g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gaat jou wel lukken kerelnetjes.
je begrijpt natuurlijk wel dat het WAR is tussen jou en mij.
Ik wil je ownen, ik ben gretig!
![]()

Aaaaaaah!!!
Je bent afgeweken van je schema!
Instinctief trainen, moet kunnen...![]()

Bedankt voor al julle reacties weer beesten. Leuk om te zien dat ik een paar zeer trouwe logbezoekers heb die mij feedback geven!
Dressed Black IRA kingsquatsessie
Dit staat er vandaag op het programma voor de 2e keer benen deze week.
Ik hoop dat ik nog kan lopen naar mijn auto na de training.
Squats only
stap 1)3- 4 warm up sets
Stap 2) 6 sets van 3-8 reps(omgekeerde pyramide waarbij het zwaarste gewicht dus eerst komt)
Stap 3) 2 sets van 15-20 reps

Dressed black kingsquat sessie;
Squats only below parallel
week 1
amuze Warming up
10x60
10x60
10x60
Hoofdmenu
8x90
8x100
8x100
6x110
6x110
6x120 2ass
4x130 2ass
5x140 3ass
Napomp toetje ATG squats
15x90 2ass
15x70 3ass
Duizelig en aangeslagen kwam ik de sportschool uit. Zwetend en lekker rillend.
Eenmaal thuis kreeg ik oprispingen en een duizelig gevoel. Had echt het idee dat ik moest kotsen boertjes en zo laten. God zij dank niet gebeurd lekkere warm douche gepakt en een wheyshake met havermout en honing(snelle suikers). Nu voel ik mij heerlijk en voldaan. Het is wel een vreemd gebeuren; 50 minuten onder een squat rek staan.
Vooral de laatste twee setjes zijn dodelijk; Dressed had mij al gewaarschuwd.
t*ring wat deden die pijn vooral op je longen....
Volgens mij heb je stap 2 niet correct uitgevoerd Mossel.Squats only
stap 1)3- 4 warm up sets
Stap 2) 6 sets van 3-8 reps(omgekeerde pyramide waarbij het zwaarste gewicht dus eerst komt)
Stap 3) 2 sets van 15-20 reps
Thanks man.
Thanks Beest! Het is idd moordend zeg bizar gewoon.Formidabele squatsessie sarge, alle respect van mij. Ja die laatste 2 setjes zijn moordend, ze halen het laatste beetje energie er uit.You're a true commando!
LoL, het is echt heerlijk die turbo....wil er niet aan denken dat die straks weg isgaat goed zo te zien..............wen er maar niet aan hehehehehe
. Volgende week komt de dubbele in werking volgens mij.Klopt bro ik heb het opbouwend gedaan. Er was potverdomme niemand op de bovenste verdieping in mijn gym---> dus geen spotters.Volgens mij heb je stap 2 niet correct uitgevoerd Mossel.
Desalniettemin goede training, probeer ook eens te beginnen met zwaar gewicht en dan afbouwen naar lichter gewicht met meer herhalingen.
Stap 3 zorgt dan voor pomp, herstelbevordering en doorbloeding.

Het schema dat je hebt van DB is een massa/pomp methode.
De 5-8 herhalingen die je als eerst doet zijn een ideale kracht/massa combi. De 15-20 herhalingen (met een logischerwijs lichter gewicht, zoals je zelf ook hebt gemerkt) aan het einde is een zogenaamde ‘finisher’.
De spiervezels die je nog niet echt bereikt had met die sets van 5-8 herhalingen krijgen nu nog een extra stimulans.
Bovendien bevorderen dit soort hoge herhalingen sets aan het einde de doorbloeding en daarmee het herstel.
Neurologisch gezien hebben zwaardere lage herhalingen sets voorafgaande een positieve invloed op nakomende lichtere/ hogere herhalingen sets.
Dit heeft 2 redenen:
1. De zware sets hebben de ‘neuromusculaire efficientie’ verhoogd.
2. De zwaardere sets hebben de gevoeligheid van de zogenaamde ‘inhibiting feedback mechanisms’ vermindert.
Om het simpel te zeggen, bepaalde ingebouwde noodrem-systemen ter bescherming van het lichaam worden minder snel actief, waardoor je een stapje verder kunt gaan.
Deze ‘inhibiting feedback mechanisms’ hebben te maken met de autonome terugkoppeling tussen de spieren, motorisch zenuwstelsel en de hersenen.
Met de vermindering gevoeligheid inhibitoren bedoel ik de verminderde reactie gevoeligheid van dit soort sensoren.
Dit is met name een biochemisch iets en kan ook door drugs of bepaalde stoffen die in noodsituaties door de hersenen worden afgegeven worden veroorzaakt.
Bijvoorbeeld dat ineens iemand zijn kind onder een auto kan krijgen door deze op te tillen.
Bij dit laatste (inhibiting feedback mechanisms) werkt over het algemeen:
Dus zwaar beginnen en dan percentage gewijs afbouwen ten opzichten van 1rm%.
- 1x 90%, 3-5x 85%, 5-8 x80%, 8-12x70% en 12-15x60% veel beter dan omgekeerd.
Thanks beest jij zit op 200 kg 1hh dus ik moet bijblijven bro!
Thanks Seagal! Voelde ook bruut vooral die 140 kg 3plakken van 20 kg idere zijde en de stang die een beetje begint te buigen echt kicken.