Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks Toppertje!....Als jij zo doorgaat pak je die ook heel erg snel!
Gehakt is lekker bulkvoer wel een beetje vettig uiteraard maar wel lekker veel energie.....Zieke deadlift bro!En daar nog zo een brute BOR achteraan knallen, petje af hoor!Zie dat je gehakt eet voor je training, beviel dit goed?Deed dit soms ook in de bulk en daar kreeg ik echt een krachtrush van![]()
Thanks Boto, merk nog geen enorme donkere krachten. Het is dezelfde progressie die ik hiervoor doormaakte bro.haha die bors en dl's knallen wel al flink omhoog hoor. 'Oplaadfase' van je kuurtje of niet, je gaat nu al hard.![]()
Op hoeveel % tov je 1rm zitten qua opwarming. Vind het zelf ook lastig om in te delen. Aangezien ik bijna nog nooit zo getraind heb(van zwaar naar licht)Zeer sterke dead ja, maar...ik zou toch wat meer opwarmen richting 1 rm, van 100 naar 180 is niet ideaal en zelfs niet zonder gevaar.
Thanks hum, grepen voelen idd anders. Die smalle onderhandse greep is ook lekker lijkt wel of je de nadruk daar iets meer verplaatst op een ander gedeelte van je rug?Op Goede training hoor.
Heb je een heel ander gevoel met de verschillende grepen bij de bor..?
Redelijke pomp idd nog niet mega.....Je WeET ToG OuWeDikke training, dikke voeding!
Zo hoort het.Ik ben er ook geen fan van om zonder opbouw naar zware sets te gaan, bij mij werkt het mentaal ook tegen me zonder stapjes. Sommige jongens hebben er echter geen problemen mee. Meteen knallen, bam!Hoe'st met DiE pOmP jE WeEt ToG ouwe?
Klap je al uit elkaar tijdens de training?

Thanks beest he was deadly;
Thanks mannen voor jullie reacties.
@ Strongman dat ga ik idd eens proberen. En vervolgens afbouwen met meerdere reps?
Hmmm....Check hem vreten ook, xtralarge dieet.
edit;
Nu ik dit zie ga ik meteen 2 hamburgers bakken. Stond niet in de planning maar schijt aan, als extra.
thanks ouwe.

Ging je van 100 meteen naar 180 toe op deadlift? Dit lijkt me niet verstandig, een betere opbouw lijkt mij 100 1x 120 1x 140 1x 160 1x 180 1x zoiets. Dan kan je lichaam ook beter aan de gewichten wennen en is het verschil minder groot. Misschien dat er dan nog wel meer in zit?
Hmmm....
Zit ik hier met m'n 500gr. kwark en een liter water gemixed in een shakebekertje...
Maar ja, alles voor m'n sixpack éh?!![]()