Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zo hé lekker weer XL! Een training waar je zeker apetrots op mag zijn! :thumbs::thumb:

De vooruitgang is al groot hoor, ik zou er een oefening uitpikken maar ze zijn allemaal sterk, goed gedaan sarge!
Niet mee eens Dressed...
Ik vind het een ijzersterke training, waarmee hij me eigenlijk een beetje verbaasd.
Wat een kracht man!
Als dat zo doorgaat in z'n kuurtje, wil ik het ook wel eens proberen!
:jk:
Maar toen ik die incline curls zag, dacht ik even dat hij een stukje van zijn vriendin d'r log had gecopiëerd... :D

Beresterk Sarge!
Eeuh, Xtra...
Nogmaals, die incline curls vind ik een beetje zwak in vergelijking met de rest.
Maar verder, klasse hoor. :thumb:

P.s. ik heb me een beetje ingehouden met de smilies! ;) :D :rolleyes: :p :o :roflol: :jk:

Sterke bench mossad! gaat erg lekker ;)

Niet mee eens Dressed...
Ik vind het een ijzersterke training, waarmee hij me eigenlijk een beetje verbaasd.
Wat een kracht man!
:jk:
Maar toen ik die incline curls zag, dacht ik even dat hij een stukje van zijn vriendin d'r log had gecopiëerd... :D

Beresterk Sarge!
Eeuh, Xtra...
Nogmaals, die incline curls vind ik een beetje zwak in vergelijking met de rest.
Maar verder, klasse hoor. :thumb:

P.s. ik heb me een beetje ingehouden met de smilies! ;) :D :rolleyes: :p :o :roflol: :jk:

Ik denk dat hij het wat speelt zoals het moet Hum en de incline pakt voor wat ze is, een isolatieoefening waarbij je niet moet overdrijven met het gewicht en zuiver op de vorm moet letten. Verder zal de normale curl hem al serieus vermoeid hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.065
zware training! 100 Bench FTW!! Netjes!
De vooruitgang is al groot hoor, ik zou er een oefening uitpikken maar ze zijn allemaal sterk, goed gedaan sarge!
Zo hé lekker weer XL! Een training waar je zeker apetrots op mag zijn! :thumbs::thumb:
Sterke bench mossad! gaat erg lekker ;)
Thanks beesten leuk om te lezen dat mensen enthiosiast zijn als je hebt getraind. Ik duik zometeen even in jullie loggen...ik werd al jaloers op dressed zijn dumbbell shoulders press ziek echt ziek gewoon.:D

Niet mee eens Dressed...
Ik vind het een ijzersterke training, waarmee hij me eigenlijk een beetje verbaasd.Wat een kracht man!
Maar toen ik die incline curls zag, dacht ik even dat hij een stukje van zijn vriendin d'r log had gecopiëerd... Beresterk Sarge!Eeuh, Xtra...
Nogmaals, die incline curls vind ik een beetje zwak in vergelijking met de rest.Maar verder, klasse hoor. :thumb:P.s. ik heb me een beetje ingehouden met de smilies! ;) :D :rolleyes: :p :o :roflol:
Barbell curl met 50 kg waren de laatste 2 hh gooi en smijt werk.
De incline dus een schuin bankje armen een beetje naar buiten heb ik heel langzaam uitgevoerd. De laatste set met 12 kg kon ik nog met moeite de laatste 2hh eruit persen. Voor de beweging terug heb ik heel langzaam uitgevoerd en geloof me hum neem dat maar van dit "jonge broekie" aan dat je niet veel hoger hoef te zitten met KG althans ik niet.
Dit zijn ook oefeningen waarbij mijn uitvoering perfect is.
Ik twijvel alleen nog over mijn techniek bij de DL en BOR.
Dit ga ik posten deze week in mijn log...en side raises heb ik een kleine twijvel over.

Ik denk dat hij het wat speelt zoals het moet Hum en de incline pakt voor wat ze is, een isolatieoefening waarbij je niet moet overdrijven met het gewicht en zuiver op de vorm moet letten. Verder zal de normale curl hem al serieus vermoeid hebben.
Dat is de reden waarom ik de biceps/triceps dag uit mijn schema heb gesloopt en heb vervangen voor een 2e dag benen trainen per week.
Ik blijf isolatie wel goed vinden om fine te tunen maar het is idd bijzaak.
Maar absoluut nodig als BB-er!

Je bent goed bezig bro, facking jaloers op je bench!

Blij te lezen dat je toch "all out" was gegaan op de inclines! :D

Brute inclines mother****er, nog 2 reps erbij en je bent over m'n PR.
Dumbbell presses daar kunnen nog wel een kilo'tje of 4 bij ;)
Barbell curls gaan ook lekkah.

Wrede incline bench bro;)

Damn nice bench Sarge! :thumbs:
Wel inderdaad een wat mindere Incline Dumbbell Curls, maar goed, je was waarschijnlijk kapot tegen het einde in. :p

kanker die incline man, damn his shoulders ;)

• #1.072
Je bent goed bezig bro, facking jaloers op je bench!
hoeft niet bro ik speel vals. Over 3 weken ga ik nog wat meemaken. Dan is de k- echt goed ingekickt.

Brute inclines mother****er, nog 2 reps erbij en je bent over m'n PR.Dumbbell presses daar kunnen nog wel een kilo'tje of 4 bij ;)Barbell curls gaan ook lekkah.
****...hell yeah ik moet minimaal Loo zijn PR pakken....light weight baby ****ing light weight. **** it next time zelfde volgorde. Verhogen op incline doe ik volgende week nog niet maar wel verhogen op de dumbbells.
Thanks beest jij kijkt altijd scherp mee stel ik erg op prijs!

Thanks man!
Damn nice bench Sarge! :thumbs:
Wel inderdaad een wat mindere Incline Dumbbell Curls, maar goed, je was waarschijnlijk kapot tegen het einde in. :p
Wtf zijn de incline dumbbells zo slecht dan? Ik doe ze super geconcentreerd en langzaam? Moet die biceps echt meer slopen dus....
Thanks man.

kanker die incline man, damn his shoulders ;)
LoL, Thanks beest nu nog die squat op fatsoenlijke gewichten krijgen!

Als je kracht zo hard omhoog gat, wel goed oppassen voor je aanhechtingen en pezen...

P.s. hoor wie het zegt... :o

• #1.074
Voeding

Voeding/verzorging maandag

Pillen
Multivitamine 2x van solgar (rolls royce van de vitaminepillen)
50 gram dianabol
1x visoliecap
1x bruistablet vitamine C
2x zuigtabletten zink

Creme
Strieecreme 2x ingesmeerd vandaag.

Voeding
7.00 uur whey,havermout,melk,banaan,lijnzaadolie shake
9.30 140 gram kipfilet 4 zuurdesembrood 35 gram amandelen
13.30 150 gram rijst 150 gram kabeljauwfilet 130 gram wortelen
TRAINEN light weight baby
Whey shake met havermout
16.00 150 gram tonijn 150 gram rijst 1appel 1 lenteuitje lightmayonaise 200 gram gemengde groenten
18.30 200 gram tartaar 4 zuurdesembrood lightketchup en light mayonaise.
21.15 500 gram magere kwark met een handje Goij bessen
23.00 XXL night proteine shake

Laatst bewerkt:
Goed Bezuuuug!

Ik mis de bruistabletten voor je gebit man!

J.k

Klinkt lekker, ben ook van plan eens zuurdesem te proberen.. smaakt dat beetje?

XXL night proteine shake ....is dat spul inmiddels klontvrij?

• #1.079
Goed Bezuuuug!
Ik mis de bruistabletten voor je gebit man!
J.kKlinkt lekker, ben ook van plan eens zuurdesem te proberen.. smaakt dat beetje?
Het is het lekkerste en beste brood wat er is! Gewoon een aantal broden kopen vers bij de natuurwinkel en invriezen. Elke keer een paar sneetjes in de magnetron en kakelvers.
XXL night proteine shake ....is dat spul inmiddels klontvrij?
Nou niet echt ik moet mijn shaker met melk erin draaien en dan de proteine er in gooien anders klont het vreselijk. Maar het smaakt echt heel lekker vooral de aarbeien smaak.

Geloof me, dat is het niet :(
Je eet kwark en 2 uur later een casseïne shake, is dat bewust? Zoja met welke reden?
Ja het zijn allebeid langzame casseine eiwitten....
Ik vreet het eerlijk gezegd omdat het makkelijk is...
Kan jij daar of iemand anders advies over geven?
Kan ik beter om 9.00 bijvoorbeeld 7 eieren (alleen de eiwitten) eten?

Voeding/verzorging maandag

Pillen
Multivitamine 2x van solgar (rolls royce van de vitaminepillen)
50 gram dianabol
1x visoliecap
1x bruistablet vitamine C
2x zuigtabletten zink

Creme
Strieecreme 2x ingesmeerd vandaag.

Voeding
7.00 uur whey,havermout,melk,banaan,lijnzaadolie shake
9.30 140 gram kipfilet 4 zuurdesembrood 35 gram amandelen
13.30 150 gram rijst 150 gram kabeljauwfilet 130 gram wortelen
TRAINEN light weight baby
16.00 150 gram tonijn 150 gram rijst 1appel 1 lenteuitje lightmayonaise 200 gram gemengde groenten
18.30 200 gram tartaar 4 zuurdesembrood lightketchup en light mayonaise.
21.15 500 gram magere kwark met een handje Goij bessen
23.00 XXL night proteine shake

**** what een voeding..ik moet echt op me zelf gaan wonen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven