Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet mee eens Dressed...De vooruitgang is al groot hoor, ik zou er een oefening uitpikken maar ze zijn allemaal sterk, goed gedaan sarge!

Niet mee eens Dressed...
Ik vind het een ijzersterke training, waarmee hij me eigenlijk een beetje verbaasd.
Wat een kracht man!
Als dat zo doorgaat in z'n kuurtje, wil ik het ook wel eens proberen!
Maar toen ik die incline curls zag, dacht ik even dat hij een stukje van zijn vriendin d'r log had gecopiëerd...
Beresterk Sarge!
Eeuh, Xtra...
Nogmaals, die incline curls vind ik een beetje zwak in vergelijking met de rest.
Maar verder, klasse hoor.
P.s. ik heb me een beetje ingehouden met de smilies!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vooruitgang is al groot hoor, ik zou er een oefening uitpikken maar ze zijn allemaal sterk, goed gedaan sarge!
Zo hé lekker weer XL! Een training waar je zeker apetrots op mag zijn!![]()
Thanks beesten leuk om te lezen dat mensen enthiosiast zijn als je hebt getraind. Ik duik zometeen even in jullie loggen...ik werd al jaloers op dressed zijn dumbbell shoulders press ziek echt ziek gewoon.

Barbell curl met 50 kg waren de laatste 2 hh gooi en smijt werk.Niet mee eens Dressed...
Ik vind het een ijzersterke training, waarmee hij me eigenlijk een beetje verbaasd.Wat een kracht man!
Als dat zo doorgaat in z'n kuurtje, wil ik het ook wel eens proberen!
Maar toen ik die incline curls zag, dacht ik even dat hij een stukje van zijn vriendin d'r log had gecopiëerd... Beresterk Sarge!Eeuh, Xtra...
Nogmaals, die incline curls vind ik een beetje zwak in vergelijking met de rest.Maar verder, klasse hoor.P.s. ik heb me een beetje ingehouden met de smilies!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is de reden waarom ik de biceps/triceps dag uit mijn schema heb gesloopt en heb vervangen voor een 2e dag benen trainen per week.Ik denk dat hij het wat speelt zoals het moet Hum en de incline pakt voor wat ze is, een isolatieoefening waarbij je niet moet overdrijven met het gewicht en zuiver op de vorm moet letten. Verder zal de normale curl hem al serieus vermoeid hebben.
hoeft niet bro ik speel vals. Over 3 weken ga ik nog wat meemaken. Dan is de k- echt goed ingekickt.Je bent goed bezig bro, facking jaloers op je bench!
****...hell yeah ik moet minimaal Loo zijn PR pakken....light weight baby ****ing light weight. **** it next time zelfde volgorde. Verhogen op incline doe ik volgende week nog niet maar wel verhogen op de dumbbells.Brute inclines mother****er, nog 2 reps erbij en je bent over m'n PR.Dumbbell presses daar kunnen nog wel een kilo'tje of 4 bijBarbell curls gaan ook lekkah.
Thanks man!
Wtf zijn de incline dumbbells zo slecht dan? Ik doe ze super geconcentreerd en langzaam? Moet die biceps echt meer slopen dus....Damn nice bench Sarge!
Wel inderdaad een wat mindere Incline Dumbbell Curls, maar goed, je was waarschijnlijk kapot tegen het einde in.![]()
LoL, Thanks beest nu nog die squat op fatsoenlijke gewichten krijgen!
Geloof me, dat is het nietXXL night proteine shake ....is dat spul inmiddels klontvrij?

Geloof me, dat is het niet
Je eet kwark en 2 uur later een casseïne shake, is dat bewust? Zoja met welke reden?

Het is het lekkerste en beste brood wat er is! Gewoon een aantal broden kopen vers bij de natuurwinkel en invriezen. Elke keer een paar sneetjes in de magnetron en kakelvers.Goed Bezuuuug!
Ik mis de bruistabletten voor je gebit man!
J.kKlinkt lekker, ben ook van plan eens zuurdesem te proberen.. smaakt dat beetje?
Nou niet echt ik moet mijn shaker met melk erin draaien en dan de proteine er in gooien anders klont het vreselijk. Maar het smaakt echt heel lekker vooral de aarbeien smaak.XXL night proteine shake ....is dat spul inmiddels klontvrij?
Ja het zijn allebeid langzame casseine eiwitten....Geloof me, dat is het niet
Je eet kwark en 2 uur later een casseïne shake, is dat bewust? Zoja met welke reden?
Voeding/verzorging maandag
Pillen
Multivitamine 2x van solgar (rolls royce van de vitaminepillen)
50 gram dianabol
1x visoliecap
1x bruistablet vitamine C
2x zuigtabletten zink
Creme
Strieecreme 2x ingesmeerd vandaag.
Voeding
7.00 uur whey,havermout,melk,banaan,lijnzaadolie shake
9.30 140 gram kipfilet 4 zuurdesembrood 35 gram amandelen
13.30 150 gram rijst 150 gram kabeljauwfilet 130 gram wortelen
TRAINEN light weight baby
16.00 150 gram tonijn 150 gram rijst 1appel 1 lenteuitje lightmayonaise 200 gram gemengde groenten
18.30 200 gram tartaar 4 zuurdesembrood lightketchup en light mayonaise.
21.15 500 gram magere kwark met een handje Goij bessen
23.00 XXL night proteine shake