MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks bro!

Nu niet...ik wil er graag 1 worden topper!:D

Inderdaad scherp blijven..

We zullen het zien..hoe ver ik kom met ijzeren discipline etc.

Thanks topper!

Op zich is het niet vreemd om doelen te stellen ze moeten idd bereikbaar zijn. Mijn lichaam reageert heel goed op krachttraining heb ik de laatste 3 maanden gemerkt dus wellicht is het mogelijk?

Thanks

Daarin verschillen wij van mening. Jij bent net zo lang als ik ben alleen jij oogt stukken kleiner - minder breed - minder breed op de foto. Iedereen heeft een andere bouw als ik 105 kg 10% fat weeg ziet dat er denk ik heel erg bruut uit.

Thanks bro..ik zal mijn best gaan doen om bij jou in de buurt te komen.
Zal moeilijk worden ben ik bang.

Thanks topper!

Hoeveel is maximaal mogelijk dan?

Ja idd...hoeveel denk jij dat mogelijk is dressed?

LOL? Gewoon blijven vreten dus..thanks.

LOL...hoeveel denk jij dat mogelijk is?

Thanks bro!

JA idd dat voorbeeld van het stuk vlees zet mij aan het denken.

Ofcourse!

En het maximale resultaat hebt bereikt?thanks!

Is er iets mis met mijn voedingsschemabro? Zo ja wat dan?

:roflol: Ik vind je nu al grappig.

Flower gaat rellen???:scratch:
Of vind je em echt grappig.

OT:
Nette training bro. Logisch dat je kapot was na al die sets deadlifts, damn!!
Goede maaltijden ook. Waarom altijd zuurdesem? vind je dat lekker, ik vind het persoonlijk neit te vreten.

Kan mij alleen maar aansluiten met de rest: top training.

Trouwens, ik denk dat je Dressed verkeerd heb geïnterpreteerd ;)
Dit begint na zijn opwarming gelijk met zijn low rep zware set en gaat dan naar
minder gewicht met meer reps. Omgekeerde pyramide dus ;)

• Topic Starter Topic Starter
Flower gaat rellen???:scratch:
Of vind je em echt grappig.

OT:
Nette training bro. Logisch dat je kapot was na al die sets deadlifts, damn!!
Goede maaltijden ook. Waarom altijd zuurdesem? vind je dat lekker, ik vind het persoonlijk neit te vreten.

Zuurdesembrood is supergezond.;

Het eten van volkorenbrood, kan leiden tot zink en ijzertekort. Door de aanwezigheid van fytinezuur, ook wel fytaat genoemd. Aldus de reactie van het blad Ortho die hiernaar een eigen onderzoek verrichtte.
Er zijn honderden artikelen te vinden in de vakliteratuur over de effecten van fytinezuur. Wetenschappers zijn het er over eens dat diëten op basis van granen en soja , die rijk zijn aan fytinezuur, bijdragen aan de wijdverbreide mineralentekorten. Maar wat is fytinezuur precies?

Wat is fytinezuur?
Fytinezuur is een ringvormige verbinding (inositolhexafosforzuur) met zes fosfaatgroepen. Het vervult in de natuur de rol van reservefosfaat in zaden. Tijdens het kiemproces wordt het enzym fytase gevormd, wat in staat is fytinezuur af te breken tot vrij fosfaat en inositol. Vrij fosfaat is nodig als bouwstof voor de jonge, snelgroeiende plant.
Omdat fytinezuur graag tweewaardige metaalionen zoals: calcium, magnesium, ijzer en zink bindt, kan voedsel dat rijk is aan deze stof zoals: volkorenbrood, tekort opleveren aan deze mineralen. Dit komt omdat de gebonden mineralen niet meer door de darmwand kunnen worden opgenomen. Extra vezels in volkorenbrood leveren dus een dure ontlasting op ‘verrijkt ’met ‘broodnodige’ mineralen, die niet opgenomen zijn.
Gezond eten met minder fytinezuur
De beste mogelijkheid om de inname van fytinezuur te verlagen:

• Zuurdesembrood is het beste alternatief. In monsters zuurdesembrood zijn lagere gehaltes fytinezuur gevonden. Dit hangt samen met het lange rijsproces van zuurdesembrood. Het enzym fytase, dat aanwezig is in tarwe, krijgt daardoor de kans fytinezuur af te breken. De rijstijd van zuurdesembrood is meestal 4 uur.
Kan mij alleen maar aansluiten met de rest: top training.

Trouwens, ik denk dat je Dressed verkeerd heb geïnterpreteerd ;)
Dit begint na zijn opwarming gelijk met zijn low rep zware set en gaat dan naar
minder gewicht met meer reps. Omgekeerde pyramide dus ;)

Thanks bro, er zijn dan idd meerdere mogelijkheden. Bij de deadlift leekt het mij verstandig het op deze manier te doen.
Morgen ga ik dropset schouders doen op de pyramide manier.

nog aanvulllende info;Waarom zuurdesem i.p.v. gist?

Gedesemd brood verdient de voorkeur boven brood met gist, omdat het gezonder is, lichter verteerbaar, langer houdbaar, smakelijker en een samenhangende, elastische structuur bezit (minder kruimels bij het snijden). Gist wordt fabrieksmatig bereid als bijproduct van de brouwerijen, branderijen en spiritusfabrieken. Daar het hier steeds een z.g. ‘reincultuur’ betreft (Dit is het voortkweken van een ge?soleerde gistcel in een steriele voedingsbodem zodat men uitsluitend gistcellen krijgt van één soort) kan men moeilijk spreken van een natuurlijk product.

De gistcel is evenals de bacterie, een micro-organisme. Micro-organismen behoren tot de zeer primitieve levensvormen, welke zich door deling vermenigvuldigen. De gistcel leeft van suikers, meelstoffen en cellulose en scheidt als eindprodukt van zijn stofwisseling alcohol en koolzuur af.

Er is dus sprake van een omzetting. De gistcellen maken dus alcohol en dit verklaart waarom gist een bijprodukt van bovengenoemde industrieën. Het is echter de koolzuur die het deeg doet rijzen.

Zuurdesem of zuurdeeg verschilt in zoverre van gist, dat hierbij geen sprake is van een z.g. ‘reincultuur’ , maar van een volkomen natuurlijk proces. Zuurdeeg wordt in tegenstelling tot gist, al duizenden jaren gebruikt en is waarschijnlijk op toevallige wijze ontdekt. Het is gewoon brooddeeg zonder gist, dat men heeft laten verzuren (‘bederven’), door het enige dagen te bewaren. Het bevat diverse soorten microorganismen, waaronder de melkzuur-bacterie en bepaalde gistcellen die op spontane wijze in het deeg zijn beland. Het zijn de gistcellen die ook bij het zuurdeeg het rijzen bepalen, terwijl het afscheidingsprodukt van de melkzuurbacterie (het z.g. melkzuur) verantwoordelijk is voor de zure smaak. Melkzuur is een natuurlijk conserveringsmiddel en zeer gezond.

Wanneer het zuurdesem niet op de juiste wijze wordt bereid, gaat het melkzuur teveel overheersen en blokkeert het de ontwikkeling (vermenigvuldiging) van de gistcellen. In dat geval krijgt men een brood met een scherpe zure smaak dat nauwelijks gerezen is.

Uit oogpunt van gezondheid kan dit een goed brood zijn, maar slechts weinigen zullen waardering hebben voor de zure smaak en massieve samenstelling.

De micro-organismen kunnen op spontane wijze in het brood belanden, omdat zij overal voorkomen, in de lucht, in het water, in de aarde, op alle gebruiksvoorwerpen, zelfs aan onze pas gewassen ‘schone’ handen. De samenstelling van het micro-organisch leven kan van plaats tot plaats verschillen.

Heee mossad wat doe je me aan... moet ik nog gaan lezen ook :p

je lijkt wel een tikgeit man pfffff idd wat een verhalen - mooie deads sgt

waar haal je dat zure brood dan?

zuurdesembrood bro,

Bij de natuurwinkel en koop er gelijk een paar en vries ze lekker in.
Het is wel duurder dan gewoon brood bij de bakker......

Donderdag Rug en uitgebreide buik sessie

Gravitti Boots
4x10

Straight leg hip raise
4x12

Deadlift Compound

10x60
10x100
10x100
6x120
6x120
3x140
3x150
1x160

Chinnen breed bodyweight Compound thumbless

1x10
1x10
1x9
1x8

BOR

1x10x60
1x8x70
1x8x70
1x8x70

Dumbbell rows Compound thumbless

1x10x38
1x8x38
1x8x38
1x8x38

Side crunches (toetje)
3x30 ieder zijde

Op advies van velen meerdere setjes deadlift gedaan toppers!
Ik was hierna wel helemaal stuk en moest mijzelf letterlijk door de verdere training heen slepen. Hierdoor 1 oefening minder gedaan voor de rug. Tevens heb ik de bor weer toegevoegd op advies van velen.

Thanks beesten...over en sluiten sergemoss is kapot.

Zo,goede training. En thumbless rows; goed je grip. Lekker dat brood en idd nog gezond ook.:D

Zo,goede training. En thumbless rows; goed je grip. Lekker dat brood en idd nog gezond ook.:D

Thanks bro...eet je het ook wel eens?
Zou je svp niet mijn trainingen willen citeren...anders krijg je van die ellenlange pagina`s met dezelfde trainingen in een log.THANKS!

Wtf gabber piet, wat is dat nou voor avatar :D.

Maar hoe zit het nou met die squats, deed jij nou parallel of atg squats?
En als je parallel doet is dit dan dat de hams, quads of midden bovenbeen parallel t.o.v. de grond?

Zie net de pics van je interieur... ziet er strak uit kerel, mooie bank.

Trouwens nog over schoenen om in te squatten, ik heb hele zware bergschoenen... je weet wel, als je van een berg valt dat alles breekt behalve je voeten. Zou deze schoen niet wat zijn? Mega stevige zool en hak.

Wtf gabber piet, wat is dat nou voor avatar :D.

Maar hoe zit het nou met die squats, deed jij nou parallel of atg squats?
En als je parallel doet is dit dan dat de hams, quads of midden bovenbeen parallel t.o.v. de grond?

Zie net de pics van je interieur... ziet er strak uit kerel, mooie bank.

Trouwens nog over schoenen om in te squatten, ik heb hele zware bergschoenen... je weet wel, als je van een berg valt dat alles breekt behalve je voeten. Zou deze schoen niet wat zijn? Mega stevige zool en hak.

Gabbers
Ik was vroeger ook gabber toen ik 16 was(1993). Gabbers zijn cool!;)

Squatten
Het gaat er juist om dat je zo plat mogelijk op de grond staat met squatten. Dus geen dikke zool of hak. Bijvoorbeeld all stars zijn hele goede schoenen om mee te squatten.
Mijn houding is als volgt bij het squatten;

- voeten schouderbreedte
- tenen 15 % naar buiten gericht
- handen behoorlijk ver op de stang
- stang ligt lekker op mijn rug spieren en niet in mijn wervels
- ik ga wel erg diep maar net niet een ass to the grass zoals op dat filmpje
- ik veer ook niet als een gek maar zet het even op slot beneden zodat ik veel kracht uit mijn bovenbenen pak.
- als ik naar boven ga doe ik mijn ellebogen naar voren

Maandag zal ik het filmen en ben ik benieuwd naar jullie meningen hierover.

Citeren trainingen
Thanks topper.....wanneer is nou de dag van je laatste avatar. Neem er eens eentje van een mooie vrouw.

Karma;

Er zijn een aantal karmasletten die mij hebben gevraagd waarom ik geen karma uitdeel.
Dat komt omdat ik het een vreemd systeem vind en daar niet aan meedoe omdat ik geen status daaraan hoef te ontlenen.

Flinke training sarge! :thumb:

Ik denk dat je zeker op de goede weg bent met je weg te vinden in hoe je moet/wilt trainen.
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit...
Vroeger(?!) was dat makkelijk voor me.
Gewoon een basisschemaatje en knallen maar!
Maar tegenwoordig moet ik op meer dingen letten.
Vooral m'n herstel moet ik in de gaten houden, en ook is mijn conditie niet wat hij ooit was...
Maar ik begin al een beetje een idee te krijgen.
Wat jij doet: kennis, tips, wetenswaardigheden, enz. absorberen, en dan toepassen zoals het jou het beste lijkt, is "the way to go" volgens mij.

Damn, misschien haal je zelfs je doelstellingen wel binnen de tijd! :D

Positieve vibes man! Thanks voor je motivatie..dit geeft extra power om straks tijdens de schouder/triceps/traps/kuiten training helemaal los te gaan.

Fijne dag verder toegewenst hummer.

Positieve vibes man! Thanks voor je motivatie..dit geeft extra power om straks tijdens de schouder/triceps/traps/kuiten training helemaal los te gaan.

Fijne dag verder toegewenst hummer.
Een rustdag nog wel! ;)
Allez, op wat huishoudelijke taken na dan... :(
Buffel ze éh! :thumb:

Tsjok tegen mossad;

Je ziet er nog niet bruut uit kijk naar mij ik weeg 114 kg

Sgtmossad tegen Tsok;

Daarin verschillen wij van mening. Jij bent net zo lang als ik ben alleen jij oogt stukken kleiner - minder breed - en veel minder breed op de foto. Iedereen heeft een andere bouw als ik 105 kg 10% fat weeg ziet dat er denk ik heel erg bruut uit dan jij.

Ik vind je nu al grappig zegt flowergirll tegen sgtmossad.
Hiermee bedoelde ze dat het belachelijk is dat ik denk dat ik er bruter uitzie dan haar "vriendje" tjok.

Ben benieuwd naar jullie meningen kijken vergelijk(zijn benen zijn wel beter vind ik rest absoluut niet)

Tjok 1,96 114 kilo
http://dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=32505

Sgtmossad 1,96 98 kilo
[Link niet meer beschikbaar]

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven