MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yo man! Wat zijn je stats nu? Ik zag dat je een DL van 200 pakte?
Das errug netjes bro! Maaarr, ik moet hier toch even waarschuwen.
Ook al is het heerlijk om veel te pakken nu, je moet je toch bedacht zijn op een verschrikkelijke aanhechtings-klap. Je traint net een half jaar en zelfs na 2 jaar (natural + kuurtje erbij gerekent) kreeg ik al een behoorlijke klap omdat ik ook een beetje te hard ging van de Dbol. Ik ben klein, dus hoef het gewicht minder hoog te tillen snap je? Jij bent daarintegen een stukje langer ;)

Mijn DL ging in een kleine 5 weken bijna 70kg omhoog (2x215kg) en squat van 6x140kg en top 1x155 naar 8x170kg en 2x200kg. Legpress van een moeilijke 300kg naar uhm 8x450kg freeweight :D Maar na m'n kuur ben ik echt heel lang moe en gebroken geweest.

Ik zeg dit niet om je te demotiveren, maar om juist te voorkomen dat je dalijk echt gedemotiveerd raakt, omdat je niet meer kan vanwege de (eventuele) pees blessures! Je traint lekker, je log gaat super leuk en dat willen we allemaal zo houden right?

Ik weet dat je nu gewoon doortraind omdat ik dat ook deed als iemand wat zei, maar dat geeft niet. Dan weet je iig dalijk waar het door zou kunnen komen in de off periode!
Doe hem de groeten zondag en vraag maar lekker veel aan die b*ch :D Als je echt geil bent kan je daar ook ff naar de h**ren, die staan paar minuutjes van de parkeergarage af haha! Jammie jammie!! Er zat een keer een hele GROTE dikke vette negerin in FEL kanarie gele lingerie haha, be aware bro!! Dalijk trekt ze je aan je test pik zo naar binnen en krijg je geld toe met dat gespierde lichaam van je :D :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Thanks mannen! Ik zal aan hem vragen of ik zijn naam mag prijsgeven en het is niet impo. LoL Animal dat bericht is echt grappig kerel. Potverdomme die test stijgt echt mijn hoofd uit. Is niet meer leuk gelukkig een vriendinnetje bij de hand gelukkig anders had ik echt vastgezeten voor aanranding :)
Ik ben ook van plan om een weekje niet zwaarder te gaan. Thanks voor je advies. Dat is idd ook mijn grootste angst die aanhechtingen.

• #1.263
Nieuwe lifestyle/ training en voeding

Goedemiddag bodybuilders,

Vandaag getraind met mijn nieuwe coach. Krijg vanavond een nieuw schema zal 3x per week trainen met alleen maar compounds. Ook ga ik samen met hem een nieuw voedingsschemagaan maken. Allemaal naar het NK komen in Schiedam is zeker de moeite waard. Potverdorie wat staat die gast er bizar goed bij! In mijn nieuwe trainingschema mag ik kg`s gaan verhogen maar niet meer omlaag voorlopig dus erg tricky:D Vanaf nu tellen KG`s niet meer.Alleen nog maar goede techniek. Dus svp niet meer aankomen met het is weinig of het valt mij tegen over KG~s. Ik ben aan het bodybuilden en geen powerlifter. Techniek is voor mij het belangrijkste voorlopig.

Training zondag
Vanaf nu alleen nog maar ATG squats voorlopig.
ATG Squats
5x5x110 kg

Sumo Deadlift vanwege lengte op techniek geoefend. Next time weer flink omhoog qua kg
5x5x80 kg

Bankdrukken plat
5x5x110

Chins
1x10
1x8
1x6

Military press speciale manier eerst laten zakken en daarna iets boven borst en uitstoten en dan weer helemaal uitzakken. Zeg maar tweedeling oefening. Dus eers van onder de stang naar je bort en vervolgens weer helemaal naar onder met de stang en weer naar je borst en uitstoten.
3x5x50

Zal wel even weer wennen worden 3x in de week gaan trainen. Maar deze man heeft er echt verstand van. Ik vind het moeilijk om 3x per week 50 minuten te gaan trainen. Dit is toch echt de manier om brute massa te gaan pakken. Had ik maar eerder naar Imp. geluisterd had ik al een tijdje zo getraind....:D
Ik zal ook even mijn nieuwe voeding- en trainingschema posten.
Alleen nog maar brute progressie de komende tijd op de compounds

Laatst bewerkt:
En wie is je nieuwe coach? Laat me raden; Reus?

Mooie training! Veel geleerd van Jeffrey?

je hebt er dus zeker wat aan gehad precies.
Hopen dat je nu nog harder gaat groeien.
En gewicht maakt inderdaad niet alles uit me bodybuilding, als je die pbs zen log bekeek, die pakte ook pussyweights en heeft nette gains gemaakt.

Heel nice kerel! ga zo door!

En? Nog naar de geile gele kanarie geweest? :D Heb je die b*ch coach nog de groeten gedaan? ;) Hij weet zeker wat hij doet, nu hopen dat het ook voor jouw lichaam werkt!

Succes beest!

• #1.269
En wie is je nieuwe coach? Laat me raden; Reus?
Mooie training! Veel geleerd van Jeffrey?
je hebt er dus zeker wat aan gehad precies.Hopen dat je nu nog harder gaat groeien.En gewicht maakt inderdaad niet alles uit me bodybuilding, als je die pbs zen log bekeek, die pakte ook pussyweights en heeft nette gains gemaakt.
Heel nice kerel! ga zo door!
Thanks beesten. Ik weet niet of ik zijn naam mag noemen. Ik ben in ieder geval ontzettend blij met persoonlijke begeleiding. Weet ik in ieder geval zeker dat ik goed bezig ben. Ook met mijn voeding.

En? Nog naar de geile gele kanarie geweest? :D Heb je die b*ch coach nog de groeten gedaan? ;) Hij weet zeker wat hij doet, nu hopen dat het ook voor jouw lichaam werkt!Succes beest!
lol , nee dat soort dingen doe ik niet bro. Ik heb alleen maar over jou gehoord dat je met 70 kg squats 21-en op de grond lag.....echt beschamend p*ssy. Als je niet oppast zet ik jou achter de ramen daar neer met een gele string b*ch! Dan ga je voor mij werken.

Goede zondag beesten!

Thanks beesten. Ik weet niet of ik zijn naam mag noemen. Ik ben in ieder geval ontzettend blij met persoonlijke begeleiding. Weet ik in ieder geval zeker dat ik goed bezig ben. Ook met mijn voeding.

lol , nee dat soort dingen doe ik niet bro. Ik heb alleen maar over jou gehoord dat je met 70 kg squats 21-en op de grond lag.....echt beschamend p*ssy. Als je niet oppast zet ik jou achter de ramen daar neer met een gele string b*ch! Dan ga je voor mij werken.

Goede zondag beesten!

Haha hoor haar! Heb je toch niet goed geluisterd ;) Of het is niet goed verteld, waren squats van 21x115 pik ;) En daarna bijna alles uitkotsen en toch nog doorgaan met benen trainen hè! Haha als je me p*ssy vind, mag je eens bij ons komen trainen. Eens kijken of je na Cok en mij ook nog overeind kan komen haha :D Maar goed, deze p*ssy gaat ff koken! Mazzel moss!! ;)

vergeet de sumo DL.. gewoon lekker regular.
Zo lang ben je nu ook niet

• #1.272
Laatst bewerkt:

Goede zondag beesten!

:roflol::roflol:

Attitude baby!

Sumo style pakt meer benen, ipv onderrug en hams.
En die train je al apart dmv squats...
vooral als je lang bent is die onderrug extra belangrijk
de reden die jij geeft om sumo te doen klopt imo niet;)

• #1.275
Thanks voor je reactie Stahmixoson! zal het overleggen en wellicht aanpassen.

Nog iets anders;

Ik heb besloten te gaan afbouwen met deze kuur. Wilde sowieso niet lang gaan doen bij nader inzien en ik ga zo hard en dat voelt prettig maar nu ga ik door met bouwen aan mijn basis zonder verdere hulpmiddelen.Ik bouw af zodat het gezond blijft en ik straks niet kamp met blessures en dergelijke, aangezien ik keihard ga op deze kuur.Bedankt voor alle tips, complimenten en dergelijke!Eventuele vragen of reacties kunnen via Pm gesteld worden. Volgende week ben ik gestopt. Word dus een mini kuur van 5 weken ipv 10.

Thanks beesten!

:roflol: meen je dit nou

:roflol:

Fail.

Sumo style pakt meer benen, ipv onderrug en hams.
En die train je al apart dmv squats...
vooral als je lang bent is die onderrug extra belangrijk
de reden die jij geeft om sumo te doen klopt imo niet;)

Eens, bij sumo leg je meer nadruk op de benen, voornamelijk quads

is dit nu echt? het is toch geen 1 april...

Thanks voor je reactie Stahmixoson! zal het overleggen en wellicht aanpassen.

Nog iets anders;

Ik heb besloten te gaan afbouwen met deze kuur. Wilde sowieso niet lang gaan doen bij nader inzien en ik ga zo hard en dat voelt prettig maar nu ga ik door met bouwen aan mijn basis zonder verdere hulpmiddelen.Ik bouw af zodat het gezond blijft en ik straks niet kamp met blessures en dergelijke, aangezien ik keihard ga op deze kuur.Bedankt voor alle tips, complimenten en dergelijke!Eventuele vragen of reacties kunnen via Pm gesteld worden. Volgende week ben ik gestopt. Word dus een mini kuur van 5 weken ipv 10.

Thanks beesten!

Over het algemeen zou ik zeggen ik lever geen half werk. Maar met dit soort beslissingen lijkt het me een goed idee dat je tot dit besluit bent gekomen;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven