MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
DBB sl*t?

Waarom heb je gewonnen dan?

Omdat ik twee keer een relatie met een DBB'er heb (gehad).

Omdat er nog steeds zaken uit de hand lopen in de logs en men de leiding hiervan de schuld probeert te geven, komen hier nog eens heel duidelijk de regels voor dit subforum:

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen log!
Als je hier een log start, dan ben jij zelf verantwoordelijk voor hoe die evolueert. Als iemand gaat rellen en je log dreigt uit de hand te lopen dan MOET je dit zo snel mogelijk rapporteren aan de forumleiding, zodat een moderator tijdig kan ingrijpen. Als je eerst 10 pagina's gaat meedoen met het rellen zal je log zonder pardon gesloten worden. Men kan niet verwachten dat een moderator een uur lang posts gaat filteren, deze mensen hebben nog iets anders te doen.

Een log is geen chat
Een log moet niet verwart worden met een chat. Het is de bedoeling dat je data over je vorderingen bijhoudt, en dat anderen (opbouwende) kritiek geven, je helpen, of wat van je kunnen leren. Als een log teveel begint te lijken op een post-opkrik koffieklets dan komt er ook een slotje op.

Heb altijd respect voor ieders log
Het is niet omdat jij iemand's statistieken lachwekkend vindt, dat je dat ook moet laten weten in de log van die persoon. Iedereen traint naar eigen mogelijkheden. Wie anderen gaat afkraken wordt verbannen uit het logboek.

Ik bedank iedereen die deze regels respecteert en wens iedereen veel succes met de training.

hou hier rekening meer sgt , ik denk met je mee he

Thanks bro,

Je hebt helemaal gelijk.

ik ga straks mijn training posten ben benieuwd naar jullie commentaar.!

omdat er nog steeds zaken uit de hand lopen in de logs en men de leiding hiervan de schuld probeert te geven, komen hier nog eens heel duidelijk de regels voor dit subforum:

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen log!
Als je hier een log start, dan ben jij zelf verantwoordelijk voor hoe die evolueert. Als iemand gaat rellen en je log dreigt uit de hand te lopen dan moet je dit zo snel mogelijk rapporteren aan de forumleiding, zodat een moderator tijdig kan ingrijpen. Als je eerst 10 pagina's gaat meedoen met het rellen zal je log zonder pardon gesloten worden. Men kan niet verwachten dat een moderator een uur lang posts gaat filteren, deze mensen hebben nog iets anders te doen.

Een log is geen chat
een log moet niet verwart worden met een chat. Het is de bedoeling dat je data over je vorderingen bijhoudt, en dat anderen (opbouwende) kritiek geven, je helpen, of wat van je kunnen leren. Als een log teveel begint te lijken op een post-opkrik koffieklets dan komt er ook een slotje op.

Heb altijd respect voor ieders log
het is niet omdat jij iemand's statistieken lachwekkend vindt, dat je dat ook moet laten weten in de log van die persoon. Iedereen traint naar eigen mogelijkheden. Wie anderen gaat afkraken wordt verbannen uit het logboek.

Ik bedank iedereen die deze regels respecteert en wens iedereen veel succes met de training.

hou hier rekening meer sgt , ik denk met je mee he
+1

En sgtmossad... ik wil trainingen zien kerel!!!!

Ik vind Jarno een beetje "waterig" :D

Ik wil niet eens weten wat hij van mij vind... :o

Trainen Sarge! :thumb:

O ja nog een ding get a life??

LOL LOL ik heb al een fantastisch leven.

Geloof mij dat ik een heel mooi leven heb en dat er weinig mensen zijn die zo leven als ik doe momenteel......

Hoe vaker je dit zinnetje herhaald hoe groter de kans is dat je het zelf ook gaat geloven.

Alvast veel succes met je plannetjes voor de zomert ;)

En vanaf dit punt begint deze sport verafgoding te worden..
Mensen Mensen.. Ik ben hier weg.. Dit kan nooit het doel van BB zijn..

Wat the **** is jouw probleem nou weer? Als je een probleem met me hebt los je het met mij op en niet door allerlei dingen van mij vertekend overal neer te zetten. En al zeker niet door mij openbaar belachelijk te gaan zitten maken.

Jij zei over jezelf dat je er ****ing bruut uitzag/uit zou zien @105kg, dat vond ik belachelijk en 'flowergrrl' blijkbaar ook. Haar reactie daarop stond totaal los van mij. Ik kan me voorstellen dat wel meer mensen zoiets hebben van 'wtf?' want zo bruut ben je helemaal niet. Zij is alleen niet op haar mondje gevallen.

Ik heb NOOIT over mijzelf gezegd dat ik bruter ben dan jij, ik heb uberhaupt nooit gezegd dat ik een goed fysiek heb of iets dergelijks. Die foto's zijn van mij nu in de volle bulk, ergens in de zomer wil ik richting 8% gaan en dan pas mag je ons vergelijken als je daar zo geil van wordt.

En als je nog een keer zoiets wil oplossen doe het dan op een volwassen manier. Ik was kinderachtig toch? Kijk 'es naar jezelf man. Als je niet van die belachelijk arrogante teksten neerzet had je dit 'gezeik' in de eerste plaats al niet gehad.

Jouw manier van reageren op een confronterende situatie is bijzonder 'kinderachtig'.

En @ hummer: Ja, in m'n onderbroek heb ik ZEEEEKER NIETS te klagen. Maar daar gaat het nu niet om.

Haha, en dan nog iets. Ik ben pas 19. Jij al 30. Je kan me een kind noemen maar ik pak je hard aan als het om kracht gaat. Sukkel... Doe toch normaal.

Je kan ook lopen huilen dat je nog maar 3 maanden traint, I don't care.

Huidige Status:

Train nu decitated sinds november 2008 dit betekent
-6 tot 7 maaltijden per dag
- geen alcohol
- 1x per week max. een junkmaaltijd en 100 % kracht- en cardiotrainingen.
Staat trouwens nergens dat je hiervoor niet al trainde.
Ik neem 3 maaltijden per dag, drink wel alcohol (hoeveel en hoe vaak ik het ook wil) en beperk mezelf nergens in. Neem zoveel junkmaaltijden als ik wil, etc. Dus ik train eigenlijk nog niet, toch? In jouw ogen?

Dus eigenlijk zit ik nu op 114kg @ 18% vet bij 1.95m met een powerclean van 120 terwijl ik nog maar 0 maanden train. Doe ik dan best goed, niet?

Hierbij een dringend verzoek om alleen nog maar over log gerelateerde onderwerpen zoals training en voeding te posten. Negatieve feedback of andere demotiverende teksten niet posten hier.

Alvast dank en er komt zometeen een scouders,triceps,traps,kuiten training aan.

oowkay Knal ze.. of al geknald?

Pffff, antwoord dan. Haha, nog iets.... Mijn rust is echt 4-5 uur per nacht. Ik train dus eigenlijk echt nog niet want mijn rust, voeding en dergelijke zijn allemaal nog niet strikt.

Hierbij een dringend verzoek om alleen nog maar over log gerelateerde onderwerpen zoals training en voeding te posten. Negatieve feedback of andere demotiverende teksten niet posten hier.

Alvast dank en er komt zometeen een schouders,triceps,traps,kuiten training aan.

Beste Tjok,

Hierbij nogmaals een verzoek om je aan bovenstaand post te houden.

Als je jouw persoonlijke situatie graag wilt beschrijven adviseer ik je vriendelijk -doch dringend - zelf een log te openen.

Alvast dank.
Vriendelijk groetend,

Sgtmossad

Alvast dank en er komt zometeen een scouders,triceps,traps,kuiten training aan.

Hahaha praatjes maker, eerst zelf beginnen te rellen en dan zo'n post... beetje triest weer.

Zou jou nog wel 'es in het echt tegen willen komen, walgelijk kereltje dat je bent.
En rapporteer me dan maar. Ik sta in m'n recht, vind ik.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven