AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere vrijdagtraining en voeding beest. Serieuze gewichten en voeding! :hedbang::wl:

Ben benieuwd wat die FB voor je gaat doen, ik ben er sceptisch over, maar give it a try....

Oja, enne 5kg pakken de komende drie maanden; forget about it ;)

nete tricep training, sterke calves raises,beest.

Ja, die FB lijkt me ook wel zwaar ...
tja, bekende quote: there's no such thing as overtraining, only under eating :D

Ben benieuwd naar komende trainingen

Wanneer ga je starten met het commando schema?

Nee de hoofdoefeningen 100% en de bijoefeningen als ik ze uberhaupt doe 70%. uhhm overtraining ? Waarom dan? Ik train al 4 maanden op 100%

Bij mij is 100% tot fail, en beyond.
Lijkt me niet gezond om elke training te failen op de grote oefeningen. Of bedoelde jij iets anders met 100%?

• Topic Starter Topic Starter
Jup, dat lijkt me beter. Als ik er één bijoefening zou inlaten is het de (bent-over) side raises, super massapakker voor de zijkant van je schouders.
Thanks bro zal ik doen!

Lekkere vrijdagtraining en voeding beest. Serieuze gewichten en voeding! :hedbang::wl:

Ben benieuwd wat die FB voor je gaat doen, ik ben er sceptisch over, maar give it a try....

Oja, enne 5kg pakken de komende drie maanden; forget about it ;)
LoL let me dream brother let mee have my dreams:D

nete tricep training, sterke calves raises,beest.
Thanks grote...

Ja, die FB lijkt me ook wel zwaar ...
tja, bekende quote: there's no such thing as overtraining, only under eating :D Ben benieuwd naar komende trainingen
Ik ga ervoor schuurbeest!
Wanneer ga je starten met het commando schema?
Vandaag net voor het eerst geweest kleine zegelring van me:D

Bij mij is 100% tot fail, en beyond.
Lijkt me niet gezond om elke training te failen op de grote oefeningen. Of bedoelde jij iets anders met 100%?
Niet gedaan geen fail behalve bij de squat thanks toppertje!

• Topic Starter Topic Starter
Squat

1x10x60
1x10x80
1x10x80
1x8x100
1x8x100

Bench press
1 opwarmsetje 1x10x60
1x10x80
1x10x80
1x8x90

Chins
1x10xBW(100KG)
1x10xBW(100KG)
1x9xBW(100 KG)

Military press
1x10x50
1x10x50
1x8x50

Bijoefeningen

Seated calf raise
1x20x50
1x18x50
1x12x70

Lying leg curl
1x10x45
1x10x55
1x10x55

Op advies niet voluit gegaan.
t*ring tijdens die compounds ging ik zweten als een malle het leek wel een kickbokstraining. De beweringen van andere kloppen als een bus het is veel intensiever althans bij mij voelde het ook zo. Maar aan het einde had ik toch zin om door te gaan trainen en uiteraard niet gedaan.
Eigenlijk wilde ik de twee bijoefeningen ook niet doen maar ik kon het gewoon niet laten. Al met al een redelijke training ben benieuwd of ik ga groeien met dit schema net gewogen en weeg inmiddels 100,2 kg.
Heb wel het idee dat ik vetter aan het worden ben en heb zelfs een klein buikje. Maar dat hebben we uiteraard over voor de mega massa die erbij gaat komen. Het is op zich heel erg wennen tijdens zo`n training je kan niet wennen als je denkt dat je gewend bent aan een spiergroep begin je aan de volgende spiergroep. Het is heel erg vermoeiend dat wel...pff.
Ik wil echt geen hallelujah preek houden maar het is wel weer leuk om je lichaam zo te laten schrikken:D En het is weer totaal iets anders dan een split training

Laatst bewerkt:
Een sterke training sarge, jij komt er zeker!

Leuke training Serge! Meer moet je er niet bij doen volgens mij.. Men wat een Volume..
Eigenlijk heeft het wel wat weg van StrongLifts 5*5.. :)

Een keihard schema, i like that!
Rust ze goed uit zou ik zeggen en lekker je batterijtje opladen voor de eerstvolgende beulpartij! :wl:

zwaar schema zo te zien, nette training.

nette training beest!

Ziet er goed uit Dude! :cool:
Keep it up, Brother! :thumb:

Squat

1x10x60
1x10x80
1x10x80
1x8x100
1x8x100

Bench press
1 opwarmsetje 1x10x60
1x10x80
1x10x80
1x8x90

Chins
1x10xBW(100KG)
1x10xBW(100KG)
1x9xBW(100 KG)

Military press
1x10x50
1x10x50
1x8x50

Bijoefeningen

Seated calf raise
1x20x50
1x18x50
1x12x70

Lying leg curl
1x10x45
1x10x55
1x10x55

Op advies niet voluit gegaan.
t*ring tijdens die compounds ging ik zweten als een malle het leek wel een kickbokstraining. De beweringen van andere kloppen als een bus het is veel intensiever althans bij mij voelde het ook zo. Maar aan het einde had ik toch zin om door te gaan trainen en uiteraard niet gedaan.
Eigenlijk wilde ik de twee bijoefeningen ook niet doen maar ik kon het gewoon niet laten. Al met al een redelijke training ben benieuwd of ik ga groeien met dit schema net gewogen en weeg inmiddels 100,2 kg.
Heb wel het idee dat ik vetter aan het worden ben en heb zelfs een klein buikje. Maar dat hebben we uiteraard over voor de mega massa die erbij gaat komen. Het is op zich heel erg wennen tijdens zo`n training je kan niet wennen als je denkt dat je gewend bent aan een spiergroep begin je aan de volgende spiergroep. Het is heel erg vermoeiend dat wel...pff.
Ik wil echt geen hallelujah preek houden maar het is wel weer leuk om je lichaam zo te laten schrikken:D En het is weer totaal iets anders dan een split training

welcome too the compounds-corner sgt - lekkere training hoor ;)

Ik snap niet zo goed waarom er niet op 100% getraind wordt hier.
Is dat een voorwaarde van een FB ofzo?

Denk je dat je maximaal groeit als je niet alles geeft, en iets inhoudt?

Het druist in ieder geval tegen mijn geloof in, zo ben ik niet opgevoed.

enige wat ik kan bedenken is dat die compounds heel veel energie kosten..

enige wat ik kan bedenken is dat die compounds heel veel energie kosten..

Klopt, daarom is een split ook uitgevonden, omdat het bullshit is om in 1 dag te proberen je hele lichaam maximaal op z'n fl**ker te geven om een maximale groeiprikkel te bewerkstelligen.
Rare theorie; ik ga niet echt helemaal voluit omdat ik nog wil sparen.

Klopt, daarom is een split ook uitgevonden, omdat het bullshit is om in 1 dag te proberen je hele lichaam maximaal op z'n fl**ker te geven om een maximale groeiprikkel te bewerkstelligen.
Rare theorie; ik ga niet echt helemaal voluit omdat ik nog wil sparen.

ben ik mee eens, fb heb ik 4 weken zelf geprobeerd en vind het een goede training als onderhoud tussendoor, maar om te groeien vind ik het niets, heb niet het gevoel dat mijn spieren groeien van 1 compound oefening te doen

ik wil neit sparen maar harder gaat het soms gewoon niet! Dat is het maximale van het moment, heeft niets te maken met inhouden. En ik moet toegeven dat ik het als zeer prettig ervaar na maanden lang te varieren op split.
Maar goed ieder lichaam is anders :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven