AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb het al eens eerder gezegd: verdomd breed in de schouders sarge :thumb:

Misschien zitten Tsjok z'n extra kilo's in z'n broek, en is z'n meisie daarom zo gek op 'm..? ;)

Alle ecto's hebben een goede rugpose ivm slank middeltje.

Laatst bewerkt:
Tsjok tegen mossad;

Je ziet er nog niet bruut uit kijk naar mij ik weeg 114 kg

Sgtmossad tegen Tsok;

Daarin verschillen wij van mening. Jij bent net zo lang als ik ben alleen jij oogt stukken kleiner - minder breed - en veel minder breed op de foto. Iedereen heeft een andere bouw als ik 105 kg 10% fat weeg ziet dat er denk ik heel erg bruut uit dan jij.

Ik vind je nu al grappig zegt flowergirll tegen sgtmossad.
Hiermee bedoelde ze dat het belachelijk is dat ik denk dat ik er bruter uitzie dan haar "vriendje" tjok.

Ben benieuwd naar jullie meningen kijken vergelijk(zijn benen zijn wel beter vind ik rest absoluut niet)

Tjok 1,96 114 kilo
http://dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=32505

Sgtmossad 1,96 98 kilo
[Link niet meer beschikbaar]

Vriend van het meisje met de bloemen of niet, ik vindt het lichaam van Tsjok niet zo bijzonder (no offence Tsjok), zou goed kunnen worden moest hij aan hardheid winnen maar nu lijkt hij mij nogal waterig.
Vindt persoonlijk het lichaam van de sgt er beter uitzien. Gewicht van een mens zegt niet alles, je kan best minder wegen en toch een beter lichaam hebben.

Is gewoon de lichaamsbouw.. Verschil tussen Mossad en Tsjok..

Karma;

Er zijn een aantal karmasletten die mij hebben gevraagd waarom ik geen karma uitdeel.
Dat komt omdat ik het een vreemd systeem vind en daar niet aan meedoe omdat ik geen status daaraan hoef te ontlenen.

Tsjok tegen mossad;

Je ziet er nog niet bruut uit kijk naar mij ik weeg 114 kg

Sgtmossad tegen Tsok;

Daarin verschillen wij van mening. Jij bent net zo lang als ik ben alleen jij oogt stukken kleiner - minder breed - en veel minder breed op de foto. Iedereen heeft een andere bouw als ik 105 kg 10% fat weeg ziet dat er denk ik heel erg bruut uit dan jij.

Ik vind je nu al grappig zegt flowergirll tegen sgtmossad.
Hiermee bedoelde ze dat het belachelijk is dat ik denk dat ik er bruter uitzie dan haar "vriendje" tjok.

Ben benieuwd naar jullie meningen kijken vergelijk(zijn benen zijn wel beter vind ik rest absoluut niet)

Tjok 1,96 114 kilo
http://dutchbodybuilding.com/gallery/showgallery.php?cat=500&ppuser=32505

Sgtmossad 1,96 98 kilo
[Link niet meer beschikbaar]

:rolleyes: Get a life, in plaats van je met deze 'concurrentiestrijd' bezig te houden. Wat is je doel hiermee, dat iedereen zegt hoe MASSIVE je bent en dat Tjok niets is? Ik vond het belachelijk dat je over jezelf zegt dat je er heel erg bruut uitziet (uit gaat zien). Made me laugh, ja.

Is moeilijk te vergelijken imo. Maar train nou maar gewoon door, met je gezeik elke keer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het al eens eerder gezegd: verdomd breed in de schouders sarge :thumb:

Misschien zitten Tsjok z'n extra kilo's in z'n broek, en is z'n meisie daarom zo gek op 'm..? ;)
Dat zal het zijn idd bro! Die schouders komt door het jarenlange kickboksen. De laatste 5 minuten van de training je armen omhoog houden in een jesus vorm en dan 5 minuten lang hele kleine rondjes draaien.
Daar heb je geen dumbbells voor nodig om te groeien....au..

Alle ecto's hebben een goede rugpose ivm slank middeltje.

LoL 1,96 /98 kilo met 12% bf ecto? Is geen massive builder maar zeker geen ecto.

Vriend van het meisje met de bloemen of niet, ik vindt het lichaam van Tsjok niet zo bijzonder (no offence Tsjok), zou goed kunnen worden moest hij aan hardheid winnen maar nu lijkt hij mij nogal waterig.
Vindt persoonlijk het lichaam van de sgt er beter uitzien. Gewicht van een mens zegt niet alles, je kan best minder wegen en toch een beter lichaam hebben.

Thanks bro...that are exactly my words bro.

Is gewoon de lichaamsbouw.. Verschil tussen Mossad en Tsjok..

100% eens. Dat probeer ik ook duidelijk te maken dat iederee verschillende lichaamsbouw heeft en dat de een er bruter uitziet met een bepaald lichaams gewicht dan de ander.

:rolleyes: Get a life, in plaats van je met deze 'concurrentiestrijd' bezig te houden. Wat is je doel hiermee, dat iedereen zegt hoe MASSIVE je bent en dat Tjok niets is? Ik vond het belachelijk dat je over jezelf zegt dat je er heel erg bruut uitziet (uit gaat zien). Made me laugh, ja.

Jij reageert in mijn log met een synische opmerking en ik heb je gevraagd in een personal message waarom je dat hebt gedaan. Als je goed had gelezen had je bovenstaande niet geschreven. Ik heb gezegd dat ik er massiever uitzie dan Tsjok en nooit beweerd dat Tjok niets is.
Jammer dat je probeert om bonje te maken in mijn log. Typisch vrouwen he er komt eens een keer eentje in mijn log en gelijk met negatieve vibes.
Ik zal het nog een keer uitleggen (blond?) ; iedereen heeft een verschillende lichaamsbouw de een ziet er bruter uitmet een bepaald lichaams gewicht dan de ander. Zie onderstaande tekts;
Origineel gepost door Tjok [Afbeelding niet meer beschikbaar]
105kg @ 10% @ 1.96 is nog lang niet beestig te noemen, imo. Moet toch richting de 120 @ 10-12% gaan voordat het een beetje beestig begint te worden.

orgineel gepost door sgtmossad
Daarin verschillen wij van mening. Jij bent net zo lang als ik ben alleen jij oogt stukken kleiner - minder breed - en minder breed op de foto. Iedereen heeft een andere bouw als ik 105 kg 10% fat weeg ziet dat ik er erg bruut uit ga zien

Ik vind dat ik met bovenstaande tekst niks opscheppends heb gezegd.
En jezelf een doel voorhouden -105kg met 10% BF- is niks mee toch?
Dat doe ik omdat het belangrijk voor mij is om niet zomaar doelloos te gaan trainen.

Is moeilijk te vergelijken imo. Maar train nou maar gewoon door, met je gezeik elke keer.

Helemaal mee eens bro. Gewoon rossen met die handel ijzer vreten,

O ja nog een ding get a life??

LOL LOL ik heb al een fantastisch leven.

Geloof mij dat ik een heel mooi leven heb en dat er weinig mensen zijn die zo leven als ik doe momenteel......

Ok.

4 February 2009 22:03
,

Right back @ ya! Tel. is bijna klaar... Pffffffffff.
,
4 February 2009 22:00
,

Kuskuskus!

,
24 January 2009 01:10
,

Haha, dat doe ik natuurlijk expres. :D Je ziet het trouwens wel vaker bij DBB'ers.

,
24 January 2009 01:04
,

Praat je soms veel met belgen? Je wordt steeds belgischer... :p

,
24 January 2009 01:03
,

Mercikes dan. :)

,
24 January 2009 01:02
,

Dat kan wel zo zijn maar ik vind het zeker niets om je voor te schame
,
24 January 2009 01:00
,

Lieverd, m'n rugJE is precies hetzelfde als op de vorige foto. Als je lief bent mag je 'm morgen in het groot zien (de foto) en vergelijken met de vorige. Het trekt op niets. :D
,
24 January 2009 00:57
,

Ik meen het, best impressive. Snap niet hoe je rug zo wordt met de hoeveelheid oefeningen die je ervoor doet. (eigenlijk bijna alleen deadliften)
,
24 January 2009 00:55
,

Wat een heerlijk sarcasme. :rolleyes-in-het-kwadraat:
  • [Link niet meer beschikbaar]
,
24 January 2009 00:53
,

Je rug komt wel goed uit zeg!

LoL,

Dit is wel heel erg zeg. Ik maakte een geintje over dat het een stelletje.
Wat schept mijn verbazing het is echt een stelletje..
Wel schattig dat ze het opneemt voor haar dbb vriendje...

Kinderen ga alsjeblieft verder met jullie huiswerk en val mij niet meer lastig in dit log.

stop de haat sarge, het siert je niet!

haha, wie de bal kaatst.......
Mooie dingen dit.

Welke haat. Die chick begint mij uit te lachen in mijn log omdat ik in haar ogen iets over haar vriendje heb gezegd. Dat is toch kinderachtig!

Ik heb geen haat bro en al helemaal niet op het internet. Vind het alleen maar humoristisch

Welke haat. Die chick begint mij uit te lachen in mijn log omdat ik in haar ogen iets over haar vriendje heb gezegd. Dat is toch kinderachtig!

Ik heb geen haat bro en al helemaal niet op het internet. Vind het alleen maar humoristisch

Ik lach je uit omdat je air mij niet aanstaat, sgt., en omdat je jezelf bruut vindt. Dat vind ik humoristisch.

En ik lach je uit omdat je een hele pagina besteedt aan mij en Tjok. :roflol:

Bruut

Air

A) Ik heb air inderdaad heel veel air !zoals je hebt kunnen zien op mijn avatar ; nike air max met een dubbelzijdige aussie.

Bruut

B) Ik heb nooit gezegd dat ik superbruut ben. Maar dat ik hiervoor al aan je proberen uit te leggen alleen blijkbaar begrijp je het niet?
Wellicht dat iemand anders je kan helpen het uit te leggen d.m.v voorlezen? Welke kapper heeft je vriendje wat een bruut kapsel:D

:D:DDe reden waarom ik een hele pagina aan jou besteedt is omdat je in je handtekening hebt gezet dat je de DBB sl*t bent.
Vraag mijzelf nogmaals af waarom? Wellicht dat andere lezers van mijn log hier ook iets aan hebben .....................:D:D:D

Verkiezing van voor jouw tijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven