- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan dat nooit dat rustige cardio, ik ga altijd vollebak. Echt een kronkel in mijn hoofd, maar ja dat is de aard van het beestje zeg maar.
Zekers, doe ik 's ochtends ook altijd. Serie verder kijkenLIT is juist relaxed. Beetje op de fiets zitten, tv kijken. Heerlijk.

Je hebt gelijk, maar als ik zo in de gym zit dan word ik heel onrustig omdat ik weet dat er ook zwaar ijzer beneden op me ligt te wachten. En dan ga ik meteen heel hard rennen of fietsen. Echt fietsen kan ik ook niet normaal, mensen zitten altijd te klagen dat ik te hard ga als ze mee fietsen.LIT is juist relaxed. Beetje op de fiets zitten, tv kijken. Heerlijk.
Ik heb positieve comments gelezen over D-blade van sladge hammer en heb een topic gestart in de anabolen sectie. Het schijnt dat deze pre-anabolen niet zo schadelijk zijn. Maar ik heb al reacties gekregen dat het onzin is....Zal wel weer gewoon bloed/zweet/tranen worden zonder hulpmiddelen...Wellicht wel weer een supplement kopen mijn xpand creatransportsysteem is bijna op.

Net nog even in de anabolen sectie gelezen en een topic gestart over d/blade en s/blade. Potverdorie wat ben ik infantiel om te denken dat deze preanabolen niet/minder schadelijk zijn voor je. Ik heb daarna pas de FAQ gelezen over anabolen wat weet ik weinig daarvan af.
Pff als ik het dagboek van animallegs bijvoorbeeld wel eens lees die gast die spuit elke 4 uur een spuit erin daar moet ik toch echt niet aan denken.
En alle risico`s die erbij horen is mij voorlopig niet waard.......
Dus voorlopig zeker niet aan kuur! Wellicht in de toekomst als ik mijn maximum plafond heb bereikt maar voorlopig zeker niet....bloed, zweet en tranen bro`s.![]()
Zeer juist! Eerst het maximum eruit halen voor je met je spuitjes begintDoe je goed, bro!Met geleende kracht ben je minder trots op jezelf!
Echte commandos spelen niet vals!

)
Thanks voor jullie reacties beesten!
Training fullbody dag 2 week 1
9.00 t/m 9.15 zonder maatje trainen die heeft buikgriep de nicht!
nette DL en legpress, veel reps word zwaar schema dan.
Mierenneuker
(typefoutje)Thanks voor jullie reacties beesten!
Training fullbody dag 2 week 1
9.00 t/m 10.15 zonder maatje trainen die heeft buikgriep de nicht!
Op ong. 80% van mijn maximale kracht(ik heb een opbouwend krachtschema!)
Week 1-2 8/10 HH Week 3-4 5/8 week 5-6 1-3 hh op de compounds
Exercise
Deadlift
1x10x60
1x10x100
1x8x120
1x8x120
1x8x120
1x8x140
Leg press 45*
1x10x200
1x10x250
1x10x280
Incline dumbbell
1x12x32
1x9x36
1x9x36
Dumbbell schouder fout gemaakt eerder borst moeten doen!
1x10x24
1x8x24
1x8x24
BIJOEFENINGEN 70% power
Barbell shrugs (anders word ik geroyeerd uit de DBB trap squad posse)
1x10x100
1x10x100
1x10x100
Straight leg hip raise with ab straps
1x12
1x12
1x12
Het fulbody principe begint ik te voelen.
Mensen die in mijn log hebben geschreven dat FB alleen voor onderhoud is klopt voor geen CM!
Wacht maar ik heb zo`n donkerblauw vermoeden dat ik brute progressie ga maken met dit schema...
Weer flink zweten en was daardoor genoodzaakt iets meer rust te nemen tussen de oefeningen en setjes....
Ik had 21-e en lying leg curl nog als bijoefeningen staan.
No way dat ik nog ging 21-en dat gaat niet met fullbody anders krijg je blessures althans ik. Voel gewoon dat je lichaam helemaal gesloopt is.
Mijn shirtje word gewoon te klein. Je spieren blazen op rondom je hele lichhaam is wel een lekker gevoel!