AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben ook the benjamin van de crew(4 maanden aan het trainen). Word heel hard aangewerkt....kijk maar over 3 maanden dan zie je hopelijk brute progressie tijdens mijn progressie foto`s na 6 maanden trainen. Eind april.
Daarnaast vind ik je opmerking nogal infantiel(kinderlijk) om het raar te vinden dat iemand na 4 maanden trainen geen grote traps heeft en al helemaal met jouw goede status. + Als je goed mijn log had doorgelezen zie je dat ik mijn traps keihard train....

Jij hebt iets met het woord infantiel (en ik weet heus wel wat dat betekent :roflol:) he? Zag het al een paar x passeren.
Ik zeg toch niet dat ik het raar vind dat je nog geen grote traps hebt? Ik zeg gewoon dat je ze niet hebt, wat ook maar normaal is inderdaad gezien je trainingstijd maar ga da nog niet roepen dat je ze hebt want dat komt wat arrogant over. :)
Net zoals met je squats trouwens, vandaar die opmerkingen hier. Ze zijn zeker goed maar je mag niet vergeten dat je 25kg meer weegt dan de gemiddelde persoon die begint met trainen, daar haal je best veel basiskracht uit. Heb ook een hele tijd stil gelegen en train nu weer 3 weken maar hoop ook weer binnen 4 weken op 100+ full squat te zitten, gewoon hard beulen, laat anderen maar zeveren dat het nog niet indrukwekkend is, dat komt wel.
Maar kom, doe zo voort en je komt er zeker. ;)

Jij hebt iets met het woord infantiel (en ik weet heus wel wat dat betekent :roflol:) he? Zag het al een paar x passeren.
Ik zeg toch niet dat ik het raar vind dat je nog geen grote traps hebt? Ik zeg gewoon dat je ze niet hebt, wat ook maar normaal is inderdaad gezien je trainingstijd maar ga da nog niet roepen dat je ze hebt want dat komt wat arrogant over. :)
Net zoals met je squats trouwens, vandaar die opmerkingen hier. Ze zijn zeker goed maar je mag niet vergeten dat je 25kg meer weegt dan de gemiddelde persoon die begint met trainen, daar haal je best veel basiskracht uit. Heb ook een hele tijd stil gelegen en train nu weer 3 weken maar hoop ook weer binnen 4 weken op 100+ full squat te zitten, gewoon hard beulen, laat anderen maar zeveren dat het nog niet indrukwekkend is, dat komt wel.

Ik zeg: tijd voor een kuurtje!! That will make the traps grow.

• Topic Starter Topic Starter
Gast ik heb nog nooit geroepen dat ik grote traps heb wat is dat nou voor onzin? Ik ben aspirant lid geworden van die posse omdat ik advies krijg om grotere traps te krijgen. Masallah laat mij filmpjes zien en geeft mij persoonlijk advies over de traps oefeningen. Daarnaast schrijf je dat ik mijn traps moet trainen. Nogmaals als je mijn log leest zie je dat ik mijn traps keihard aan het trainen ben sinds 2 maanden minimaal 2x per week. Ga jij ze nou maar hard trainen want binnen 12 maanden zijn die van mij 2x zo groot als die van jou en kan je niet meer komen haten:D:D

Je bedoelt het goed dus.....+1 bro...
Doe je best om back on track te raken. Goede fysiek heb je trouwen op je foto`s! Die 100+kg full squat gaat je zeker lukken zit allemaal tussen je oren. Gewoon erop doen en knallen...
Ik ga die traps kapot maken ****ing traps tot je oren........

Ik zeg: tijd voor een kuurtje!! That will make the traps grow.

LoL beginnerbb wtf....die tiger is goed he zorgt overal voor verwarring.
No kuur hier only natural shit here.

Weer vroeg opgestaan om te vreten en vandaag staat een lekkere training op het menu;
Borst/Biceps/Traps

Zondag Quads/hamstrings

Een beetje dressed black zijn sT!

Below parralel(zonder schoenen) Compound
1x12x20
1x12x60
1x10x80
1x9x100
1x7x110
1x6x120- PR 2 assisted
1x5x130~PR 3 assisted
1x7x100
1x10x80

Double Leg press (zonder schoenen) Compound
1x12x150
1x10x200
1x8x300
1x8x300

Stiffed leg deadlift Compound
1x12x60
2x10x80

Stuk kon niet meer kotsneigingen pindakaas zure oprispingen bah...

Leg extensions double Isolated
1x10x60
1x10x70

Standing single leg curl Isolated
1x12x35
1x10x45
1x8x55

Lekkere training is dit kerel. En kotsneiging komen bij mij ook altijd bij
die stiffs

Net volume ook nog achter die PR's. Ik zou wel opletten met je doelen,
150kg squatten is niet niets :p En eigenlijk zit je nog wat in het begin en
moet je lichaam nog wennen aan dat soort belasting. Niet jezelf voorbij
schieten zou ik zeggen.

Lekkere training is dit kerel. En kotsneiging komen bij mij ook altijd bij
die stiffs

Net volume ook nog achter die PR's. Ik zou wel opletten met je doelen,
150kg squatten is niet niets :p En eigenlijk zit je nog wat in het begin en
moet je lichaam nog wennen aan dat soort belasting. Niet jezelf voorbij
schieten zou ik zeggen.

Thaks bro, ik begrijp dus dat kostneigingen gewoon bij een beentraining horen ongeacht of het in de ochtend,middag of avond is.
Ik merkte ook dat ik mijn ademhaling niet goed deed tijdens het squatten ik hield te lang mijn adem in waadoor er enorme druk ontstond op mijn hoofd. Daar ga ik de volgend keer ook opletten. Je hebt gelijk doelen zijn goed maar wel je lichaam in de gaten blijven houden en laten wennen aan dit soort belasting....

Welcome back again Robke...het is net goede slechte tijden(soap serie in Nederland) hier op DBB:D

Ff paar uur voor je beentraining niks eten, en tijdens het trainen ook niet.

Net of je dan kan trainen..

Voor het trainen(30 Min) Altijd bord brinta

Anders HONGEEEER!

Nee over je nek gaan in de gym is hot. Vraag me af hoe groot jouw bordje brinta is en of je weet wat honger is. Anyhows je kunt ook paar banaantjes eten die liggen niet zo zwaar op de pens.

Nee over je nek gaan in de gym is hot. Vraag me af hoe groot jouw bordje brinta is en of je weet wat honger is. Anyhows je kunt ook paar banaantjes eten die liggen niet zo zwaar op de pens.

Niet zo groot inderdaad.. Maar goed, aangezien mijn stats is mn lichaam ook wat kleiner:

50 Gram Brinta
250 ML Melk
1 Appel

Ik wacht altijd zo'n anderhalf uur na het eten voor ik mijn training begin.

zit idd wat in , ik eet wel , maar vrij weinig en een uurtje voor de training is mijn laatste hapje

Bedankt voor jullie reacties "beesten"..

Ik heb tot nu toe ook 1 anderhalf uur gegeten voor de benentraining. En ik idd veel meer dan dat bordje brinta van jouw spanksta.
Bij andere spiergroepen zoals borst/rug etc heb ik er totaal geen last van. Het komt alleen opspelen bij de wheels. Ik ga eens proberen om minimaal 2 uur voor de training iets gegeten te hebben...hopelijk scheelt dat wat. Ik pak overigens wel creatine voor de training wellicht dat dat het er ook mee te maken heeft. Mijn lichaam is overigens wel in schocktoestand lijkt het wel na zo`n benentraining...zweten,rillerig, duizelig en misselijk.
Heeft het er misschien toch mee te maken dat ik nieuw ben en mijn lichaam niet gewend is aan dit soort zware manier van belasting?

Hmm.. Ik zou dit niet kunnen hoor.. Zelfs al eet ik een grote Maaltijd, Trainik nog een uur drna:

200 Gram Gekookte Macaroni
100 Gram Bonen
Veel Vlees (150 Gram Ongekookt)
Wat Heinz TomatenPure

As ik hiermee langer as een uur wacht heb ik weer honger..

Hmm.. Ik zou dit niet kunnen hoor.. Zelfs al eet ik een grote Maaltijd, Trainik nog een uur drna:

200 Gram Gekookte Macaroni
100 Gram Bonen
Veel Vlees (150 Gram Ongekookt)
Wat Heinz TomatenPure

As ik hiermee langer as een uur wacht heb ik weer honger..

t*ring vreetmonster!:D
Jouw stofwisseling is echt hoog zeg....
Er staat nu 200 gram tartaar knoselderijpatee en brocolli in mijn magentronetje vreten.........maatlijd 3 van vandaag........burp
life is to short to be a ecto..:D

150 gram vlees? wow monsterhoeveelheid spank :roflol:

150 gram is wel degelijk een goede hoeveelheid als je 6 tot 8 maaltijden per dag neemt.
Spank eet maar lekker door kerel....vreetzak:)

in de bulk minstens 200gram :p ik ben carnivoor ^^

Bedankt voor jullie reacties "beesten"..

Ik heb tot nu toe ook 1 anderhalf uur gegeten voor de benentraining. En ik idd veel meer dan dat bordje brinta van jouw spanksta.
Bij andere spiergroepen zoals borst/rug etc heb ik er totaal geen last van. Het komt alleen opspelen bij de wheels. Ik ga eens proberen om minimaal 2 uur voor de training iets gegeten te hebben...hopelijk scheelt dat wat. Ik pak overigens wel creatine voor de training wellicht dat dat het er ook mee te maken heeft. Mijn lichaam is overigens wel in schocktoestand lijkt het wel na zo`n benentraining...zweten,rillerig, duizelig en misselijk.
Heeft het er misschien toch mee te maken dat ik nieuw ben en mijn lichaam niet gewend is aan dit soort zware manier van belasting?

ik kan me niet voorstellen dat aan de creatine ligt - welke gebruik je dan?
ik heb dat nog nooit gehad wat jij nu tikt hier , wel gewoon kapot van een training - vreemd nietwaar

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven