BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Ik ben ook the benjamin van de crew(4 maanden aan het trainen). Word heel hard aangewerkt....kijk maar over 3 maanden dan zie je hopelijk brute progressie tijdens mijn progressie foto`s na 6 maanden trainen. Eind april.
Daarnaast vind ik je opmerking nogal infantiel(kinderlijk) om het raar te vinden dat iemand na 4 maanden trainen geen grote traps heeft en al helemaal met jouw goede status. + Als je goed mijn log had doorgelezen zie je dat ik mijn traps keihard train....
Jij hebt iets met het woord infantiel (en ik weet heus wel wat dat betekent
) he? Zag het al een paar x passeren. Ik zeg toch niet dat ik het raar vind dat je nog geen grote traps hebt? Ik zeg gewoon dat je ze niet hebt, wat ook maar normaal is inderdaad gezien je trainingstijd maar ga da nog niet roepen dat je ze hebt want dat komt wat arrogant over.
Net zoals met je squats trouwens, vandaar die opmerkingen hier. Ze zijn zeker goed maar je mag niet vergeten dat je 25kg meer weegt dan de gemiddelde persoon die begint met trainen, daar haal je best veel basiskracht uit. Heb ook een hele tijd stil gelegen en train nu weer 3 weken maar hoop ook weer binnen 4 weken op 100+ full squat te zitten, gewoon hard beulen, laat anderen maar zeveren dat het nog niet indrukwekkend is, dat komt wel.
Maar kom, doe zo voort en je komt er zeker.

En eigenlijk zit je nog wat in het begin en