaanse kaas...burp
Pas op voor overtraining éh..?
Ach welnee, je bent nog jong! :cool:
Het schijnt ook goed te zijn om bij iedere maaltijd een beetje magere melkproducten te nemen.
Heb je gelijk nog iets meer eiwitten binnen! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Voel je toch niet zo aangevallen man... ik bedoelde niet dat 150kg squat slecht is... ik bedoelde dat 150kf FULLsquat nog beter is...
Als je toch geen opbouwende kritiek wil ben ik hier weg...

Wat is dit nou voor infantiel gedrag? 150 kg is beter en 170 kg is nog beter..wat is dit nou voor opbouwende kritiek. Wees eens eerlijk dat is toch onzinnig wat je schrijft en heeft niks met opbouwende kritiek te maken topper. Ik heb veel goede tips van je gehad alleen dit keer niet.
Ik vind het leuk als je mijn log blijft bezoeken en niet weggaat jouw keuze maat.

Pas op voor overtraining éh..?
Ach welnee, je bent nog jong! :cool:
Het schijnt ook goed te zijn om bij iedere maaltijd een beetje magere melkproducten te nemen.
Heb je gelijk nog iets meer eiwitten binnen! :thumb:
Thanks, ik heb gelijk een glaasje halfvolle melk gepakt!

ik bedoelde enkel dat ik een fullsquat van 150kg een nog betere progressie van je zou vinden dan een below parallelsquat van 150kg, snap je het nu...?

ik bedoelde enkel dat ik een fullsquat van 150kg een nog betere progressie van je zou vinden dan een below parallelsquat van 150kg, snap je het nu...?

Ja en ik bedoel dat een 170 kg full squat nog beter is dan een 150 kg..squat begrijp jij wat ik nu bedoel?:D. Je bedoelt het goed ga ik vanuit no problem bro!

Ja en ik bedoel dat een 170 kg full squat nog beter is dan een 150 kg..squat begrijp jij wat ik nu bedoel?:D. Je bedoelt het goed ga ik vanuit no problem bro!
Ja dat weten mijn tenen ook wel dat 170kg beter is dan 150kg...
Het ging mij erover dat je doel was 150kg BPsquat. En ik bedoelde dat ik 150kg Fullsquat een nog brutere progressie zou vinden.
Natuurlijk bedoelde ik het goed.

Mag ik ook iets zeggen boys? Er is geen enkele reden waarom de full squat beter zou zijn dan de powerlifting squat (parallel of net daaronder). Vooruitgang op de parallel is dus echt wel genoeg!

Mag ik ook iets zeggen boys? Er is geen enkele reden waarom de full squat beter zou zijn dan de powerlifting squat (parallel of net daaronder). Vooruitgang op de parallel is dus echt wel genoeg!
Was gewoon mijn mening hoor :) natuurlijk is vooruitgng op de gewone squat zeer goed.

Je voeding zit wel goed meneer!

+1;)

Was gewoon mijn mening hoor :) natuurlijk is vooruitgng op de gewone squat zeer goed.

+1;)

Je voeding zit wel goed meneer!

Thanks bro....hij zei meneer tegen mij..

Ik denk dat er maar weinig mensen zo`n training neerzetten na 4 maanden trainen....zo niet verneem ik het graag want dat is een beest!

Ik vind dit beetje rare opmerking, volgens mij zeg je hier dat je jezelf een enorm beest vind.

anyhows goed weekend.

[Link niet meer beschikbaar]

Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win!(traps tot je ****ing oren)

Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad.

Traps, I see none... :scratch: Je doet die andere kerels nog geen eer aan kerel, harder afbeulen die traps want als er iets achterloopt is het dat. ;)

Ik zie het :D ik haat niet :p

Ik vind dit beetje rare opmerking, volgens mij zeg je hier dat je jezelf een enorm beest vind.

anyhows goed weekend.

Daar heb je gelijk in staat er idd een beetje raar. Wat ik ermee bedoel is dat ik al jaren intensief gesport heb weliswaar geen krachttraining.
Daardoor heeft mijn fysiek denk ik een groot voordeel tov andere fysieken.
Ik vind daardoor mensen die dezelfde training neer zetten na 4 maanden trainen een beest...En ja ik vind mezelf ook een beest; als ik in de oklahomo stand lig met een chick:D

Thanks bro

Traps, I see none... :scratch: Je doet die andere kerels nog geen eer aan kerel, harder afbeulen die traps want als er iets achterloopt is het dat. ;)

Ik ben ook the benjamin van de crew(4 maanden aan het trainen). Word heel hard aangewerkt....kijk maar over 3 maanden dan zie je hopelijk brute progressie tijdens mijn progressie foto`s na 6 maanden trainen. Eind april.
Daarnaast vind ik je opmerking nogal infantiel(kinderlijk) om het raar te vinden dat iemand na 4 maanden trainen geen grote traps heeft en al helemaal met jouw goede status. + Als je goed mijn log had doorgelezen zie je dat ik mijn traps keihard train....

Laatst bewerkt:
Netjes die pr's op Sq!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven