AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beter was je helemaal niet begonnen.

ik vind het jammer dat je gebruikt , maar goed jou keuze - nog gefeliciteerd met die geweldige overwinning van de arena-boys

Ondanks dat je 5 weken gekuurd hebt, vind ik het toch wel mooi om te lezen dat je het voor gezien houdt tot nu :thumb:

Hey XXL! Binnenkort mogen we een 3e X voor je naam zetten, Fijnt dat je het relaxt hebt gehad zonder! goeie gast is het he!? :D Ben benieuwd naar je nieuwe trainingsschema.. Is het ook de bedoeling te verhogen elke keer?

Sterke beslissing !
Moet je maar kunnen die knop omdraaien ineens nu je zo hard aan het gaan bent.
Volgens mij heb je vandaag veel gepraat en heb je veel nieuwe inzichten gekregen :D
Anyway succes verder, je weet zeker zelf wat het beste voor je is. :thumbs:

Goh, ga je nu toch 3x/week trainen..?
Lijkt me goed!
Iedere spiergroep 1x/week, of 2x..?
Laat eens weten hoe het programma er uitziet.

En stoppen met die heavy fuel is de beste beslissing die je in een lange tijd genomen hebt! :thumb:

Laatst bewerkt:
Lachen.. dus je gaat wel fullbody weer doen!

Told you so!:D

j/k maat..

Goed bezig..

Relaxt dat je een coach hebt gevonden;)

Jij gaat er wel komen:)

Stricte, correcte uitvoeringen en geleidelijk de gewichten opvoeren.
We zorgen voor een sterke fundering en daar vanuit gaan we verder bouwen.
Dus Mossad... niet vragen hoe je moet lopen als je weet dat The Coach de weg is:D

@ animal, de dikke negerin vraagt wanneer je nog een keer langskomt.;)

Ahaaaa!! Dus het was niet Reus, of Impo..

De chins worden lastiger met toegenomen gewicht wellicht moet ik een latpulley gaan doen? De opbouw van de DL voelde heel goed aan; bedankt "heren" voor het advies. Wat kost dat Deadliften toch ongelooflijk veel kracht. Heb even iemand laten kijken naar mijn houding. Ik hou mijn onderrug kaarsrecht alleen ik bol soms wel een klein beetje mijn bovenrug.
Dit mag volgens mij toch met een reguliere DL?
Al met al redelijk tevreden ik moest aan ratten denken en werd enorm agressief:D:D.

gewoon blijven chinnen. Tiger en ik hadden ook een tijd moeite met wide grip chins, wij deden assisted (dus de ander beetje ondersteunen). Als ik alleen ga chinnen dan doe ik na m'n chins nog 1 of 2 setjes op de lat pull down om toch aan m'n reppies te komen en de pomp erin te krijgen. Mijn inziens zijn chins niet te vervangen door pull downs.
Brute DL by the way. Hardcore.

Bovenrug bollen bij DL is geen probleem. Is een natuurlijke houding.

En blijven chinnen natuurlijk. Het gaat vanzelf wel weer makkelijk, en kun je nagaan hoe goed je kan chinnen nadat je al je vocht uit je kuur kwijt bent.

Klopt ja, beetje bolle rug is geen drama, niet helemaal krom trekken echter.

Thanks voor je reactie Stahmixoson! zal het overleggen en wellicht aanpassen.

Nog iets anders;

Ik heb besloten te gaan afbouwen met deze kuur. Wilde sowieso niet lang gaan doen bij nader inzien en ik ga zo hard en dat voelt prettig maar nu ga ik door met bouwen aan mijn basis zonder verdere hulpmiddelen.Ik bouw af zodat het gezond blijft en ik straks niet kamp met blessures en dergelijke, aangezien ik keihard ga op deze kuur.Bedankt voor alle tips, complimenten en dergelijke!Eventuele vragen of reacties kunnen via Pm gesteld worden. Volgende week ben ik gestopt. Word dus een mini kuur van 5 weken ipv 10.

Thanks beesten!

WHAT THE ****??????

Dit moet een geintje zijn, kan niet anders. Als je met 5 weken stopt ben je echt een domme ezel sgt. Je maakt jezelf belachelijk dan. Je bent er aan begonnen, nou doorgaan en kilo's pakken. Met 5 weken stoppen is lachwekkend. Oke succes laat die brute trainingen en gains komen.

idd lekker blijven chinnen of optrekken - je krijgt het niet voor niks he , daarna effe wat pull downs voor de pomp - helemaal mee eens

Waarom niet die 5 weken doorkuren? Je bent nu toch al ongezond bezig, dan kunnen die vijf weken er ook nog wel bij.
Als je het iets rustiger aan doet dan lijkt me dat de kans op blessures ook kleiner wordt.

Idd, beetje hetzelfde als een vieze h**r nken zonder condoom... als je dan toch begint kan je het net zo goed afmaken.

hoe gaat je schema eruit zien - 3 * per week fb of alleen de grote jongens + wat ass-work - hoe lang ga je het doen , ik ben wel benieuwd sgt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.295
hoe gaat je schema eruit zien - 3 * per week fb of alleen de grote jongens + wat ass-work - hoe lang ga je het doen , ik ben wel benieuwd sgt

10 weken Fullbody alleen de grote jongens 0,0 % isolatie.
We gaan eerst een mega blok hout maken en vervolgens daarverder in finetunen met isolatie. Gewoon beeldhouwen eigenlijk.
Voedingschema heb ik ook binnen ziet er heel goed uit.
Het is wel erg prettig om een personal coach te hebben die overal verstand van heeft. Hoef jezelf alleen nog maar uit te gaan voeren en wachten tot de monster gains gaan komen hopelijk.
Voorlopig blijf ik naturel trainen zal ook een nieuw logboek gaan openen zodra ik ben gestopt met de mini kuur na volgende week.
Kom alles in te staan.

ben benieuwd beest... ga je ook een soort compound schema pakken sarge?

Ik ben erg benieuwd sarge!

Wel goed dat je er professionele hulp bij gehaald hebt! Kan je alleen maar goed doen:)

K kijk uit naar je nieuwe schema!

Zonder een goede basis kom je niet ver.
Ik wil eerst weten wat zijn kracht is, in hoeverre een oefening correct wordt uitgevoerd, zeker bij het deadliften en squatten.
Als je deze oefeningen coorrect uitvoert, kunnen ze veel voor je betekenen.
Doe je het verkeerd, dan kan het de nodige blessures opleveren.
We zitten nu nog in een soort test fase.
Voedingsschema is om te kijken hoe zijn BF er op reageert.
Ik ben altijd een voorstander van clean bulking, des te minder je straks hoeft af te trainen. Daarom door het regelmatig meten en wegen zullen wij steeds strakker kunnen plannen hoe het perfecte schema eruit zal komen te zien.
En zodra er een flinke buffer staat (lees one ugly motherF....:D), dan gaan we beelhouwen.
Dan komen de speciale oefeningen er in, die je niet zo gauw in een fitnessblad tegen zult komen, maar tegen die tijd krijgen jullie wel de nodige info..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.299
10 weken compounds

10 weken compounds net mijn schema`tje gekregen voor de komende tijd.
Beginnnen met goed gewicht. Als ik verhoog mag ik niet meer lager trainen van mijn coach. Dit gaan wij dus voor 10 weken volgen.

training Maandag
squatten 5x5 reps
bankdrukken 5x5 reps
deadliften 5x5reps
chins 3x5 reps
Military press 5x5 reps

training woensdag
deadliften 5x5 reps
bankdrukken 5x5 reps
squatten 5x5reps
Military press 5x5 reps
chins 3x5 reps

training vrijdag
bankdrukken 5x5 reps
squatten 5x5 reps
deadliften 5x5reps
chins 3x5 reps
shoulderpress 5x5 reps

Mmm ... werk je dan met percentages van je 1RM? Of hoe is de opbouw in die 5x5?
Gewoon met hetzelfde gewicht?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven