- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere training sgt , maar ik verwacht nu eigenlijk al een beetje andere gewichten , of is dat nu niet aan de orde nog , logisch ? of mogen we dat nog niet van je verwachten ?
lekkere training sgt , maar ik verwacht nu eigenlijk al een beetje andere gewichten , of is dat nu niet aan de orde nog , logisch ? of mogen we dat nog niet van je verwachten ?
Wat verwacht je dan precies? Ik ben 11 dagen onderweg en train 2x per week mijn poten. Mijn poten deden nog erg pijn van afgelopen zaterdag. 140 kg squat. Afgelopen maandag 100 kg inlince bench?
Geen idee wat jij verwacht....maar verwacht geen wonderen. Ik train keihard en vreet ontzettend goed. Kuur kickt pas echt goed in na 4 weken. Waarschijnlijk weet jij dat niet en vandaar deze vraag?

Je mag ook niet denken dat een kuur in een keer een superman van je maakt he, sommigen stellen zich net dat beetje teveel voor van de AS, het is geen wondermiddel maar wel een zeer bruikbaar middel om snel vooruitgang te maken.
ik heb idd geen idee wat kuurtjes met je doen - het is niet mijn ding , dat is ook niet zo belangrijk
misschien ben ik te optimistisch , dat weet ik niet , maar idd 100 incline bb press voldoet aan mijn verwachtingen
ik vroeg mij gewoon eens af - ik dacht in wat voor tijdsbestekken moet je nu gaan denken
inzet en voeding is geen probleem bij sgt , die is gewoon goed - dus we hebben het hier over een lange periode , wil je goeie progressie maken in oef en gewicht
Before en after pics ill show them.gaat goed, ben eens benieuwd naar je after foto's over een tijdje
hee sgt die incline doe je die los of in de smith man

)