AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t*ring jij gaat hard. Gelukkig own ik je nog op de MP press :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Idd of daarna voor een 190 gaan en dan afbouwen met meerdere reps.

Thanks beest next time ill do that!

Flink training Sarge! :thumb:Maar wat zie ik nou?!!! :eek:Geen cardio ter afsluiting van je training..? :rolleyes:Tss tss tss... ;)
?? Waarom vraag je dat aan mij ik doe nooit cardio na mijn training broeder. Dat is alleen voor mensen met een BF% boven de 50%

Check hem vreten ook, xtralarge dieet.
edit;Nu ik dit zie ga ik meteen 2 hamburgers bakken. Stond niet in de planning maar schijt aan, als extra.thanks ouwe.
Heb je zo`n honger beest:D Eet smakelijk dan maar.....

Klopt, die 180 gaat heel wat lichter aanvoelen als je dergelijke tussenstapjes neemt.Sterke MP trouwens, wat een volume.
Thanks topper
t*ring jij gaat hard. Gelukkig own ik je nog op de MP press :D
Jezus jij bent echt sterk man voor iemand van jouw lengte. 70 KG MP? WTF!

Thanks voor jullie reacties en adviezen mannen. Next time iets meer opbouwen.

hamburger.jpg

soooooo, moet me denk ik ook zorgen beginnen te maken, toch maar weer eens de deadlift oppakken, is al weer 3 maanden geleden :o:o:o

puike voeding ouwe, beste voeding van alle logjes imo, respect dat ej het zo goed kunt volhouden. wil je wel eens zien op verjaardagen enzo, neem je die shit zeker ook nog mee:cool::cool:

• #1.164
soooooo, moet me denk ik ook zorgen beginnen te maken, toch maar weer eens de deadlift oppakken, is al weer 3 maanden geleden :o:o:opuike voeding ouwe, beste voeding van alle logjes imo, respect dat ej het zo goed kunt volhouden. wil je wel eens zien op verjaardagen enzo, neem je die shit zeker ook nog mee:cool::cool:
Thanks beest! Ik heb een koelbox in mijn auto liggen waarvan ik alleen koelelementen hoef me te nemen van huis.:D
Ik vreet zelfs mijn rijst koud op maakt mij geen reet uit. Ben heel dedicated met mijn voeding bezig leuk dat het je opvalt 200 kg squat beest. By the way belachelijk dat die mensen contstant die foto`s quoten in Loo zijn log. Laat ze maar eens 200 kg squaten de homo`s!
Fijn weekend beest...

Thanks beest! Ik heb een koelbox in mijn auto liggen waarvan ik alleen koelelementen hoef me te nemen van huis.:D
Ik vreet zelfs mijn rijst koud op maakt mij geen reet uit. Ben heel dedicated met mijn voeding bezig leuk dat het je opvalt 200 kg squat beest. By the way belachelijk dat die mensen contstant die foto`s quoten in Loo zijn log. Laat ze maar eens 200 kg squaten de homo`s!
Fijn weekend beest...

Kijk das pas hardcore, niks meer dan respect dus, dat kan ik wel waarderen. Zo moet dat ook, vooral nu je een kuur hebt is voeding oh zo belangrijk, lees dat steeds meer en meer, en dus niet bang zijn dat je te veel vreet, gains worden sowieso wel gemaakt. iemand die kuurt mag al gauw 10 kcal per kg lichaamsgewicht meer eten, vergeet dat niet.

En wat betreft die foto's, ik vind het k*t dat ze in Loo zijn log worden gepost, voor de rest lach ik me kapot dat men ze zo vaak gebruikt. alsof iemand die een niet indrukwekkend fysiek heeft in zijn gallery niks mag zeggen. die reacties altijd van anderen is de ENIGE reden dat ik ze nog in mijn gallerij heb staan.

en de 5x210 begint royaal hard te jeuken :cool::cool:

jij ook fijn weekend ouwe!!!!

Fijn weekend beest...

hahah dat doe jij dus oko met die koelbox :D Ik heb een bloedhekel aan warme kwark en ander voedsel.Moet alleen is een grotere kopen want niet alles past :P

FF over je training :

Ik zie net dat je een skull crusher doet van 45 en daarna een onnoemelijk zwakke pushdown??? hoe komt dat?
Lekkere MP dat wel, maar wat is dat 3F?

• #1.167
Ik zie net dat je een skull crusher doet van 45 en daarna een onnoemelijk zwakke pushdown??? hoe komt dat?
Lekkere MP dat wel, maar wat is dat 3F?

Thanks bro voor je reactie.
Ik heb het idee dat sommige KG`s met cable apparaten niet in elke gym hetzelfde zijn of zo aanvoelen. Als jij een triceps pushdown doet met je ellebogen heel goed in je zij(klein kronkelstangetje), damn dan is 40 kg echt zwaar hoor waarom is dat onnoemelijk zwak???? Verklaar je nader?
3F is bij de 3HH failure.

Goed weekend

looool

had alleen die 35 gezien :D , onnoemelijk zwak is misschien wat zwaar maar had toch zeker verwacht dat jij zwaarder kon ;) mss is het niet helemaal realistisch om mijn max +50% bij jou te verwachten :P

looool

had alleen die 35 gezien :D , onnoemelijk zwak is misschien wat zwaar maar had toch zeker verwacht dat jij zwaarder kon ;) mss is het niet helemaal realistisch om mijn max +50% bij jou te verwachten :P

Ik heb pushdowns waar ik max stack neem van 70kg (1 katrol en zo'n technogym gedoe :rolleyes:) en andere waar ik er alles moet uitpersen om tot 35kg te gaan met stricte beweging. Hangt dus echt heel erg af van de machine.

Ik heb pushdowns waar ik max stack neem van 70kg (1 katrol en zo'n technogym gedoe :rolleyes:) en andere waar ik er alles moet uitpersen om tot 35kg te gaan met stricte beweging. Hangt dus echt heel erg af van de machine.
Dan zou ik allebei die app. wel eens willen zien, want volgens mij zie je iets over het hoofd...

Zware push downs zijn trouwens ook de shit voor je buikspieren.
Ik had gisterenavond gewoon kramp er van in de buikspieren... :o

• #1.171
week2

Zaterdag the Royal IRA kingsquatsessie

Below parallel

Warming up
10x20
10x60
10x100
2x120

Werksets
3x150 (2 balans assist.)
4x130
6x110
8x100
8x100
8x90
8x90

Napompsets
15x70
20x60

Goede training mijn benen trillen en singletje was zeiknat van het zweet.
Ik was alleen niet helemaal tevreden over de afbouw had iets langzamer gemogen.
De laatste napompset van 60 kg en vooral de laatste 4 hh ging ik kapot.
Echt bizar dat zo weinig gewicht zoveel pijn kan doen:D
Fijn weekend beesten over en sluiten.....

IRA.jpg

weekend.jpg

13 sets squats is moorddadig man.
Flinke training! :thumb:

Nette training! Jezus ik denk dat ik ook maar is zo n been training inplan. Zal je log even doorlezen over hoe en wat.

En je bent wel in de plaatjes de laatste tijd he :D

• #1.174
Na zo`n squatsessie op zaterdag hoort uiteraard een beloning :D
200 gram duitse biefstuk 2 tenen knoflook, 1 bosuitje 1 paprika lekker bakken in het kokosvet.150 gram zilvervliesrijst en 150 gram gemengde groenten toevoegen en smullen maar.:D
Xtralarge meal

Xtralarge time 003.jpg

Xtralarge time 002.jpg

de t*ring :P wat ziet dat er lekker uit :D zit ik hier met mn bak tonijn

Pfff conjo. Jij vreet als een beest en je gaat kanker hard. Ben echt benieuwd naar je nieuwe pics. Komen tijdje na je kuur denk die foto's?

doe je ook cardio ivm je kuur?

Wel goed namelijk, ivm het cardiovasculair systeem.

krijg er serieus honger van :(:(

• #1.180
LoL Thanks mannen! Foto`s komen zeker ben zelf ook benieuwd before and after pics.
Over 2 maanden. @Seagal het was er eigenlijk bij ingeschoten vorige week 1x en deze week weer een 1x net geweest. Ga het volgende week opvoeren naar 2x per week. Thanks voor de reminder het is idd ontzettend goed om zeker nu te blijven cardio-en!

Training vandaag;

Spinbike 20 minuten
Rotex 25 minuten
Sauna 15 minuten

Lekkere mini cardio training.
Morgen Borst,Biceps,buik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven