- Waardering
- 543
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon bovenstaan kerel en zeker niet weer oprakelen in je log, gaat nu net zo lekker.Moraal is dat er eens een kneusje op het internet is die mensen op het internet bedreigd en totaal geen idee heeft wie die personen zijn![]()
Hij moet alleen eens even als een vent gaan eten!
Je lijkt nu wel een aan anorexia lijdend schoolmeisje van 15!![]()

Gast ik vreet 6 a 7 keer per dag kan jij wel rekenen?Anorexia rulezzzzzzzzzzzzzz!
Ben je allergisch voor vlees en vis ofzo..?
Porties van 150gram...
Just kiddin' Brother, je gaat als "de brandweer" dus doe je het goed!![]()

Lekkahhh maar daar horen nog een aantal zakken borrel nootjes en repen chocola bij![]()

Hoeveel grammen vlees je eet is niet interesant.Gast ik vreet 6 a 7 keer per dag kan jij wel rekenen?
Is 6x +- 125gram (vlees of vis) = 750 gram vlees/vis per dag niet voldoende? Ik krijg al een onderbuikje van al dat vreten...
Ik zal jullie laten zien dat ik ****ing 105 kg ga wegen..vreten/trainen/slapen!!!
Let maar op the sarge want hij gaat sneller als de brandweer
Bah, gisteren nog een junkmaaltijd gehad, koekjes,patat met en een hamburger......wel lekker.......mmmmm![]()

met andere woorden, vocht...hehe, ik het ook last van dat buikje, komt van al die pasta's/rijst/brood en MELK!!
5 kilo op 3 maand is veel kerel. Als je alles in orde hebt, zou dat 2.5kg spier zijn.
Gerekend op 200gr zuiver spier op een week. Dat is al aardig wat. Dubbele is
dus wel heel veel ... but good luck !
Getalletjes gelden niet voor elke persoon.Geen idee kerel, in jouw log sta ik van niets nog verbaasd![]()
Je bent ook de eerste die ik weet die zulke gewichten gebruikt na amper 3 maand.
En aan motivatie, discipline kom je ook niets tekort.
5 kilo op 3 maand is veel kerel. Als je alles in orde hebt, zou dat 2.5kg spier zijn.
Gerekend op 200gr zuiver spier op een week. Dat is al aardig wat. Dubbele is
dus wel heel veel ... but good luck !
Voor het eerst in 4 maanden een training overgeslagen..........Volgende week nieuw shema 3 dagen per week fullbody.