MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Voeding mossad

Hierbij mijn voedingsschemaverneem graag jullie opmerkingen aangezien ik geen expert op dit gebied ben.

Energieverbruik in rust 2212

eiwitten
357,78

koolhydraten
410,38

vet
104,20

kcal
4079,00

8.00
0,5 liter Halvolle melk
75 gram Havermout
58 gram Whey protein
1 stuk kiwi
1 stuk banaan

10.30
3 stuks Zuurdesembrood
140 gram Kipfilet/Runderrookvlees
35 gram Amandelen

12.30
150 gram Zilvervlies rijst
150 gram Tonijn uit blik
150 gram Groenten

15.00
3 stuks Zuurdesembrood
6 stuks Eieren(3 eigeel)
35 gr. Amandelen

19.00
100 gram Spaghetti Volkoren
150 gram Kip/tartaar/vis weet ik nooit
150 gram Groenten

21.30
500magere kwark
0,25 liter Magere melk

after WO
58 gram 4 schep. Whey

Wat betreft je schema:
Go for it!
Zou ik zelf anders doen als ik jou was, maar dat weet je inmiddels tot in den treure. ;)

Je voeding ziet er geloof ik wel goed uit.
Maar ik ben geen expert, anders was ik wel wat meer ripped! :D

Als je straks aan de AS zit, kun je toch alles vreten wat je wilt, dus ik zou zeggen: BUNKEREN! :rolleyes:

Zal je geen spijt van krijgen bro van het hoge vet, alleen maar brute gains:thumbs:

Lekker gaan nu, verstand op nul, knalle :)

Schema ziet er goed uit vooral je voeding je ziet niet zo vaak dat mensen biceps en triceps op dezelfde dag doen terwijl dat toch wel heel slim is :)

Net schema Ex-Mossad! Vetten goed hoog.. Al valt het nog mee! Perfecte voedingskeuze!

Hoelaat train je? (Tussen welke maaltijden)?

hehehe alles voor wat blokjes in de zomer.

jammer dat je trouwens paar bladzijden terug om kritiek en tips vroeg en er vervolgens niet meer op terug komt :thumb:

De gebruikers waar ik vroeger mee trainde, vraten alles wat los en vast zat in de kuur hoor.
Uitsmijters met spek, vruchtenkwark, kippenpoten, You name it!
Dan vroeg er zo'n (hele grote!) gast aan mij: "hé John, wat moet ik nou nog eens eten als ik nog wat meer eiwitten wil binnenkrijgen?"
Op mijn advies wat magere kwark te nemen, kwam die gast aan de bar naast me zitten met een kilo volle vruchtenkwark, dat ie even naar binnen lepelde!!! :eek:
Die bar was trouwens in de sportschool, die van hem was... :rolleyes:
En die jongen(s) werden echt niet dik(ker) hoor, alleen maar groter en sterker.
Maar dat was toen...
Jullie zullen het allemaal wel beter weten tegenwoordig. :roflol:

Commentaar op je schema...

Thanks beest.....Sorry bro dat ik niet jouw schema he buitgewerkt.
Ga eerst voor deze bij nader inzien the good old split. Loo heeft mij ook getrikkerd daarmee; Een spiergroep trainen totdat hij helemaal stuk is en dan maximaal kan herstellen. Ik denk dat dat het beste is voor mij. M.b.t. het eten; je kan juist niet alles eten en je moet juist oppassen anders blaas je helemaal op.
Zelfs Dorian Yates, die toch ook niet vies is van een beetje stimulerende middelen, raad het af meer dan 2 dagen achter elkaar te trainen...

Je bent overtraind geraakt met je vorige schema, en nu ga je dezelfde kant op imo.

Je weet wat ik je heb aangeraden, en heb je daar wat ruimte in gelaten.
Ik denk dat 3 opeenvolgende dagen trainen de max zo'n beetje is, en jij kiest voor 5! :eek:
We verschillen duideijk van mening... :rolleyes:
Sommige mensen komen er mee weg hoor, (bijna) iedere dag trainen.
Maar diegenen die ik heb gekent die zo trainden waren nooit gasten met veel massa...

Je moet je spiergroepen niet als individueel werkende onderdelen beschouwen.
Tijdens iedere oefening gebruik/misbruik(?!) je ook vele (alle?) andere spiergroepen.
Het is dus niet zo dat je spieren of spiergroepen echt kan isoleren van de andere, en heb je dus rust nodig.

Het is jouw keuze, maar ik voorspel/ben bang je dat je binnen korte tijd weer overtraind bent.

Suc6. ;)

Vroegah, toen drempels nog kuilah waren! :D Nah, ik denk dat de tijd aan je verhaal zelf niets afdoet, Hummer. Alleen is nu veel meer informatie/onderzoek/etc beschikbaar via internet, vnl. gelezen door jongeren, aangezien die vaak bekender zijn met internet, en daaraan meer tijd te spenderen hebben. De kunst is echter (zeker op dit gebied!) om de informatie op waarheid te controleren, en dan ook de informatie filteren die relevant en toepasbaar is op jezelf. En dat laatste is denk ik het grootste probleem. Je kunt pas een geschikte informatie toepassen als je weet of die informatie ook voor jou van toepassing is, en dan moet je eerst goed weten wat voor soort persoon jij zelf bent. Daarnaast lees ik nog te vaak van verhalen in de trend van 'ik heb toch gelezen dat ik dit moet doen, maar het werkt niet'. Ik heb het idee dat (niet op jou gericht Mossad!) vele internetjunkies zich verschuilen achter allerlei theorieen en vergeten dat je door keihard trainen alvast de helft in je achterzak hebt. En dan heb ik het niet over 3-maand schemaatje opzetten van internet geplukt, uitvoeren en naar huis; als je merkt dat er meer inzit, doorstampen, ook die laatste paar reps.

Ik ben ook van het bunkeren en doortrainen, maar ja, ik denk dat niet iedereen daar hetzelfde op reageert. Kijk, iemand met een 60-urige werkweek lichamelijke arbeid, plus 5x/week training, een gezond en actief verteringsfabriek, en een stevige bouw zal waarschijnlijk met meer junk afkunnen dan iemand met een kantoorbaantje, een wat mindere monsterbouw van zichzelf etc.

Ik ga maar weer eens door met mijn kantoorbaantje...

Ik zie hier wijze raadgevingen van Hum, zowel wat eten als training betreft. Allemaal juist wat hij zegt imo, alles vreten wat los en vast zit en je zal echt niet zo enorm veel dikker worden in een kuur en niet meer dan 2 dagen achter elkaar trainen, well said Hum!

Vroegah, toen drempels nog kuilah waren! :D Nah, ik denk dat de tijd aan je verhaal zelf niets afdoet, Hummer. Alleen is nu veel meer informatie/onderzoek/etc beschikbaar via internet, vnl. gelezen door jongeren, aangezien die vaak bekender zijn met internet, en daaraan meer tijd te spenderen hebben. De kunst is echter (zeker op dit gebied!) om de informatie op waarheid te controleren, en dan ook de informatie filteren die relevant en toepasbaar is op jezelf. En dat laatste is denk ik het grootste probleem. Je kunt pas een geschikte informatie toepassen als je weet of die informatie ook voor jou van toepassing is, en dan moet je eerst goed weten wat voor soort persoon jij zelf bent. Daarnaast lees ik nog te vaak van verhalen in de trend van 'ik heb toch gelezen dat ik dit moet doen, maar het werkt niet'. Ik heb het idee dat (niet op jou gericht Mossad!) vele internetjunkies zich verschuilen achter allerlei theorieen en vergeten dat je door keihard trainen alvast de helft in je achterzak hebt. En dan heb ik het niet over 3-maand schemaatje opzetten van internet geplukt, uitvoeren en naar huis; als je merkt dat er meer inzit, doorstampen, ook die laatste paar reps.

Ik ben ook van het bunkeren en doortrainen, maar ja, ik denk dat niet iedereen daar hetzelfde op reageert. Kijk, iemand met een 60-urige werkweek lichamelijke arbeid, plus 5x/week training, een gezond en actief verteringsfabriek, en een stevige bouw zal waarschijnlijk met meer junk afkunnen dan iemand met een kantoorbaantje, een wat mindere monsterbouw van zichzelf etc.

Ik ga maar weer eens door met mijn kantoorbaantje...

Als ik je verhaal goed lees, zijn we het dus eens met elkaar.
Dat spreekt voor je! :D

Ik zie hier wijze raadgevingen van Hum, zowel wat eten als training betreft. Allemaal juist wat hij zegt imo, alles vreten wat los en vast zit en je zal echt niet zo enorm veel dikker worden in een kuur en niet meer dan 2 dagen achter elkaar trainen, well said Hum!

Tnx. Dressed! :thumb:
Goed lezen, luisteren (naar anderen en je eigen lchaam), ervaring, en common sense, komen een heel eind éh?! :D

Ik weet nog niet hoe het wel precies moet, want dat is voor iedereen weer een beetje verschillend, maar ik heb wel al een verdomd goed idee hoe het niet moet! :rolleyes:

Eigenlijk is training heel simpel als je de basisprincipes volgt.
1. Zeer veel eten.
2. Zorgen dat je genoeg rust krijgt.
3. Je volledig focussen op de grote 5 basisoefeningen en de isolatieshit zoveel mogelijk links laten liggen. Dus proberen met zo weinig mogelijk oefeningen en energieverspilling de spierwinst te maximaliseren. Ik zie liever iemand 7 of 8 zeer zware sets op de basisoefeningen doen en dan naar huis gaan, dan dat hij 20 sets doet volgespekt met isolatie die hem geen stap verder brengt, zeer goed als je een beach boy wil zijn maar anders...

Eigenlijk is training heel simpel als je de basisprincipes volgt.
1. Zeer veel eten.
2. Zorgen dat je genoeg rust krijgt.
3. Je volledig focussen op de grote 5 basisoefeningen en de isolatieshit zoveel mogelijk links laten liggen. Dus proberen met zo weinig mogelijk oefeningen en energieverspilling de spierwinst te maximaliseren. Ik zie liever iemand 7 of 8 zeer zware sets op de basisoefeningen doen en dan naar huis gaan, dan dat hij 20 sets doet volgespekt met isolatie die hem geen stap verder brengt, zeer goed als je een beach boy wil zijn maar anders...
I know where You're coming from. :cool:

Maar ik snap ook dat vooral jonge gasten wat isolatie oefeningen willen.
Ik doe zelf ook graag eens een hammer of dumbbell curl, of een triceps push down.
Maar je moet de meeste energie in de compounds steken natuurlijk.
Ik vind het ook jammer dat sommige jongens die niks mankeren, een oefening als squat willen vervangen door "een andere oefening" omdat het anders zo "saai" word...
Ik stel voor om een extra kilo of 5 aan de halter te hangen, kijken hoe saai het is! :D
Als er blessures in het spel zijn, is het iets anders natuurlijk...
Ik had voor Sarge een mooi degelijk schema gemaakt met best wel wat variatie, niet alleen de "Big 5"
Een beetje armen, buik, en kuiten er in enzo.
Nogmaals, een schema zoals ik, en velen, dat vroeger deden.
En als ik nu de "muscle & fitness" en de "flex" en zo eens in kijk, dan is er (gelukkig) nog niet(s/veel) veranderd! :D

Ik begrijp wat je wil zeggen Hum, wat andere oefeningen doen is plezierig voor velen en daar is uiteraard niets op tegen, we doen het tenslotte voor de fun he!
By the way, ik ben dan toch maar een nieuw log gestart (kon het niet laten): Irish Heart log - check it out!

• Topic Starter Topic Starter
Time for some action; RUG/KUITEN

Trainingstijd 1.15 minuten.
opwarmen 5 minuten roeien

RUG/KUITEN

Deadlift
1x12x60
1x10x100
1x8x140
1x5x160
1x4x160

Chinnen
1x10
1x10
1x4+10 kg +3 x zonder(ging heel moeilijk)
1x9

Bor
Brede bovenhandse grip thumbless
1x8x80
1x7x80
1x8x80

Smalle onderhandse grip thumbless
1x10x60
1x8x70

Dumbbell row
1x10x36
1x8x40
1x8x42

vergeten te hyperen!:mad:

Kuiten
seated calf raise
1x15x50 heel langzaam allemaal uitgevoerd
1x15x55
1x15x69

Standing calf raise
1x15x90 heel langzaam allemaal uitgevoerd
1x13x90
1x12x90

Laatst bewerkt:
Goede training Sarge!:D

Laatst bewerkt:
Goede deadlifts!

Ja ja alles op de compounds, goed zo. Sterke deadlifts! Met zo'n programma ga je er komen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven