The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Thanks zwartgekleed!
Thanks grote!Leuke training Serge! Meer moet je er niet bij doen volgens mij.. Men wat een Volume..
Eigenlijk heeft het wel wat weg van StrongLifts 5*5..![]()
Ik ga mijn best doen koekie...!heb jij trouwens ook een log nooit gezien?Een keihard schema, i like that!
Rust ze goed uit zou ik zeggen en lekker je batterijtje opladen voor de eerstvolgende beulpartij!![]()
Viel op zich wel mee, thanks bro.
thanks toppertje!
Ill do big old brother

Compounds are ownage!welcome too the compounds-corner sgt - lekkere training hoor![]()
Gast geniet er maar van zal niet lang duren...
Nette training doet me een deugd dat ik niet zo gek veel van jouw MP afzit![]()
Goede instelling daar hou ik van hardcore style Loo zo ben ik ook opgevoed. Alleen je loopt nu wel zelf met blessures door al die trainingen en moet noodgedwongen rustiger aan gaan doen. Ik ben er op zich wel sceptisch over alleen wil het gewoon eens een week of 4 uitproberen kijken hoe het bevalt. De reden waarom ik mijzelf ingehouden heb is twee-ledig;Ik snap niet zo goed waarom er niet op 100% getraind wordt hier.Is dat een voorwaarde van een FB ofzo?
Denk je dat je maximaal groeit als je niet alles geeft, en iets inhoudt?
Het druist in ieder geval tegen mijn geloof in, zo ben ik niet opgevoed.
1) Mijn lichaam de eerste week laten wennen aan fullbody
2) Ik heb een afbouwend schema voor 6 weken gemaakt voor de compunds betekent dit. week 1/2 8-12 hh week 3/4 5-8 hh week 5/6 3-5 hh dus je zal begrijpen dat er straks enorme gewichten op gaan komen zelfs op de chin en dip uiteraard met mijn weight belt.
Klopt het is intensiever quq conditie dan split want je lichaam schrikt elke keer weer. Tenminste dat heb ik ervaren na 1 training?enige wat ik kan bedenken is dat die compounds heel veel energie kosten..
Loo er zijn verschillende soorten trainingen en split is daar een van topper..de reden van niet voluit gaan heb ik hierboven beschreven.Klopt, daarom is een split ook uitgevonden, omdat het bullshit is om in 1 dag te proberen je hele lichaam maximaal op z'n fl**ker te geven om een maximale groeiprikkel te bewerkstelligen.
Rare theorie; ik ga niet echt helemaal voluit omdat ik nog wil sparen.
Je maakt mij wel aan het twijvelen.....ik denk eraan om de boel om te gooien naar een UB/LB schema in 4 dagen.
Jouw ervaring maakt mij wel aan het twijvelenben ik mee eens, fb heb ik 4 weken zelf geprobeerd en vind het een goede training als onderhoud tussendoor, maar om te groeien vind ik het niets, heb niet het gevoel dat mijn spieren groeien van 1 compound oefening te doen

). Dus conditie wordt ook beter ondanks dat je niet aan cardio doet.