MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette beentraining al weer.
Had vorige week net hetzelfde dat ik na het squaten op was terwijl anders beter gaat.
Toch netjes afgewerkt die training !

Ja squats kunnen je leegtrekken als een tweedejaars middelbare school meisje! :D
Hetzelfde trouwens met de leg press...
Ik heb me toch een pijn in m'n benen...
En mijn kuiten zijn nog erger!!! :eek:
Waarom doe je zulke "korte" setjes..? :rolleyes:

Goede training Sarge! :thumb:

Doe zo voort, jammer van de fail..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204
Hoeveel herhalingen waren de bedoeling in die set van fail?Je hebt netjes getraind, en je bent vrij constant met de progressie die je wekelijks maakt. Wat kan er beter bij de RDL?

5 hh alleen. Ik heb het idee dat ik met dinsdag benendag iets meer op hh en kwaliteit moet gaan en tijdens de kingsquatsessie op zaterdag voor KG`s. Die fail was echt k*t geen backup dus helemaal laten zakken het hulp stukje zit vrij laag. Dus lag ik weer op de grond:D

De 60 kg Romanian deadlift doe ik perfect en voelt heerlijk in mijn hams. Alleen dan is het voor mijn gevoel te weinig gewicht en gooi ik er 20kg bij.
De houding wordt dan veel minder goed en rug is niet meer goed hol.

5 hh alleen. Ik heb het idee dat ik met dinsdag benendag iets meer op hh en kwaliteit moet gaan en tijdens de kingsquatsessie op zaterdag voor KG`s. Die fail was echt k*t geen backup dus helemaal laten zakken het hulp stukje zit vrij laag. Dus lag ik weer op de grond:D

De 60 kg Romanian deadlift doe ik perfect en voelt heerlijk in ijn hams. Alleen dan is het voor mijn gevoeld te weinig gewicht en gooi ik er 20 bij.
De houding wordt dan veel minder goed en rug is niet meer goed hol.
Ik weet niet of dit kan bij de RDL, maar je kan misschien je benen wijder zetten?

• #1.206
Doe je verstandig aan om die verdeling te houden. Geen gek idee.Die RDL doe je sinds kort maar zal vanzelf beter gaan en beter voelen waardoor je meer kan doen. Hol of recht, zolang het maar niet bol wordt.Toch is het aan te raden goed aan de basis te werken met deze oefeningen en vanzelf wanneer je lichaam het aangeeft stappen te maken.Gaat goed, succes!
Thanks broeder ga aan mijn techniek werken op de RL terug in gewicht.
Maandag worden 8-10 hh squat sets 5/6 sets.
En de zaterdag kingsquat omgekeerde pyramide voor de PR`s.

• #1.207
Sterke training XL, die squat is ziek! :eek:
Ja idd! Hele sterke squat sarge!:D
Wat staat er morgen op het programma?
Thanks mannen.
@mark ; Chillen in de Amsterdam Arena Nederlands elftal;) trainingvrij.

Nette beentraining al weer.
Had vorige week net hetzelfde dat ik na het squaten op was terwijl anders beter gaat.Toch netjes afgewerkt die training !
Thanks de redelijk lauwe....van de lauwste.:D
Ja squats kunnen je leegtrekken als een tweedejaars middelbare school meisje!Waarom doe je zulke "korte" setjes..? :rolleyes:Goede training Sarge! :thumb:
LoL leegtrekken tweedejaars meisje die zijn 14 kerel? Je bent toch geen pedo? Thanks beest.
Doe zo voort, jammer van de fail..
Thanks spankie.
Ik weet niet of dit kan bij de RDL, maar je kan misschien je benen wijder zetten?
Nog nooit van gehoord waarom is dat dan? Heb je hierover informatie over bij de RDL?

Zozo een fail is mogelijk bij dit beest? :p
Lekkere training weer mossad!

Nog nooit van gehoord waarom is dat dan? Heb je hierover informatie over bij de RDL?
Niet meteen sarge, maar bij de gewone DL zetten de meeste lange mensen hun voeten ook verder uit elkaar(Sumo). Leek me logisch dat dit bij RDL dan ook zou kunnen, misschien eens proberen de volgende keer?

beest in een maand met anebole hahaha

• #1.212
Svp geen zinloze discussie over anabolen in dit log.

Xtralarge Lunch time maaltijd 3 van de 7
150 gram tonijn halve komkommer 1 appel 1 uitje 3 eetlepels light ketchup 1 eetlepel light mayonaise 150 gram rijst 3 wortelen 1 tomaat.

Husselen eet smakelijk:D

mmm 001.jpg

mmm 002.jpg

light ketchup? maakt dat nou zoveel verschil tegenover Heinz?

smaakt het ook nog een beetje die light ketchup?

• #1.217
Mannen,

Even advies wil graag een omgekeerde pyramide doen morgen met mijn DL.
Vorige keer was de opbouw totaal verkeerd. Van 100 naar 190 kan iemand mij advies geven over een juiste opbouw(omgekeerde pyramide dit keer)
1x190 is PR.
Training vorige keer;

Deadlift
3 opwarmsets 10x40 10x60 10x100
werksets
1x180
3x170
6x150
8x140
12x100

Mannen,

Training vorige keer;

Deadlift
3 opwarmsets 10x40 10x60 10x100
werksets
1x180
3x170
6x150
8x140
12x100

als ik jou was zou ik de opwarm sets gewoon wat zwaarder doen...niet dat ik veel ervaring heb met omgekeerde pyramide (omdat ik graag omhoog werk). ik werk meestal in drie a vier setjes richting 80/90% 1rm toe...
ff mijn opwarm sets:
8x70
8x100
5x120

jij moet ook gewoon wat zwaarder beginnen denk ik

edit: ik doe die 8x70 trouwens 2 x...

Gaat best aardig hè kerel!

Waarom wil je die piramide omgekeerd doen?

Ik zou gewoon fatsoenlijk opwarmen, met een set of 3 a 4. Dan knallen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven