AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekkere training sgt , maar ik verwacht nu eigenlijk al een beetje andere gewichten , of is dat nu niet aan de orde nog , logisch ? of mogen we dat nog niet van je verwachten ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.122
lekkere training sgt , maar ik verwacht nu eigenlijk al een beetje andere gewichten , of is dat nu niet aan de orde nog , logisch ? of mogen we dat nog niet van je verwachten ?

Wat verwacht je dan precies? Ik ben 11 dagen onderweg en train 2x per week mijn poten. Mijn poten deden nog erg pijn van afgelopen zaterdag. 140 kg squat. Afgelopen maandag 100 kg inlince bench?
Geen idee wat jij verwacht....maar verwacht geen wonderen. Ik train keihard en vreet ontzettend goed. Kuur kickt pas echt goed in na 4 weken. Waarschijnlijk weet jij dat niet en vandaar deze vraag?

Je mag ook niet denken dat een kuur in een keer een superman van je maakt he, sommigen stellen zich net dat beetje teveel voor van de AS, het is geen wondermiddel maar wel een zeer bruikbaar middel om snel vooruitgang te maken.

Wat verwacht je dan precies? Ik ben 11 dagen onderweg en train 2x per week mijn poten. Mijn poten deden nog erg pijn van afgelopen zaterdag. 140 kg squat. Afgelopen maandag 100 kg inlince bench?
Geen idee wat jij verwacht....maar verwacht geen wonderen. Ik train keihard en vreet ontzettend goed. Kuur kickt pas echt goed in na 4 weken. Waarschijnlijk weet jij dat niet en vandaar deze vraag?

ik heb idd geen idee wat kuurtjes met je doen - het is niet mijn ding , dat is ook niet zo belangrijk

misschien ben ik te optimistisch , dat weet ik niet , maar idd 100 incline bb press voldoet aan mijn verwachtingen;)

Je mag ook niet denken dat een kuur in een keer een superman van je maakt he, sommigen stellen zich net dat beetje teveel voor van de AS, het is geen wondermiddel maar wel een zeer bruikbaar middel om snel vooruitgang te maken.

ik vroeg mij gewoon eens af - ik dacht in wat voor tijdsbestekken moet je nu gaan denken

ik heb idd geen idee wat kuurtjes met je doen - het is niet mijn ding , dat is ook niet zo belangrijk

misschien ben ik te optimistisch , dat weet ik niet , maar idd 100 incline bb press voldoet aan mijn verwachtingen;)

ik vroeg mij gewoon eens af - ik dacht in wat voor tijdsbestekken moet je nu gaan denken

Om zeer zwaar te worden én ook nog eens hard moet je toch verschillende kuurtjes gedaan hebben hoor of een lange periode constant on blijven. En niet vergeten dat de inzet en voeding even perfect moet zijn als bij een naturel!

inzet en voeding is geen probleem bij sgt , die is gewoon goed - dus we hebben het hier over een lange periode , wil je goeie progressie maken in oef en gewicht

gaat goed, ben eens benieuwd naar je after foto's over een tijdje

• #1.128
inzet en voeding is geen probleem bij sgt , die is gewoon goed - dus we hebben het hier over een lange periode , wil je goeie progressie maken in oef en gewicht

Als je echt meer wilt weten kan je de vragen in mijn kuurdagboek stellen en in die sectie is wat styckies rustig doorlezen. Zo kom je er meer over te weten. Dit dagboek is een soort log van mijn trainingen waar leden mij feedback over kunnen geven

gaat goed, ben eens benieuwd naar je after foto's over een tijdje
Before en after pics ill show them.

precies, het duurt nog wel even voordat die Test gaat inkicken met een beetje pech word het week 5.

Daarnaast zou ik niet brutaal gewichten gaan lopen verhogen. Je bent toch een bb geen pl?
Je aanhechtingen etc zijn nog niet gewend om dadelijk ineens insane gewichten te gaan pullen en squatten.

Zou het lekker rustig aan doen.

Sarge.. Jij maakt een vooruitgang als een beest.. Ook al voordat je kuurde;)

Dus het gaat helemaal goed komen! Als je kuurtje eenmaal inslaat, dan ga je helemaal als een beest vooruit! Hopen dat je niet teveel terugvalt na je kuur:)

hee sgt die incline doe je die los of in de smith man

Voeding ziet er goed uit bro knal ze maar.

smith-machine is toch een mooi app , is niks mee imo , ik ben gewoon benieuwd

• #1.136
Rug kuiten

@Groteman ; Ik gebruik de smith alleen om onderste boven te hangen met gravitti boots.

Training zit vol met PR`s op de DL en BOR.

Deadlift
3 opwarmsets 10x40 10x60 10x100
werksets
1x180:D
3x170
6x150
8x140
12x100

chins(gaat toch moeilijker met 5 kg erbij:D)
1x10
1x8
1x6
1x5

BOR bovenhands
6x100:D
8x80
12x80
BOR onderhands
8x80
8x80

hyper extensions
4x15

Seated calve pushes
15x45
15x55
15x55

Standing calve raise
15x90
15x90
15x90

Voeding
7.00 uur whey,havermout,melk,banaan,lijnzaadolie shake
9.30 100 gram kipfilet 4 bruinbrood 35 gram amandelen
13.00 4 bruine boterhammen 150 gram tonijn 150 gram wortelen,volle joghurt
15.00 120 gram runderrookvlees 2 bruin broo 35 gram amandelen
18.30 200 gram mager gehakt150 gram rijst 150 gram sperziebonen 1paprika
20.00 TRAINEN
21.40 Whey shake met havermout
22.15 7 eieren alleen eiwitten met 2 zuurdesembr.
23.30 500 gram magere kwark met goij bessen

Laatst bewerkt:
whoow bruute BOR's! Netjes!

Zieke deadlift bro!
En daar nog zo een brute BOR achteraan knallen, petje af hoor!
Zie dat je gehakt eet voor je training, beviel dit goed?
Deed dit soms ook in de bulk en daar kreeg ik echt een krachtrush van :p

haha die bors en dl's knallen wel al flink omhoog hoor. 'Oplaadfase' van je kuurtje of niet, je gaat nu al hard. ;)

Ik vind de smith helemaal niet zo slecht hoor :D Ja okee, die bij ons is gewoon verschrikkelijk, maar als er iets goed je bovenkant borst isoleert is die het wel. Alleen pak ik 140kg schuin en 100kg smith incline, en die 100 voelt toch echt zwaarder.. Klote ding dus!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven