De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel herhalingen waren de bedoeling in die set van fail?Je hebt netjes getraind, en je bent vrij constant met de progressie die je wekelijks maakt. Wat kan er beter bij de RDL?

Ik weet niet of dit kan bij de RDL, maar je kan misschien je benen wijder zetten?5 hh alleen. Ik heb het idee dat ik met dinsdag benendag iets meer op hh en kwaliteit moet gaan en tijdens de kingsquatsessie op zaterdag voor KG`s. Die fail was echt k*t geen backup dus helemaal laten zakken het hulp stukje zit vrij laag. Dus lag ik weer op de grond
De 60 kg Romanian deadlift doe ik perfect en voelt heerlijk in ijn hams. Alleen dan is het voor mijn gevoeld te weinig gewicht en gooi ik er 20 bij.
De houding wordt dan veel minder goed en rug is niet meer goed hol.
Thanks broeder ga aan mijn techniek werken op de RL terug in gewicht.Doe je verstandig aan om die verdeling te houden. Geen gek idee.Die RDL doe je sinds kort maar zal vanzelf beter gaan en beter voelen waardoor je meer kan doen. Hol of recht, zolang het maar niet bol wordt.Toch is het aan te raden goed aan de basis te werken met deze oefeningen en vanzelf wanneer je lichaam het aangeeft stappen te maken.Gaat goed, succes!
Thanks mannen.Ja idd! Hele sterke squat sarge!
Wat staat er morgen op het programma?
trainingvrij.Thanks de redelijk lauwe....van de lauwste.Nette beentraining al weer.
Had vorige week net hetzelfde dat ik na het squaten op was terwijl anders beter gaat.Toch netjes afgewerkt die training !

LoL leegtrekken tweedejaars meisje die zijn 14 kerel? Je bent toch geen pedo? Thanks beest.Ja squats kunnen je leegtrekken als een tweedejaars middelbare school meisje!Waarom doe je zulke "korte" setjes..?Goede training Sarge!
![]()
Thanks spankie.
Nog nooit van gehoord waarom is dat dan? Heb je hierover informatie over bij de RDL?Ik weet niet of dit kan bij de RDL, maar je kan misschien je benen wijder zetten?
Niet meteen sarge, maar bij de gewone DL zetten de meeste lange mensen hun voeten ook verder uit elkaar(Sumo). Leek me logisch dat dit bij RDL dan ook zou kunnen, misschien eens proberen de volgende keer?Nog nooit van gehoord waarom is dat dan? Heb je hierover informatie over bij de RDL?
Ten eerste het is anAboleN...
light ketchup? maakt dat nou zoveel verschil tegenover Heinz?
Ten eerste het is anAboleN...
en ten tweede, denk je dat het vanzelf gaat als je Anabolen neemt?

Mannen,
Training vorige keer;
Deadlift
3 opwarmsets 10x40 10x60 10x100
werksets
1x180
3x170
6x150
8x140
12x100