ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De chins worden lastiger met toegenomen gewicht wellicht moet ik een latpulley gaan doen? De opbouw van de DL voelde heel goed aan; bedankt "heren" voor het advies. Wat kost dat Deadliften toch ongelooflijk veel kracht. Heb even iemand laten kijken naar mijn houding. Ik hou mijn onderrug kaarsrecht alleen ik bol soms wel een klein beetje mijn bovenrug.
Dit mag volgens mij toch met een reguliere DL?
Al met al redelijk tevreden ik moest aan ratten denken en werd enorm agressief.
Bovenrug bollen bij DL is geen probleem. Is een natuurlijke houding.
En blijven chinnen natuurlijk. Het gaat vanzelf wel weer makkelijk, en kun je nagaan hoe goed je kan chinnen nadat je al je vocht uit je kuur kwijt bent.
Thanks voor je reactie Stahmixoson! zal het overleggen en wellicht aanpassen.
Nog iets anders;
Ik heb besloten te gaan afbouwen met deze kuur. Wilde sowieso niet lang gaan doen bij nader inzien en ik ga zo hard en dat voelt prettig maar nu ga ik door met bouwen aan mijn basis zonder verdere hulpmiddelen.Ik bouw af zodat het gezond blijft en ik straks niet kamp met blessures en dergelijke, aangezien ik keihard ga op deze kuur.Bedankt voor alle tips, complimenten en dergelijke!Eventuele vragen of reacties kunnen via Pm gesteld worden. Volgende week ben ik gestopt. Word dus een mini kuur van 5 weken ipv 10.
Thanks beesten!

hoe gaat je schema eruit zien - 3 * per week fb of alleen de grote jongens + wat ass-work - hoe lang ga je het doen , ik ben wel benieuwd sgt
), dan gaan we beelhouwen.