- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Misschien een Eos full option, of een nieuwe passat met dikke turbine velgen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou eerder 3 compounds doen ipv 3 machines. Snap ook wel dat benen trainen zwaar is en dat zo'n apparaat een stuk lichter is maar beter doe je toch wat compounds man.
Gefeliciteerd dat je nu kledingmaat xl hebt, succes met de andere xjes.
5 oef borst en 4 voor de rug , terwijl rug een grotere spiergroep is ?

SLDL is altijd met een bolle rug en dus per definitie slecht.Stiff legged deadlifts 3x15. Goed doorzakken met een vaste holle rug
Als je nou van dag2----->dag1 maakt en vice versa, van Dag5---->dag4 maakt en vice versa? Lijkt mij een meer logische en dus betere verdeling.
Goed doorzakken kan niet met holle rug, wordt altijd bolle rug.
Als je SDLD correct wilt uitvoeren, heb je bolle rug op het einde als je doorzakt tot aan grond.
Neem de RDL.
Verder een heftig schema, als je die FB al heftig vond dan mag je je op dit schema nog beter voorbereiden.
Succes!

Als je nou van dag2----->dag1 maakt en vice versa, van Dag5---->dag4 maakt en vice versa? Lijkt mij een meer logische en dus betere verdeling.
SLDL is altijd met een bolle rug en dus per definitie slecht.
Zodra je een SLDL met en rechte/ holle rug gaat uitvoeren wordt het een RDL.
Kies voor de RDL.
Verder een heftig schema, als je die FB al heftig vond dan mag je je op dit schema nog beter voorbereiden.
Succes!

Rug spreek je ook aan met Squat, shrugs en zoals ik het lees heeft hij 3 sets breed en 2 smal met bent over. Borst pak je imo niet echt zoveel mee met andere dingen. Daarom vind ik het wel een lekker schema'tje! Dit gaat heus aardige kg's bij je maken X!
Ziet er lekker uit![]()