Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd of daarna voor een 190 gaan en dan afbouwen met meerdere reps.
?? Waarom vraag je dat aan mij ik doe nooit cardio na mijn training broeder. Dat is alleen voor mensen met een BF% boven de 50%Flink training Sarge!Maar wat zie ik nou?!!!
Geen cardio ter afsluiting van je training..?
Tss tss tss...
![]()
Heb je zo`n honger beestCheck hem vreten ook, xtralarge dieet.
edit;Nu ik dit zie ga ik meteen 2 hamburgers bakken. Stond niet in de planning maar schijt aan, als extra.thanks ouwe.
Eet smakelijk dan maar.....Thanks topperKlopt, die 180 gaat heel wat lichter aanvoelen als je dergelijke tussenstapjes neemt.Sterke MP trouwens, wat een volume.
Jezus jij bent echt sterk man voor iemand van jouw lengte. 70 KG MP? WTF!t*ring jij gaat hard. Gelukkig own ik je nog op de MP press![]()

Thanks beest! Ik heb een koelbox in mijn auto liggen waarvan ik alleen koelelementen hoef me te nemen van huis.soooooo, moet me denk ik ook zorgen beginnen te maken, toch maar weer eens de deadlift oppakken, is al weer 3 maanden geledenpuike voeding ouwe, beste voeding van alle logjes imo, respect dat ej het zo goed kunt volhouden. wil je wel eens zien op verjaardagen enzo, neem je die shit zeker ook nog mee
![]()

Thanks beest! Ik heb een koelbox in mijn auto liggen waarvan ik alleen koelelementen hoef me te nemen van huis.
Ik vreet zelfs mijn rijst koud op maakt mij geen reet uit. Ben heel dedicated met mijn voeding bezig leuk dat het je opvalt 200 kg squat beest. By the way belachelijk dat die mensen contstant die foto`s quoten in Loo zijn log. Laat ze maar eens 200 kg squaten de homo`s!
Fijn weekend beest...

Thanks beest! Ik heb een koelbox in mijn auto liggen waarvan ik alleen koelelementen hoef me te nemen van huis.
Ik vreet zelfs mijn rijst koud op maakt mij geen reet uit. Ben heel dedicated met mijn voeding bezig leuk dat het je opvalt 200 kg squat beest. By the way belachelijk dat die mensen contstant die foto`s quoten in Loo zijn log. Laat ze maar eens 200 kg squaten de homo`s!
Fijn weekend beest...
Ik heb een bloedhekel aan warme kwark en ander voedsel.Moet alleen is een grotere kopen want niet alles past 
hoe komt dat?Ik zie net dat je een skull crusher doet van 45 en daarna een onnoemelijk zwakke pushdownhoe komt dat?
Lekkere MP dat wel, maar wat is dat 3F?
? Verklaar je nader?looool
had alleen die 35 gezien, onnoemelijk zwak is misschien wat zwaar maar had toch zeker verwacht dat jij zwaarder kon
mss is het niet helemaal realistisch om mijn max +50% bij jou te verwachten
![]()
) en andere waar ik er alles moet uitpersen om tot 35kg te gaan met stricte beweging. Hangt dus echt heel erg af van de machine.Dan zou ik allebei die app. wel eens willen zien, want volgens mij zie je iets over het hoofd...Ik heb pushdowns waar ik max stack neem van 70kg (1 katrol en zo'n technogym gedoe) en andere waar ik er alles moet uitpersen om tot 35kg te gaan met stricte beweging. Hangt dus echt heel erg af van de machine.