MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
voor iemand die gebruikt , vond ik er hem nou niet byzonder uitzien , no offence man , wel een leuk broekje;)
Ik maak wat dat betreft geen onderscheid.
Of iemand nu natural is of niet.
Animal is toch wel een buffeltje éh, als je hem zo ziet staan..? :D
Ik vraag me natuurlijk wel eens af: "wat als..." maar daar blijft het dan ook bij.
Ik ken zat gasten die al 15 jaar gebruiken, en die ik nog op alle vlakken pak. (behalve droog staan, en scherp zijn... ;) )
Maar iemand met ongeveer hetzelfde genetische potentieel loopt toch wel een heel eind bij je vandaan hoor met de verschillende heavy fuels... :p

tuurlijk hij is groot , en hij is een buffeltje , maar van iemand die gebruikt vind ik nou niet echt bijzonder

Hij is wel beaffy hoor, maar het probleem is die dianabol he, die laat je vol met water lopen en je lijkt minder sterk dan iemand die andere producten gebruikt en een hard lichaam heeft. Hardheid is imo nog altijd belangrijker dan massa tous court.

Uhm, voor diegene die me niet echt bijzonder vonden na mijn post met foto, eerst even kijken hoe ik er nu bij sta. Dit was een foto van m'n eerste kuur (zeker een jaar geleden, bijna 2 al!) Toen 99kg met bijna 25% nu 100+ met 15% dussss... Check mijn log (Big, Bigger, Animallegs) voor de recente foto's ;)

Uhm, voor diegene die me niet echt bijzonder vonden na mijn post met foto, eerst even kijken hoe ik er nu bij sta. Dit was een foto van m'n eerste kuur (zeker een jaar geleden, bijna 2 al!) Toen 99kg met bijna 25% nu 100+ met 15% dussss... Check mijn log (Big, Bigger, Animallegs) voor de recente foto's ;)

No offence maar 1 kg verschil en 10% gezakt in 2 jaar tijd? met verschillende pittige kuren.

Dat had je ook natural kunnen behalen.

je blijft een aardig groot daar niet van.

Laatst bewerkt:
No offence maar 1 kg verschil en 10% gezakt in 2 jaar tijd? met verschillende pittige kuren.

Dat had je ook natural kunnen behalen.

je blijft een aardig groot daar niet van.

Heb je ook een ingescheurde pees van de bicep mee gerekent waardoor ik bijna alles van mijn vorige kuur ben kwijt geraakt? ;) Gebeurde precies in mijn nakuur en heb pas na een maand of 4 weer 'normaal' kunnen trainen. DE essentiële tijd om je massa vast te houden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.109
Wheels

Zaterdag nog een kingsquatsessie nu weer poten getraind. Ik heb er alles voor over om de 65 cm omvang groter te maken! Dus 2x per week potentraining. 1x een kingsquatsessie met alleen maar squats en 1x uitgebreider met meer isloatie erbij zoals vandaag.

Squat tussen below parallel en ATG in
15x60
10x90
7x110
5x120

Leg press 45%
12x250
8x300
6x350

Romanian deadlifts
15x60
15x60
15x70

Barbell lunges
12x50
12x50
12x50

Leg extensions
12x60
12x70
12x70

Seated leg curls
15x50
12x55
10x60
10x60

Voeding
7.00 uur whey,havermout,melk,banaan,lijnzaadolie shake
10.00 140 gram kipfilet 4 zuurdesembrood 35 gram amandelen
13.00 150 gram rijst 150 gram tonijn 150 gram sperziebonen
15.30 120 gram runderrookvlees 3 zuurdesembrood 35 gram amandelen
18.30 200 gram kipfilet4 150 gram rijst 150 gram sperziebonen
20.00 TRAINEN light weight baby
21.15 Whey shake met havermout
22.00 (eitjes staan nu te koken) 7 eieren alleen eiwitten met 3 zuurdesembr.
23.30 XXL night proteine shake

Morgen rust.....Donderdag rug/kuiten Vrijdag Schouders/triceps Zaterdag kinsquat..

Benen heb je weer flink aangepakt.
65cm zal wel snel verleden tijd worden zo :thumb:

Goede training bro!
Alleen denk ik dat je op squat nog meer aankan!
Die leg presses zijn dan wel weer zéér impressive!

Zeker sterke LP!

Feit blijft dat jij in mijn beleving er net zo uit had kunnen zien naturel, enkel met meer doorzettingsvermogen/ geduld.
Ken jouw schema's verder niet, genen evenmin maar het is en blijft jouw keus.
Zolang jij je er goed bij voelt, wie ben ik dan om over jouw gebruik te oordelen.

Je wordt al wat sterker Mossel, ben benieuwd.;)

Het gaat niet om doorzettingsvermogen. Ik wil het podium betreden en er echt iets in proberen te bereiken. Mogelijk zonder anabolen, mee eens! Maar vergelijk een naturel fysiek eens met een niet naturel fysiek. Daarmee ga ik niet bereiken wat ik wil. Daarom kuren dus.

Die benen moet je wel weer voelen mossad! :D

Sterke training weer en een uitgekiende voeding, prima!

• #1.116
Benen heb je weer flink aangepakt.
65cm zal wel snel verleden tijd worden zo :thumb:
Goede training bro!
Alleen denk ik dat je op squat nog meer aankan!
Die leg presses zijn dan wel weer zéér impressive!
Die benen moet je wel weer voelen mossad! :D
Sterke training weer en een uitgekiende voeding, prima!
Je wordt al wat sterker Mossel, ben benieuwd.;)

Thanks mannen! We gaan ervoor.....De komende weken gaan cruciaal worden. Ik ben erg benieuwd wat er gaat er gaat gebeurend. Twee x per week poten trainen bevalt mij wel. Pas mijn schema ook niet meer aan voorlopig.

Thanks mannen! We gaan ervoor.....De komende weken gaan cruciaal worden. Ik ben erg benieuwd wat er gaat er gaat gebeurend. Twee x per week poten trainen bevalt mij wel. Pas mijn schema ook niet meer aan voorlopig.
Misschien een beetje voorbarig..?
We zullen zien! :D
Goede training! :thumb:

Thanks bro!
Voorbarig, verklaar je nader beest ik begrijp het niet?
Ik zie je weer nog wel eens je training strategie veranderen in de nabije toekomst, that's all! ;)
En dat geeft ook niet.
Ik herken dat wel.
Denk je het helemaal gevonden te hebben, doet er zich weer iets voor, en is het weer tijd voor een andere aanpak.
Maar misschien heb ik het helemaal mis hoor! ;)

• #1.120
ik zie je weer nog wel eens je training strategie veranderen in de nabije toekomst, that's all! ;)en dat geeft ook niet.
Ik herken dat wel.denk je het helemaal gevonden te hebben, doet er zich weer iets voor, en is het weer tijd voor een andere aanpak.
Maar misschien heb ik het helemaal mis hoor! ;)
+1:d

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven