AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
persoonljik zou ik na je training gaan voor shake met dextro

en uurtje daarna je rijst en tonijn maal.

Volgens mij kan het perfect hoor sarge, zou het zeker niet wisselen voor ei-eiwitten, smaakt IMO minder goed en er zitten minder kcals in. Niet echt fantastisch voor een bulk+kuur ;)
Ik heb wel een vraagje over je ontbijt: Als je je havermout en melk en de hele reutemeteut in de blender kapt, blijven die havermoutstukjes dan geen kleinere stukjes zodat je zo nog altijd proeft? Bij mij is dit het geval en dat vind ik echt ranzig smaken dan :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
**** what een voeding..ik moet echt op me zelf gaan wonen
LoL nee kerel blijf zolang mogelijk bij je moeder thuis dat is het beste man.
Kost veel minder geld en stress...

persoonljik zou ik na je training gaan voor shake met dextro en uurtje daarna je rijst en tonijn maal.
Vergeten te posten na mijn training idd een whey shake met havermout erin gegooid mijn ****ing vitargo is op anders gaat die ook in mijn shake.
Ga het morgen ff kopen samen met nieuwe multivitamines.
Altijd een shake na training snelle eiwitten ik race naar huis toe als ik heb getraind. Gelukkig woon ik 5 minuten rijden van de gym.

Volgens mij kan het perfect hoor sarge, zou het zeker niet wisselen voor ei-eiwitten, smaakt IMO minder goed en er zitten minder kcals in. Niet echt fantastisch voor een bulk+kuur ;)
Ik heb wel een vraagje over je ontbijt: Als je je havermout en melk en de hele reutemeteut in de blender kapt, blijven die havermoutstukjes dan geen kleinere stukjes zodat je zo nog altijd proeft? Bij mij is dit het geval en dat vind ik echt ranzig smaken dan :)
Gewoon in de blender gooien die havermout stukjes worden wel redelijk klein maar niet heel klein. En er blijft altijd een restje op de bodem van de shakebeker kleven.......uitlepelen met een lepeltje. Vreten moet je gerre:D

Je eet relatief weinig carbs en vetten na je avondmaaltijd van 1830
Ook bewust of?

Persoonlijk zou ik nog een bakje brinta of zo er bij nemen.

Gewoon in de blender gooien die havermout stukjes worden wel redelijk klein maar niet heel klein. En er blijft altijd een restje op de bodem van de shakebeker kleven.......uitlepelen met een lepeltje. Vreten moet je gerre:D
I know :p
Maar ik heb nu Weetabix, dat zijn ovale havermout koekjes. Best lekker als je die in melk dopt :p

• #1.086
Je eet relatief weinig carbs en vetten na je avondmaaltijd van 1830 Ook bewust of? Persoonlijk zou ik nog een bakje brinta of zo er bij nemen.
uhmmm :D:D:D 4,3 kg aangekomen in 8 dagen. Ik moet opletten op mijn carb inname. Ben het met je eens dat het vrij laag is in de avond.
Kijken of ik het idd wat meer kan verdelen over de dag.

I know :p
Maar ik heb nu Weetabix, dat zijn ovale havermout koekjes. Best lekker als je die in melk dopt :p
Koekjes? Dat is voor baby`s man gewoon havermoutvlokken erin gooien beest.

uhmmm :D:D:D 4,3 kg aangekomen in 8 dagen. Ik moet opletten op mijn carb inname. Ben het met je eens dat het vrij laag is in de avond.

Het zijn niet echt koekjes :D gewoon havermoutvlokken in een ovale vorm, het brokkelt zo uit elkaar als je het vastneemt :D eet gewoon makkelijker en sneller:p

Sarge je gaat als een fokking raket

Haha wij zitten hier ook aan de Nutrix man. Wereld spul om ook droog te trekken :D

En zoals Sea al zei, 4.3kg in 8 dagen... Welkom bij de vochtige Dbol club :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vochtig, vet, dik, log, sterk en buff. Verschrikkelijk mooie kuur die eerste Test/Dbol, maar oh oh oh... Wat een vochtretentie!

• #1.092
Vind je het gek met die dia?:D
Ja, ik schrok mijzelf rot..sommige kleren passen niet meer. K-zooi dat wordt een nieuwe garderobe aanschaffen
Het zijn niet echt koekjes :D gewoon havermoutvlokken in een ovale vorm, het brokkelt zo uit elkaar als je het vastneemt :D eet gewoon makkelijker en sneller:p
Dat klink in principe goed hebben ze dat ook in NL
Sarge je gaat als een fokking raket
Thanks maatje....als de raket strak is uigeknald dan is het de kunst om te blijven trainen dat is de keerzijde van de medaille.
Haha wij zitten hier ook aan de Nutrix man. Wereld spul om ook droog te trekken :DEn zoals Sea al zei, 4.3kg in 8 dagen... Welkom bij de vochtige Dbol club :DVochtig, vet, dik, log, sterk en buff. Verschrikkelijk mooie kuur die eerste Test/Dbol, maar oh oh oh... Wat een vochtretentie!
Waar zit het kraantje om water af te tappen? Je lijkt wel zo`n watercooler. Kan je ook kiezen uit gekoeld en minder gekoeld water:roflol:
Mooie post weer Boris. karma on the way!

Laatst bewerkt:
Wel een buffeltje hoor, die Animallegs! ;)
Watercooler of niet...
Als hij een watercooler is, dan ben ik een "beertender Xxxlarge"! :D

Enne, Xtralarge...
Koop stretch broeken man!
Die staan zo koddig! :roflol:

Wel een buffeltje hoor, die Animallegs! ;)
Watercooler of niet...
Als hij een watercooler is, dan ben ik een "beertender Xxxlarge"! :D

Enne, Xtralarge...
Koop stretch broeken man!
Die staan zo koddig! :roflol:

:roflol: van die gele lycra's zeker :roflol:

Ja, vrees dat je komende tijd in jogging kledij kunt rondlopen :D

Weetabix staat bij de Plusmarkt pal naast de Brinta! heerlijk spul:D

Prima afwisseling als de havermout en de brinta je de keel uitkomen;)

Gaat goed zo sarge.. Ik vraag me af hoe je uit je kuur gaat komen! Hoeveel je vasthoudt enzow!

Wordt het ook niet 'ns tijd dat je je doelen bij gaat stellen?:D Je zult ze nu toch allang gehaald hebben:P

voor iemand die gebruikt , vond ik er hem nou niet byzonder uitzien , no offence man , wel een leuk broekje;)

Volgens mij is dat ook tijdens de begin periode van zijn eerste kuur ... dacht ik toch ???

hahahaha die foto van Animallegs. BAM!

Volgens mij is dat ook tijdens de begin periode van zijn eerste kuur ... dacht ik toch ???

Kan wel, als je zijn laatste foto bekijkt (gallery) zie je dat hij veel voller en harder is geworden.

OT: Je bent ruim 4 kg aangekomen op welk gewicht? Dus hoeveel weeg je momenteel?

Ja, ik schrok mijzelf rot..sommige kleren passen niet meer. K-zooi dat wordt een nieuwe garderobe aanschaffen

Dat was de reden waarom ik zei waarom niet gewoon Test E only.

Ik zie het nut niet van die dianabol, enkel dat je er een mooie kickstart mee hebt en een hoop vocht wat allemaal weer kwijt moet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven