XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zeer sterke dead ja, maar...ik zou toch wat meer opwarmen richting 1 rm, van 100 naar 180 is niet ideaal en zelfs niet zonder gevaar.

Op de deadlift heb je me al te pakken Xtralarge... :(
Maar ik moet het wel eens zijn met Dressed dat je een grote stap nam, zeker omdat je eigenlijk niet eens wist of die 180 wel zou gaan.
Maar all's well that ends well éh mate?! :D
Goede training hoor.
Heb je een heel ander gevoel met de verschillende grepen bij de bor..?
Flinke training Dude! :thumb:

Dikke training, dikke voeding!
Zo hoort het.

Ik ben er ook geen fan van om zonder opbouw naar zware sets te gaan, bij mij werkt het mentaal ook tegen me zonder stapjes. Sommige jongens hebben er echter geen problemen mee. Meteen knallen, bam!

Hoe'st met DiE pOmP jE WeEt ToG ouwe?
Klap je al uit elkaar tijdens de training?

Sterke training mossad. Een deadly deadlift :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.145
Thanks Toppertje!....Als jij zo doorgaat pak je die ook heel erg snel!
Zieke deadlift bro!En daar nog zo een brute BOR achteraan knallen, petje af hoor!Zie dat je gehakt eet voor je training, beviel dit goed?Deed dit soms ook in de bulk en daar kreeg ik echt een krachtrush van :p
Gehakt is lekker bulkvoer wel een beetje vettig uiteraard maar wel lekker veel energie.....
haha die bors en dl's knallen wel al flink omhoog hoor. 'Oplaadfase' van je kuurtje of niet, je gaat nu al hard. ;)
Thanks Boto, merk nog geen enorme donkere krachten. Het is dezelfde progressie die ik hiervoor doormaakte bro.

Zeer sterke dead ja, maar...ik zou toch wat meer opwarmen richting 1 rm, van 100 naar 180 is niet ideaal en zelfs niet zonder gevaar.
Op hoeveel % tov je 1rm zitten qua opwarming. Vind het zelf ook lastig om in te delen. Aangezien ik bijna nog nooit zo getraind heb(van zwaar naar licht)
Op Goede training hoor.
Heb je een heel ander gevoel met de verschillende grepen bij de bor..?
Thanks hum, grepen voelen idd anders. Die smalle onderhandse greep is ook lekker lijkt wel of je de nadruk daar iets meer verplaatst op een ander gedeelte van je rug?

Dikke training, dikke voeding!
Zo hoort het.Ik ben er ook geen fan van om zonder opbouw naar zware sets te gaan, bij mij werkt het mentaal ook tegen me zonder stapjes. Sommige jongens hebben er echter geen problemen mee. Meteen knallen, bam!Hoe'st met DiE pOmP jE WeEt ToG ouwe?
Klap je al uit elkaar tijdens de training?
Redelijke pomp idd nog niet mega.....Je WeET ToG OuWe:D
Hopelijk slaat alles echt goed in volgende week...ben erg benieuwd.
Show me the darkside Darkfather Loo.:D

Sterke training mossad. Een deadly deadlift :D
Thanks beest he was deadly;

dark father.jpg

hel.jpg

death.jpg

Pff die deadlift. Ik word al misselijk als ik er aan denk.
Ook de BOR erg netjes.

Brute rugtraining bro. En je voeding is ook weer top.

Erg nette training, zotte rows en brute deadlifts..

Ben wel eens benieuwd wanneer je foto's van je fysiek tevoorschijnkomen.

Jeutje jij gaat hard

Nog even en je hebt mijn PR al verbeterd. (210)
Dat gaat snel.:eek::D

Schijt, zit ie over mijn dl PR.

Ging je van 100 meteen naar 180 toe op deadlift? Dit lijkt me niet verstandig, een betere opbouw lijkt mij 100 1x 120 1x 140 1x 160 1x 180 1x zoiets. Dan kan je lichaam ook beter aan de gewichten wennen en is het verschil minder groot. Misschien dat er dan nog wel meer in zit?

Sarge, je bent weer lekker bezig!

Zieke bent over rows, geweldige deadlift, en de rest zag er ook zeer netjes uit:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.154
Schouders/Triceps

Thanks mannen voor jullie reacties.
@ Strongman dat ga ik idd eens proberen. En vervolgens afbouwen met meerdere reps?

week2
Military press
10x40
10x50
10x60
2x70 (3F) PR
8x60

Front raises
10x12
10x14
8x16

side raises
10x10
10x12
9x12 au pomp

bent over raises
12x8
10x10
10x12

Barbell shrugs
12x80
11x100
10x120
10x120

dippen tussen 2bankjes
1x20
1x10+20kg +10x
1x10+25kg +10x
1x10+25kg +10x

skull crushers
10x40
10x40
8x45

Triceps pushdowns kronkelstangetje
10x25
10x30
10x35
6x40
Voeding
7.00 uur whey,havermout,melk,banaan,lijnzaadolie shake
9.30 100 gram kipfilet 4 bruinbrood 2 eetlepels pindakaas
13.00 150 gram rijst 150 gram tonijn 150 gram gemende groenten
15.00 100 gram runderrookvlees 3 bruin brood 25 gram amandelen vegetarische filet americain als boter gebruikt mmmm
18.00 TRAINEN
19.15 Whey shake
19.30 200 gram kabeljauwfilet 150 gram rijst 200 gram wortelen
22.15 2 bruin brood met 100 gram kalkoenfilet.
23.30 500 gram magere kwark met goij bessen .

Flink training Sarge! :thumb:
Maar wat zie ik nou?!!! :eek:
Geen cardio ter afsluiting van je training..? :rolleyes:
Tss tss tss... ;)

Check hem vreten ook, xtralarge dieet.

edit;

Nu ik dit zie ga ik meteen 2 hamburgers bakken. Stond niet in de planning maar schijt aan, als extra.
thanks ouwe.

Check hem vreten ook, xtralarge dieet.

edit;

Nu ik dit zie ga ik meteen 2 hamburgers bakken. Stond niet in de planning maar schijt aan, als extra.
thanks ouwe.
Hmmm.... :rolleyes:
Zit ik hier met m'n 500gr. kwark en een liter water gemixed in een shakebekertje... ;)
Maar ja, alles voor m'n sixpack éh?! :D

Ging je van 100 meteen naar 180 toe op deadlift? Dit lijkt me niet verstandig, een betere opbouw lijkt mij 100 1x 120 1x 140 1x 160 1x 180 1x zoiets. Dan kan je lichaam ook beter aan de gewichten wennen en is het verschil minder groot. Misschien dat er dan nog wel meer in zit?

Klopt, die 180 gaat heel wat lichter aanvoelen als je dergelijke tussenstapjes neemt.

Sterke MP trouwens, wat een volume.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven