Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig met die deads man.

We moeten een keer een dead wedstrijdje houden..

roflol

Kijk zo moet een rugtraining eruit zien, goed man. ;)

Goede training sarge! Spijtig dat er niet zo'n gemotiveerde mensen zijn in mijn gym...

Die deads beginnen lekker te komen Sgt!

17620 * , is jou loggie al bekeken , dat is ook een prestatie op zich , mensen zijn toch nieuwsgierig wat er zich in jou log afspeelt , hoe zou dat nou komen;) sgt

including me off course

• Topic Starter Topic Starter
Ja ja alles op de compounds, goed zo. Sterke deadlifts! Met zo'n programma ga je er komen!
Goed bezig met die deads man.
We moeten een keer een dead wedstrijdje houden..
roflol
Kijk zo moet een rugtraining eruit zien, goed man. ;)
Goede training sarge! Spijtig dat er niet zo'n gemotiveerde mensen zijn in mijn gym...
Die deads beginnen lekker te komen Sgt!

Thanks beesten!

17620 * , is jou loggie al bekeken , dat is ook een prestatie op zich , mensen zijn toch nieuwsgierig wat er zich in jou log afspeelt , hoe zou dat nou komen;) sgtincluding me off course
Real progressie in dit log?

Over 2 weken onnatuuurlijke extra progressie de turbomotor staat aan maar moet nog een beetje op gang komen denk ik.;)

EDIT

OT: sterke training kerel ... ben benieuwd over enkele weken ;)

Laatst bewerkt:
Hehe trainingen zien er goed uit bro,
Volens mij maakt het ook niet zo veel uit dat jij de hyperextentions heb
gemist. Die deads maken dat wel goed

Definitieve schema mossad

Thanks Robke en Luppie ja die hyper is idd misschien overkill!
Ik heb mijn schema op advies van een aantal mensen aangepast dit gaat het worden;
dag 1Benen
dag 2Borst en buik
dag 3Rug/kuiten
dag 4Schouders/onderarmen
dag 5Armen buik

Dag 1Benen
Squat 1x20 1x10 1x8 1x6
Leg press 1x12 1x8 1x6
Romanian deadlifts 3x15. Goed doorzakken met een vaste holle rug
Barbell lunges 3x12
Leg extensions 3x12 1sec static hold aan de bovenkant
Seated leg curls 4x12 langzaam en geconcentreerd!

Dag 2Borst en Buik
Incline bench 1x12 1x10 1x8 1x6
Flat Db press 1x12 1x10 1x8 1x6
Chest dippen 1x10BW 1x8 BW+kg 1x6 BW+kg (weight belt)
Cross Cables 3x10 (optioneel als het lekker aanvoelt kan overgeslagen worden)
Buik
Gravitti boots 4x10
Side crunches 3x30 iedere zij

Dag 3 Rug kuiten
Deadlift 2x8-12 2x4-8
Chins 2x10 BW 2x6-8 BW+kg (weight belt)
Bent over rows 5x8 waarvan 3 sets breed bovenhandse grip en 2 sets smalle onderhandse grip.
Hyperextensions 4x10 (volpompen)
kuiten
Seated calve pushes 3x15 (langzaam! 6 seconden over de hele rep!)
Standing calve raises 3x15, zelfde als hierboven

Dag 4 Schouders/onderarmen
Military press 2x10-12hh 2x4-8 hh
Front raises 3 sets
Side raises 2x10 2x8
Bent over raises 3x10
(rugo oef)Barbell shrugs 4x8-12 hh

Onderarmen
Wrist curls met stang 4x15
Reverse wrist curl 4x12

Dag 5 armen en buik om en om pompen(triceps/biceps)
small grip bench press 4x10
Barbell curls4 x 10 hh
Skull crushers 3x12
Incline Db curls
Tricep pushdowns 4x10
Hammer curls 4x10

Ab straps
side crunches

Een mix van een aantal ervaren bodybuilders/powerlifters.
Hier ga ik kg`s op pakken(hoop ik)

ziet er goed uit kerel, nu knallen heh!
die rug training zag er ook vermakelijk uit trouwens :cool:

Ziet er goed uit Sgt. In eerste instantie dacht ik, wat een hoop assist werk, en maar 4 setjes compounds, maar het valt wel mee; ik bedoel je doet leg press na de squat. Niet onderdeel van de grote 5, maar wel een compound. Ik denk alleen dat ik zelf iets meer duw-oefeningen op de schouders zou pakken; alleen de MP is een duw-oefening, de andere 4 trek. Misschien een neck press of (one-arm) DB press oid. Ik snap dat het dan een beetje druk wordt, maar dan zou ik zelf een van de raises opofferen. Bovendien, na al die raises zijn je traps waarschijnlijk ook al aardig aan het verzuren, niet zozeer van het enorme gewicht maar van de hoeveelheid reps.

Je gaat hard ouwe! Lekker knallen op die compounds

Schouders/onderarmen!!

Thanks beesten! En Paljas bedankt weer voor je scherpe opmerking dit betekent dat je echt serieus mijn log leest en feedback geeft. Dit stel ik heel erg op prijs bro!De reden waarom ik geen ander press doe is omdat mijn schouder daar heel erg pijn van gaat doen om de een of andere manier(vroeger slijmbeurs ontsteking gehad).
Trainingstijd 55 minuten. Lekker voelde enorme pomp in mijn schouders.

week 1
Military press
10x40
10x45
8x50
6x60

Front raises
12x12
8x14
8x14

side raises
10x12
10x12
8x14

bent over raises
10x8
10x10
8x10

Barbell & Dumbbell shrugs superset
10x100 10x34
10x100 10x36
10x100 9x36
8x120 8x40

Wrist curls
12x40
14x40
10x40

Reverse wrist curl
6x20 fail
12x15
12x17,5
9x17,5

Alles in excel gezet zodat ik niet te grote stappen ga maken de komende tijd.
Morgen biceps/triceps/buik lekkere relaxtraining.

Laatst bewerkt:
Legpress is nog altijd geen compound he...

Lopen je voorste schouderkoppen achter? Aan je foto's te zien toch niet. Dus zou ik de
front raise gewoon laten vallen. Die worden bij tal van presses al genoeg belast. Je kan
deze dan vervangen door een upright row bv. Is lekker als pull oefening om achter een
mp te doen. Just a thought natuurlijk ;)

Shit ben je mij voorbij op de MP.
De reden waarom ik geen ander press doe is omdat mijn schouder daar heel erg pijn van gaat doen om de een of andere manier(vroeger slijmbeurs ontsteking gehad).
Neckpress kan ik inkomen, maar DB shoulder press ook? Dan zou je met MP ook last van moeten hebben, of pak je hem redelijk smal en voorwaarts?
Legpress is nog altijd geen compound he...

Dat dacht ik ook toen ik wilde zeggen dat hij wat weinig compound deed, maar voor ik wat zei dacht ik, misschien ook wel (weliswaar niet van de grote 5) want het gaat om meer dan een rotatie: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/LVSeatedLegPress.html
Compound
  • An exercise that involves two or more joint movements.
Dat is ook maar wat exrx ervan vind, maar wat is anders volgens jou een compound?

Front raises en inclines zou ik gewoon laten vallen, zeker met chemische hulp groeien die zo al als kool met de compounds. Idem eigenlijk voor alle (eigenlijk overbodige) oefeningen voor de voorarmen, maar goed dat moet je zelf weten. Ik zou gewoon wat meer sets pakken op de pressbeweging voor de schouders. Als je al wat last hebt gehad met de schouders zou ik zeker geen upright row doen, dat is pas een echte schouderverneuker.
Een goede schoudertraining bestaat imo uit slechts 2 oefeningen, superzware presses en wat side laterals er bij.

Shit ben je mij voorbij op de MP.

Neckpress kan ik inkomen, maar DB shoulder press ook? Dan zou je met MP ook last van moeten hebben, of pak je hem redelijk smal en voorwaarts?

Dat dacht ik ook toen ik wilde zeggen dat hij wat weinig compound deed, maar voor ik wat zei dacht ik, misschien ook wel (weliswaar niet van de grote 5) want het gaat om meer dan een rotatie: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/LVSeatedLegPress.html
Dat is ook maar wat exrx ervan vind, maar wat is anders volgens jou een compound?

Dumbbell shoulder press is net ietsje anders toch dan military en het is best mogelijk om last te hebben met de dumbbells en geen last bij de military.
Leg press is absoluut geen compound, een oefening op een machine kan nooit geen echte compound zijn trouwens.

Front raises en inclines zou ik gewoon laten vallen, zeker met chemische hulp groeien die zo al als kool met de compounds. Idem eigenlijk voor alle (eigenlijk overbodige) oefeningen voor de voorarmen, maar goed dat moet je zelf weten. Ik zou gewoon wat meer sets pakken op de pressbeweging voor de schouders. Als je al wat last hebt gehad met de schouders zou ik zeker geen upright row doen, dat is pas een echte schouderverneuker.
Een goede schoudertraining bestaat imo uit slechts 2 oefeningen, superzware presses en wat side laterals er bij.

disagree ... als je hem buiten schouderbreedte neemt, en je trekt hem niet hoger
dan je tepels is er niets mis met een upright row imo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven