Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Warom is cardio extra goed bij AS gebruik dan?

Sarge.. Zieke squat sessie man! Goed bezig weer!:D Vind het serieus echt goed dat je zo kan blijven knallen..

Heerlijk maaltje er achter aan weer:D

Nog wezen stappen of heb je het rustig aangedaan?

Dan zou ik allebei die app. wel eens willen zien, want volgens mij zie je iets over het hoofd...

Zware push downs zijn trouwens ook de shit voor je buikspieren.
Ik had gisterenavond gewoon kramp er van in de buikspieren... :o

1) De ene is oorspronkelijk bedoeld als machine waarmee je dus cable crossovers doet en de andere voor rug pulldowns. Maar bij beide machines is de oefening perfect uit te voeren.

2) Dan doe je ze gewoon niet strict genoeg volgens mij? Ik zal er maar niet van uitgaan dat je buikspieren zo zwak zijn. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Borst/Biceps

Thanks mannen cardio is goed voor vochtverlies.
Net ff in de gym geweest korte training 55 minuten:D

week 3
schuin bench
20x20
12x60
10x80
8x100
3x110(1 hh assisted) PR
7x100
8x80

plat dumbbell
10x34
8x36
8x40
8x42 (2ass.) PR

chestdip
10xBW (108kg)
10xBW (108kg)
8xBW (108kg)

Cross cables
12x30
12x40
10x45

Barbell curls
12x30
10x40
10x40
7x50

Incline Dumbbell(op verzoek zwaarder gedaan:D)
8x20
8x20
10x16

Lekkere pomp in mijn t**ten. Volgens mij een dikke PR op de incline en plat dumbbells.

Laatst bewerkt:
not fair !

:thumbs: lekker man !

1) De ene is oorspronkelijk bedoeld als machine waarmee je dus cable crossovers doet en de andere voor rug pulldowns. Maar bij beide machines is de oefening perfect uit te voeren.

2) Dan doe je ze gewoon niet strict genoeg volgens mij? Ik zal er maar niet van uitgaan dat je buikspieren zo zwak zijn. :D
Ik was laatst nog in staat Dragon Flags te doen, ongetraind!
Dus met die buikspieren zit het wel goed.
Maar als ik de push downs doe met 70-80kg spreek ik de buikspieren behoorlijk aan inderdaad...
De lat pully die ik gebruik, is gewoon één op één, een kilo is er ook echt één dus.
Ik heb ook al op lat pully's getraind waarbij ik meteen 130kg ofzo kon pakken, dan is er iets niet in de haak éh?! ;)

week 3
schuin bench
20x20
12x60
10x80
8x100
3x110(1 hh assisted) PR
7x100
8x80

Barbell curls
12x30
10x40
10x40
7x50
De rest van je training is goed, maar deze sprongen er voor mij (weer?) een beetje uit!
De shuine bank gaat echt goed! :thumb:
En als je de barbell curls redelijk strikt houd, zijn ze ook gewoon heel goed!
Komt helemaal goed met je op deze manier.
En gaat die heavy fuel dan straks pas echt "inkicken"..?
Dat beloofd nog wat man! :eek:
Op de schuine bank heb je me volgende week al te pakken...
De rest is slechts een kwestie van tijd ben ik bang....
Ik ga ook maar weer eens gaan trainen....:o
Goed bezig!
Light weights Buddy!!!! ;)

In 2 weken van 6x 90kg naar 8x 100kg incline bench... da's best snel.

• #1.190
Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten.
Thanks Robbie!
De rest van je training is goed, maar deze sprongen er voor mij (weer?) een beetje uit!De shuine bank gaat echt goed! :thumb:En als je de barbell curls redelijk strikt houd, zijn ze ook gewoon heel goed!En gaat die heavy fuel dan straks pas echt "inkicken"..?
trainen....:oGoed bezig!Light weights Buddy!!!! ;)
Light weights buddy light weights:D. Week 3/4 moet alles gaan inkicken. Zit nu op de dag 17. Trainze beest.
In 2 weken van 6x 90kg naar 8x 100kg incline bench... da's best snel.
Training 23 maart 2x6x100.Training 15 maart 6x90 (lichter gedaan vanwege schouderblessure staat ook in de comments. Verwacht volgende week te kunnen jumpen.Xtralarge training = Xtralarge meal 200 gram macaroni 200 gram gerookte zalm 180 gram gemengde groenten.

xtralarge dinner.jpg

brute bench!

Cardio is ook goed voor het algehele cardiovasculair systeem.
Vooral in een kuur is dit erg belangrijk, het doen van cardio beschermt als het ware het hart en het cardiovasculair systeem.

Erg belangrijk dus.

Ziet er weer sterk uit. Ook een lekker maaltijdje staat daar zeg :P

nette workout. wel leuk dat je wat goed kunt koken.
Ik ben al direct een stuk minder gemotiveerd om aan mijn saaie maaltijd te beginnen nu ik dat zie :(

is het nu eens gvd afgelopen met het posten van die maaltijden ouwe, ik zit hier in me cut ja :mad::mad::mad::mad:;)

iemand gaat er hard.... xtralargehard

wo0o00ot goed getraind sarge! Congrats

Zoals gewoonlijk.. Goed bezig kerel!

• #1.197
Uitgebreide benentraining

Benentraining vandaag!

Squat
10x20
10x60
10x80
10x100
8x120
3x140 (4F~!)
8x120

Leg press 45%
10x300
10x300
10x300

Romanian deadlifts
15x60
12x80
14x80

Leg extensions
12x60
10x70
11x70

lying leg curls
12x60
10x70
12x60
8x65

Voeding was redelijk op orde vandaag. Alleen net ff mijn AWO shake genomen en daarna snel erachter gegeten. Voelde niet echt goed in mijn maag:D.

De squats heb ik toch sterk het gevoel dat ik elke week sterker aan het worden ben in mijn poten. Kingsquatsessie op zaterdag met omgekeerde pyramide werkt als een soort krachtbooster dat ik squatten normaal begin te vinden.De training van vandaag voelde desondanks heel zwaar aan. Na de squatsessie zat ik er helemaal doorheen had alle energie uit mij getrokken.
Moest mijzelf echt door de training heen worstelen. Leg press ging ook niet super voor mijn gevoel. Op de een of andere manier was ik wel heel tevreden of de squatsessie geen PR maar alles zonder hulp en heel relaxed en goed uitgevoerd. De hamstrings had ik wel een zeer goed gevoel over strompelde naar mijn auto net als ik iets aan mijn heupen had of zo. Echt een raar loopje......De romanian deadlift moet ik toch beter aan de techniek werken want had gevoel dat ik toch mijn rug niet altijd even goed hol had.

Sterke training XL, die squat is ziek! :eek:

Ja idd! Hele sterke squat sarge!:D

Goed bezig weer..

Wat staat er morgen op het programma?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven