- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan zou ik allebei die app. wel eens willen zien, want volgens mij zie je iets over het hoofd...
Zware push downs zijn trouwens ook de shit voor je buikspieren.
Ik had gisterenavond gewoon kramp er van in de buikspieren...![]()

)Ik was laatst nog in staat Dragon Flags te doen, ongetraind!1) De ene is oorspronkelijk bedoeld als machine waarmee je dus cable crossovers doet en de andere voor rug pulldowns. Maar bij beide machines is de oefening perfect uit te voeren.
2) Dan doe je ze gewoon niet strict genoeg volgens mij? Ik zal er maar niet van uitgaan dat je buikspieren zo zwak zijn.![]()

De rest van je training is goed, maar deze sprongen er voor mij (weer?) een beetje uit!week 3
schuin bench
20x20
12x60
10x80
8x100
3x110(1 hh assisted) PR
7x100
8x80
Barbell curls
12x30
10x40
10x40
7x50

Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten.
Thanks Robbie!
Light weights buddy light weightsDe rest van je training is goed, maar deze sprongen er voor mij (weer?) een beetje uit!De shuine bank gaat echt goed!En als je de barbell curls redelijk strikt houd, zijn ze ook gewoon heel goed!En gaat die heavy fuel dan straks pas echt "inkicken"..?
trainen....Goed bezig!Light weights Buddy!!!!
![]()
. Week 3/4 moet alles gaan inkicken. Zit nu op de dag 17. Trainze beest. Training 23 maart 2x6x100.Training 15 maart 6x90 (lichter gedaan vanwege schouderblessure staat ook in de comments. Verwacht volgende week te kunnen jumpen.Xtralarge training = Xtralarge meal 200 gram macaroni 200 gram gerookte zalm 180 gram gemengde groenten.In 2 weken van 6x 90kg naar 8x 100kg incline bench... da's best snel.
.