Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ja alles op de compounds, goed zo. Sterke deadlifts! Met zo'n programma ga je er komen!
Goed bezig met die deads man.
We moeten een keer een dead wedstrijdje houden..
roflol
Goede training sarge! Spijtig dat er niet zo'n gemotiveerde mensen zijn in mijn gym...
Real progressie in dit log?17620 * , is jou loggie al bekeken , dat is ook een prestatie op zich , mensen zijn toch nieuwsgierig wat er zich in jou log afspeelt , hoe zou dat nou komensgtincluding me off course

Neckpress kan ik inkomen, maar DB shoulder press ook? Dan zou je met MP ook last van moeten hebben, of pak je hem redelijk smal en voorwaarts?De reden waarom ik geen ander press doe is omdat mijn schouder daar heel erg pijn van gaat doen om de een of andere manier(vroeger slijmbeurs ontsteking gehad).
Dat is ook maar wat exrx ervan vind, maar wat is anders volgens jou een compound?Compound
- An exercise that involves two or more joint movements.
Shit ben je mij voorbij op de MP.
Neckpress kan ik inkomen, maar DB shoulder press ook? Dan zou je met MP ook last van moeten hebben, of pak je hem redelijk smal en voorwaarts?
Dat dacht ik ook toen ik wilde zeggen dat hij wat weinig compound deed, maar voor ik wat zei dacht ik, misschien ook wel (weliswaar niet van de grote 5) want het gaat om meer dan een rotatie: http://www.exrx.net/WeightExercises/GluteusMaximus/LVSeatedLegPress.html
Dat is ook maar wat exrx ervan vind, maar wat is anders volgens jou een compound?
Front raises en inclines zou ik gewoon laten vallen, zeker met chemische hulp groeien die zo al als kool met de compounds. Idem eigenlijk voor alle (eigenlijk overbodige) oefeningen voor de voorarmen, maar goed dat moet je zelf weten. Ik zou gewoon wat meer sets pakken op de pressbeweging voor de schouders. Als je al wat last hebt gehad met de schouders zou ik zeker geen upright row doen, dat is pas een echte schouderverneuker.
Een goede schoudertraining bestaat imo uit slechts 2 oefeningen, superzware presses en wat side laterals er bij.
disagree ... als je hem buiten schouderbreedte neemt, en je trekt hem niet hoger
dan je tepels is er niets mis met een upright row imo.