AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Een sterke training sarge, jij komt er zeker!
Thanks zwartgekleed!

Leuke training Serge! Meer moet je er niet bij doen volgens mij.. Men wat een Volume..
Eigenlijk heeft het wel wat weg van StrongLifts 5*5.. :)
Thanks grote!

Een keihard schema, i like that!
Rust ze goed uit zou ik zeggen en lekker je batterijtje opladen voor de eerstvolgende beulpartij! :wl:
Ik ga mijn best doen koekie...!heb jij trouwens ook een log nooit gezien?

zwaar schema zo te zien, nette training.
Viel op zich wel mee, thanks bro.

thanks toppertje!

Ziet er goed uit Dude! :cool:
Keep it up, Brother! :thumb:
Ill do big old brother :)

welcome too the compounds-corner sgt - lekkere training hoor ;)
Compounds are ownage!

;)
Nette training doet me een deugd dat ik niet zo gek veel van jouw MP afzit :D
Gast geniet er maar van zal niet lang duren...

Ik snap niet zo goed waarom er niet op 100% getraind wordt hier.Is dat een voorwaarde van een FB ofzo?
Denk je dat je maximaal groeit als je niet alles geeft, en iets inhoudt?
Het druist in ieder geval tegen mijn geloof in, zo ben ik niet opgevoed.
Goede instelling daar hou ik van hardcore style Loo zo ben ik ook opgevoed. Alleen je loopt nu wel zelf met blessures door al die trainingen en moet noodgedwongen rustiger aan gaan doen. Ik ben er op zich wel sceptisch over alleen wil het gewoon eens een week of 4 uitproberen kijken hoe het bevalt. De reden waarom ik mijzelf ingehouden heb is twee-ledig;

1) Mijn lichaam de eerste week laten wennen aan fullbody
2) Ik heb een afbouwend schema voor 6 weken gemaakt voor de compunds betekent dit. week 1/2 8-12 hh week 3/4 5-8 hh week 5/6 3-5 hh dus je zal begrijpen dat er straks enorme gewichten op gaan komen zelfs op de chin en dip uiteraard met mijn weight belt.

enige wat ik kan bedenken is dat die compounds heel veel energie kosten..
Klopt het is intensiever quq conditie dan split want je lichaam schrikt elke keer weer. Tenminste dat heb ik ervaren na 1 training?

Klopt, daarom is een split ook uitgevonden, omdat het bullshit is om in 1 dag te proberen je hele lichaam maximaal op z'n fl**ker te geven om een maximale groeiprikkel te bewerkstelligen.
Rare theorie; ik ga niet echt helemaal voluit omdat ik nog wil sparen.
Loo er zijn verschillende soorten trainingen en split is daar een van topper..de reden van niet voluit gaan heb ik hierboven beschreven.
Je maakt mij wel aan het twijvelen.....ik denk eraan om de boel om te gooien naar een UB/LB schema in 4 dagen.

ben ik mee eens, fb heb ik 4 weken zelf geprobeerd en vind het een goede training als onderhoud tussendoor, maar om te groeien vind ik het niets, heb niet het gevoel dat mijn spieren groeien van 1 compound oefening te doen
Jouw ervaring maakt mij wel aan het twijvelen :D

Gewoon ff uitproberen nog.

Je bent een juiste kandidaat om als proefkonijn te spelen voor mij ;)

volgende week zit ik ook op 50 commando ;)

idd niet opgeven sgt , gewoon ondergaan - en na 4 weken ga je weer splitten of iets anders .

Gaat lekker hier!

Vandaag net voor het eerst geweest kleine zegelring van me:D
All eyez on me gold aye matty?
Klopt, daarom is een split ook uitgevonden, omdat het bullshit is om in 1 dag te proberen je hele lichaam maximaal op z'n fl**ker te geven om een maximale groeiprikkel te bewerkstelligen.
Rare theorie; ik ga niet echt helemaal voluit omdat ik nog wil sparen.
Is echt onzin, ik ga volle bak op fullbody, zelfs dan maak ik nog pr's.
Je lichaam is echt gesloopt na een aantal compounds. Verandering van spijs doet eten. ;)
Goede instelling daar hou ik van hardcore style Loo zo ben ik ook opgevoed. Alleen je loopt nu wel zelf met blessures door al die trainingen en moet noodgedwongen rustiger aan gaan doen. Ik ben er op zich wel sceptisch over alleen wil het gewoon eens een week of 4 uitproberen kijken hoe het bevalt. De reden waarom ik mijzelf ingehouden heb is twee-ledig;

1) Mijn lichaam de eerste week laten wennen aan fullbody
2) Ik heb een afbouwend schema voor 6 weken gemaakt voor de compunds betekent dit. week 1/2 8-12 hh week 3/4 5-8 hh week 5/6 3-5 hh dus je zal begrijpen dat er straks enorme gewichten op gaan komen zelfs op de chin en dip uiteraard met mijn weight belt.
Wijze woorden van je kerel... ff je lichaam laten wennen en dan ga je zo weer vollebak!
idd niet opgeven sgt , gewoon ondergaan - en na 4 weken ga je weer splitten of iets anders .
WTF 4 weken? Geef je lichaam meer tijd, daar boek je meer resultaten mee.

4 weken , 8 weken ook goed , ik vergeleek effe met mijzelf

compounds for the winnnnn!

Je kan ook voornamelijk compounds doen, met wat extra isolatie.

Ik doe bijv graag pull ups, bor en daarna nog wat barbell curls.

Pfff, je lijkt spanksta wel man. Als je nu alweer je trainingsschema wil omgooien.

Eens.

Los van de vraag wat men verstaat onder 100%. Mossel gaat steeds zwaarder met dit schema, althans is de bedoeling, hiermee neemt het volume af en de intensiteit toe. Onderschat niet wat voor wissel dit kan trekken op het lichaam.

Als je goed en verstandig traint de eerste weken dan haal je meer rendement, ook NA dit schema. Zonder overreached raken o.i.d.
Wat de beginnende trainee moet begrijpen is dat hij drie keer per week die zware compounds pakt, dit is niet niks.
Bovendien kan het geen kwaad om de eerste keer dat je dit principe volgt de eerste week even aanvoelen hoe het gaat.

En Mossel, wel eigenwijs van je dat je die ondersteunende oefeningen pakt.
Wel op een andere intensiteit neem ik aan dan de hoofdoefeningen?
Je bent een superdude als je nu van principe gaat wisselen, enkel omdat bepaalde 'helden' je dit adviseren.
Ga het eerst eens zelf ervaren man!

Mee eens..

Ik heb in totaal 8 weken bill starr getraint, toen o.a. door adviezen van wijsneuserige bodybuilders weer overgegaan op splitschema, toen ff westside geprobeerd.. en nu ben ik weer terug gegaan naar me ouder bill starr 5x5 schema.. als ik die paar weken klooien tussendoor niet had gedaan, dan was k nu veel verder geweest..

Probeer dit nou eerst maar 's een maandje of 2, 3 misschien zelfs.. en kijk hoe ver je komt.. je hebt pas één training achter de rug man..

That being said..

Prima training ouwe

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon ff uitproberen nog.

Je bent een juiste kandidaat om als proefkonijn te spelen voor mij ;)
lOl proefkonijn....! Is goed Loo blijf mijn log maar volgen...Ik ben benieuwd als jij fullbody gaat gaan alle ecto`s die jouw populaire log lezen aan de FB volgens mij;)

volgende week zit ik ook op 50 commando ;)
Gewicht intereseert mij niet Rooke ik ga voor massa! Als je net zulke grote schouders hebt als ik mag je met mij kom battelen tot die tijd...stfu~!:D

Ill go for it...
Thanks bro!
All eyez on me gold aye matty?
Is echt onzin, ik ga volle bak op fullbody, zelfs dan maak ik nog pr's.
Je lichaam is echt gesloopt na een aantal compounds. Verandering van spijs doet eten. ;)Wijze woorden van je kerel... ff je lichaam laten wennen en dan ga je zo weer vollebak!
WTF 4 weken? Geef je lichaam meer tijd, daar boek je meer resultaten mee.
Thanks Chick....eye of the tiger je weet toch;)

4 weken , 8 weken ook goed , ik vergeleek effe met mijzelf
Ok grote!

compounds for the winnnnn!Je kan ook voornamelijk compounds doen, met wat extra isolatie.Ik doe bijv graag pull ups, bor en daarna nog wat barbell curls.
Een klein beetje ondersteunend klinkt goed idd! JODEN!

Pfff, je lijkt spanksta wel man. Als je nu alweer je trainingsschema wil omgooien.
Idd ik ga ook niet wisselen je hebt gelijk topper

Eens.
Los van de vraag wat men verstaat onder 100%. Mossel gaat steeds zwaarder met dit schema, althans is de bedoeling, hiermee neemt het volume af en de intensiteit toe. Onderschat niet wat voor wissel dit kan trekken op het lichaam. Als je goed en verstandig traint de eerste weken dan haal je meer rendement, ook NA dit schema. Zonder overreached raken o.i.d. Wat de beginnende trainee moet begrijpen is dat hij drie keer per week die zware compounds pakt, dit is niet niks.
Bovendien kan het geen kwaad om de eerste keer dat je dit principe volgt de eerste week even aanvoelen hoe het gaat.En Mossel, wel eigenwijs van je dat je die ondersteunende oefeningen pakt. Wel op een andere intensiteit neem ik aan dan de hoofdoefeningen? Je bent een superdude als je nu van principe gaat wisselen, enkel omdat bepaalde 'helden' je dit adviseren.Ga het eerst eens zelf ervaren man!

Professor,
Helemaal mee eens ik moest alleen ff wennen dat ik na 50 minuten trainen klaar was. Ik was wel helemaal bezweet en mijn hart bonkte bijna door mijn borstkas heen:D,
Ik zal idd ff die ondersteunende oefeningen vaarwel zeggen deze week!
Ik overweeg om 4 sets te pakken per compound oefening ipv 3 en dan de ondersteunende eruit of is dit overkill?
Moet zeggen dat ik spierpijn heb in mijn benen, borst,schouders en rug iets minder zo te voelen. Ik zal volgende keer mijn weight belt erop gooien bij de Chin +10 kg ! En dan 8/10 hh. Ik hoop dat ik in week 5/6 hier 20 tot 30 kg erbij op kan gooien en dan 3 hh eruit forcen!
Is het trouwens verstandig om op rustdagen een beetje te cardio-en met zo`n programma? Of moet ik dat gewoon los laten en volledig mijzelf concentreren op die 3 dagen?
Mee eens.. Ik heb in totaal 8 weken bill starr getraint, toen o.a. door adviezen van wijsneuserige bodybuilders weer overgegaan op splitschema, toen ff westside geprobeerd.. en nu ben ik weer terug gegaan naar me ouder bill starr 5x5 schema.. als ik die paar weken klooien tussendoor niet had gedaan, dan was k nu veel verder geweest..Probeer dit nou eerst maar 's een maandje of 2, 3 misschien zelfs.. en kijk hoe ver je komt.. je hebt pas één training achter de rug man..That being said..Prima training ouwe

Goed om te horen dat jij zoveel hebt bereikt met het Bill Starr schema!
Ik ga het zeker minimaal 2 maanden proberen. Ben erg benieuwd hoeveel kracht ik erbij ga krijgen idd. Ik ga ervoor thanks topper en welkom op DBB by the way:D. Af en toe een relletje in je log moet kunnen toch?

Thanks beesten voor al jullie reacties! Ik ga ervoor.....

Je niet laten ontgoochelen sarge, zoals jij traint maak je vooruitgang met elk programma. Zo'n full body is zware kost maar voor jou mag dat geen probleem zijn, en is dat ook geen probleem.

imo cardio op rustdagen niet doen. Fullbody heeft veel meer impact op je lichaam, een blessure is zo opgelopen. Je zegt zelf al ervaren te hebben dat de training veel intensiever is en het zweet eruit loopt, niet te vergeten dat je hart bijna door je borstkast heen kwam (oppassen voor de ribben kerel :p). Dus conditie wordt ook beter ondanks dat je niet aan cardio doet.

Die rustdagen heb je echt nodig, maak er gebruik van en voel het even aan. Je lichaam zal wel aangeven wat het nodig heeft, en misschien in de toekomst kun je het makkelijk combineren.

Slomo cardio heeft imo geen invloed op je herstel imo. Zolang je rond de 60% van je
max hbpm blijft, zie ik er geen probleem in.

Wat is het doel van slomo cardio dan?

Als ik als vijftiger 2 en soms 3 x per week batminton wedstrijdjes kan spelen voor periodes van telkens ongeveer 3 uur, 2 x per week kan trainen op de bokszak en daarbij nog eens kan basketten, voetballen enz. met mijn kinderen (als het weer het toelaat), en daarbij nog met de gewichten kan trainen, wat zou dan de sarge met zijn conditie en jeugd niet wat cardio kunnen doen? Fullbody is zwaar maar men mag ook niet overdrijven he, voor een jonge gast als de sarge mag dat geen probleem zijn!

Hebben jullie zeker gelijk in, ikzat zelfook te twijfelen het nog eventjes tegaan doen vandaag.. Maar als je een zware benentraining hebt gehad maandag, dan woensdag weer met squaten, dan is het niet aan te raden cardio te gaan doen maar te rusten voor herstel..

Ook heb ik het gevoel, dat je beter de cardio voor de 'Cut' kan 'bewaren'.
Alsje nu Cardio gaat doen is je conditie beter en moet je veel meer doen om vet te verliezen in de cut, omdat je al een zeker plateau hebt opgebouwd..

@ Dressed, het zal heus niet ten koste van iets gaan maar I.M.O kun je ook gewoon vaker de fiets pakken.. Als u zegt zovaak p/w nog wat te sporten, 5 keer pw cardio en elke week voetballen, dan kan je ook gewoon vaker de fiets pakken, waar je kcal. mee verbrand!

Ik rijd al de hele dag met de fiets Henk, ik heb namelijk geen rijbewijs.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven